1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik hoop dat het je lukt fysiek te kopen.
    Had gelezen dat er nu al leverings problemen zijn en mensen hun pre-order verschoven zijn naar begin November.

    Verstuurd via Tapatalk
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik denk dat je bedoel dat kleineren ketens hem in de VS later geleverd krijgen?

    In the lead-up to Red Dead Redemption 2’s October 26 release, Zach Gieg spent over $3,300 adorning his small, local chain of Pennsylvania video game stores with billboards, flyers, posters, and other displays touting the the highly-anticipated Western adventure game that his customers began preordering two years ago. It was at the store’s own expense, but Gieg figured that the advertising dollars would surely convert to sales of the upcoming game. But a couple of weeks ago, Gieg says, his distributor had some bad news: he wouldn’t be getting the game on time for its release. Across the country, other local game stores were hearing the same thing.

    According to local game stores and distributors interviewed by Kotaku, mom-and-pop gaming outlets may not be receiving the most anticipated game of the year on October 26, the day of its release. To get in on the hype, these customers will likely download the game on their PlayStation 4 or Xbox One—or pick it up from retailers like GameStop or Best Buy, which will be receiving the game on time. While a few stores have said that they might be able to get Xbox One copies on time, in general, local stores will be cut out of the first week of Red Dead Redemption 2 sales, which will choke their earnings for the game.
    My guess is Rockstar doesn't want copies of this game getting sold early, but this sucks for the honest stores
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik denk dat de pre orders wo of do al verstuurd worden. Zou mooi zijn als we hem een dagje eerder op de mat krijgen.
    Maar ga geen 70 euro betalen voor een digitale game. Zoiezo hoort een digitale game al veel goedkoper te zijn. Geen cd, geen hoesje, geen verzendkosten, geen plastic,... omgekeerde wereld m'n disk versie kost me 55 euro incl verzendkosten. Dat is een verschil van 15 euro= 33 gulden!!
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand een idee welke game site over het algemeen het vroegst levert? misschien een dagje eerder
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zoiezo...

    Gulden? Jezus man, dat is 17jr geleden.
     
    Cyndris en Jorrie vinden dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zit je bij alles nog naar guldens om te rekenen? Get over it

    Ygz soms
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Haha wel als je weet dat vroeger 100 gulden erg veel geld was voor een game. Nu betaal je 1/3e daarvan meer voor een digitale versie. Belachelijk.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Eerder belachelijk dat je een gigantische verouderde omrekening gebruikt.. Je verdient nu omgerekend toch ook veel meer? Nu nog eens omrekenen :cmS:
     
    KEN_123 vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het hele idee van een pre-order (reservering) is toch dat je er dan zeker van bent dat je hen op dag 1 krijgt!?

    Moeten we nu echt die Seinfeld scene uit de kast trekken...!?
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ja.

     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    N64 games waren 130 gulden en SNES games nog duurder.

    En die waren ook een stukje goedkoper om te produceren dan RDR2.

    Maarja sowieso bezopen vergelijking. Loop jij ook huilend je boodschappen te doen :p
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2018
    Rickkkkk vindt dit leuk.
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    2 dingen. Games waren vroeger duurder want ze daalden nooit in prijs.

    Super Mario bros 1 en Zelda kosten na 5 jaar nog steeds 129 gulden.

    Nu worden games na 3 maanden al afgeprijsd, zijn binnen 2 weken volop verkrijgbaar op marktplaats en kosten een jaar later vaak nog maar 20 euro.


    Anderzijds ben ik het wel eens dat het nergens op slaat dat digitaal duurder is dan fysiek. Fysiek kan ik 2e hands verkopen en daarnaast maken ze logistiek veel minder kosten. Digitaal zou ook standaard prijs moeten zijn van 55 of 60 euro.

    Maar goed er is gelukkig keuze dus kies ik voor fysieke copy.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Het is het principe. We zeuren allemaal dat een biertje in de kroeg te duur is en benzine al helemaal maar 15 euro meer betalen voor een game kan wel koekoek!
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar dan slaat het omrekenen naar de gulden totaal nergens op, dat is mijn punt. Voor de rest ben ik het met je eens dat het raar is dat digitaal duurder is dan een fysieke versie.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb de gulden tijdperk bewust meegemaakt. Een biertje was 2,50 gulden destijds. Nu is het 2,50+ euro en iedereen zeurt dat bier veel te duur is geworden. Maar voor een game een kwart meer betalen is weer geen probleem.
    33 gulden meer tegenover 3 gulden meer voor een biertje. Dat is waar ik op doel. Enja stomme aanhaal misschien die nergens op slaat :)
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik heb dus nooit bier afgerekend in guldens. Helaas ben van 1991.
    Een fucking rijksdaalder.

    Verder wel vaag ja. Een e-book is toch ook niet duurder dan de fysieke versie.

    Edit: Over 4 weken wel trouwens. Dan ga ik Antiliaanse guldens uit geven en alles keer 2.2 doen gedeeld door π
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Super Street Fighter II voor de SNES in 1992 voor fl 189,- guldens. Vies veel geld.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tering: Ben ik net af van het omrekenen, krijgen ze me weer zover. :p

    Wel idioot inderdaad dat digitale games een stuk duurder zijn, maar ik had ook ergens begrepen dat ze dat ook wel een beetje doen voor de winkeliers, maar ik kan er naast zitten. Aan de andere kant: 59,99 als maximale prijs voor een standaard editie en 99,99 voor een CE met degelijke extra shit, daar zou ik wel voor tekenen. Soms zit er een game tussen die wel die prijs hanteert, maar er zijn altijd adresjes waar je games goedkoper kan vinden.

    Onlangs nog een game opgepakt die digitaal nog 69,99 is en die ik voor ongeveer 45,00 heb weten te vinden. Tering, voor die 24,99 verschil kun je dan nog de fijne game Dragon's Dogma halen en dat is de volle prijs voor die titel. Er moet inderdaad iets veranderen aan dat systeem, zowel bij Sony, als bij Microsoft en ik denk ook bij Nintendo en Steam. :)
     
    BrAsKe vindt dit leuk.
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ben in 1998 pas begonnen met gamen op pc. Half-Life, Tomb Raider 3 en Dune 2000 waren m'n eerste games. Pc games waren 99 gulden. Daarna snel naar psx gegaan. Die games waren 129 gulden. Toen kwam de ps2 en games waren 149 gulden. Ssx, GTA3 Resident Evil Code Veronica en Silent Hill 2 . Daar gingen m'n dure spaarcentjes met m'n 7 gulden per uur loon ( wat al veel was de meeste verdiende 5 gulden per uur)
    Nu betaal je 55 euro gemiddeld voor een release game. 119 gulden. Dus games zijn gemiddeld 13 euro goedkoper geworden sinds de ps2. Maargoed Kids van 13 verdienen weer meer dan 7 gulden per uur. Oh wacht Kids van 13 werken niet meer tegenwoordig. Tijden veranderen. Ik word oud :) Maar kijk wel uit naar RDR2!
     

Deel Deze Pagina