1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. wijzespitsmuis

    wijzespitsmuis New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer heerlijk racen ;) Hopelijk nog meer mensen online vanavond die een race joinen
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Winter sla ik voortaan grotendeels over. Ziet er cool uit en cross country is tof, maar voor de rest vond ik het niks. AI die tijdens een race some total geen last van sneeuw hebben, drift zones waarbij delen soms geen punten opleveren omdat er sneeuw op ligt (?). Sneeuwbanden die onder sommige autos (mijn Datsun) minder grip geven dan reguliere banden en nog een paar rare physics dingen.

    Blij dat het bijna voorbij is
     
  3. Suik

    Suik New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo gasten,
    Ik heb alle fast travel boards gehaald (50/50) maar kan nog steeds niet fast travelen naar waar dan ook!!??
    Iemand een id hoe dat kan!?
     
  4. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Daarvoor moet je het huis Fairlawn Manor van 2 miljoen kopen. Dan unlock je de fast travel optie
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zijn een paar dingen in dit spel die echt beginnen te irriteren. Zoals bugs die ook al in Horizon 3 (en daarbij behorende dlc) zat. Rewind wat plots niet meer werkt, AI die geen last heeft van omgeving (sneeuw), Naar/van sneeuw banden wisselen en vervolgens dat geen effect hebben, remmen die plots niet meer werken en ook de oude barn find achievement bug uit H3 is gewoon weer terug.
    Lijkt er gewoon op dat Playground een nieuwe omgeving heeft gemaakt en vervolgens alles copy-paste uit H3, inclusief de bugs... Maar wel tof van ze dat ze de Goliath money glitch hebben gefixed en nog geen sodemieter gedaan hebben aan de oude bugs.

    Na velen uren spelen, lvl 212/12* zijn, kan ik met een gerust hart zeggen dat als je niet perse de allerlaatste Forza wil hebben je het beter bij H3 (of nog beter) bij H2 kan houden.

    Het ziet er tof uit en dingen zoals Horizon Live zijn leuk (hoewel ik nu al merk dat steeds minder mensen daar naartoe komen). Maar imo is er eigenlijk nauwelijks tot geen verbetering ten opzichte van oudere titels. Neemt niet weg dat ik het nog steeds zal spelen, maar ik ben dan ook iemand die persé alle Forza titels wil. Echter is dat na F7 en H4 misschien nu ook wel voorbij.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb de game sinds de release van Black Ops 4 niet meer aangeraakt. Wat ik erg zonde vind, want ik heb de ultimate editie. Toch maar weer eens opstarten een dezer dagen..
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier ook nauwelijks nog gereden, voor mij is het voorlopig de laatste van de Forza-reeks. Heb ze tot nu toe allemaal gehad, al met al veel plezier aan gehad.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Het online gedeelte is dusdanig verneukt dat dit ervoor gaat zorgen dat ik deze game véél minder lang ga spelen dan FH3.

    - Alleen maar Team Racing...
    Is dit in de trant van 'iedereen is een winnaar'? Vond team races altijd het saaist in FH3, maar nu is het 100% dit. Erg kut.

    - Geen rondetijden of leaderboards
    Wie heeft de meeste punten? Wie heeft het snelst gereden? Wie het cleanst? Niks van dat. Alleen een stom dansje en dat team rood of team blauw heeft gewonnen. Zelfs bij een Horizon Life ronde kun je niet zien wie van je team er nu het meest bijgedragen heeft aan die ene drift-zone of danger zone. Ik speel online om mijn competitiedrang te bevredigen, maar dat kan met FH4 gewoon niet.

    - Alleen maar S2, S1 of A
    In FH3 kon de lobby zelf kiezen, maar nu kiest het spel. D, C en B waren de leukste klasses in FH3, maar die zijn online dus niet meer te spelen...

    - Geen variatie meer
    Je moet nu vooraf kiezen of je wilt racen, of de playground games wil spelen e.d. Voorheen ging dit door elkaar heen. Even switchen van modes zit er niet in, want je kunt tussen de Adventures door NIET quitten.

    - Waarom kun je nergens meer quitten?
    Als je na je laatste Adventure race wil stoppen (met Adventure, niet met FH4 zelf) dan moet je eerst de auto-selectie ronde afwachten, vervolgens de laadtijd voor de race, vervolgens de startgrid, en pas tijdens het racen kun je er tussenuit naaien. Wat kut zeg. Waar zijn die quit of change lobby opties tussen de Adventures door?

    Gisteravond even dat Ranked Adventure geprobeerd, maar ook dat zijn dus team races. Zucht.

    Gelukkig heb ik deze via de gamepass.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Veel vragen die ik had over het online gebeuren zijn beantwoord, dankjewel! :lol:
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Begreep dat je adventure kon quiten door na de laatste race je controller even weg te leggen. Als je tijdens het tussenscherm niets doet wordt je eruit gezet wegens inactiviteit oid. Lekker onhandig en heb het zelf ook nog niet getest.

    Ben het verder helemaal met je eens. Loop qua speeltijd waarschijnlijk nog wat achter dus vermaak me nog wel. Viel wel op dat ik online kom na mijn vakantie en er niemand meer FH4 aan het spelen was.
     
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik kan het alleen maar eens zijn met @Jimmy J. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Het online gebeuren valt me zwaar tegen, juist het gene dat ik in FH3 nog héél vaak aanslingerde. Hopelijk brengen de 2 expansions nog wat leuks...dan heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat die 100 euro nog een beetje goed besteed zijn:cool:. Echt, had ik 'm maar gewoon met Gamepass gespeeld.

    Denk dat ik vrij snel weer terugga na Forza 7 voor m'n online needs.

    @Beltoni: mooie vakantie gehad?:D Klopt, het kan me niet meer zo veel boeien haha. Daarnaast zit ik weer helemaal in Assasins Creed, en vrijdag komt RDR2.

    Edit: je controller wegleggen werkt idd. Nog steeds onhandig, maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2018
  12. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ok was er ook achter dat ik met de game pass de juiste keuze heb gemaakt. Heeft een bakje geld bespaard.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn aankoop om even een ander verhaal te laten horen. Maar idd ook ik zie de behoefte om op te starten wat afnemen. Ik vind de sfeer en de map nog steeds heerlijk om in te cruisen maar de door sommige genoemde punten zoals over het online gedeelte en de leaderboards daar stoor ik me ook aan. Tevens wat mij meer stoort is dat ik nu grotendeels weer met dezelfde oude LCI modellen (voornaelijk audi, bmw, vw, mercedes) zit te rijden als in FH3. Sommige lijken zelfs nog het interieur van de xbox 360 versie te hebben.
    In andere gevallen delen auto's het geluidsbestand en dat terwijl ze niks met elkaar te maken hebben (skyline/bmw 1M om maar iets te noemen). Dat mogen ze best ff gaan fixen. De update van donderdag zal iig de routecreator brengen voor wat nieuw elan. De door Peter genoemde bugs zijn bij mij nooit voorgevallen overigens.
     
  14. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Hoi! Zijn er mensen hier die eens wat minigames (infection, survival,...) willen uitproberen met een paar mensen... Heb het al een paar keer gedaan met 2 a 4 personen maar daar is geen fun aan ;)
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Route builder is leuk. Online is nog steeds bagger en naast all bugs die ik al tegen was gekomen heb ik nu steeds disconnects en werkt de down knop/stick niet meer in de garage.... Zucht...
     
  16. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Die disconnects in free drive is bij mij niet zo erg aangezien de game slim genoeg is te zoeken naar nieuwe life sessions. Wel ben ik de forzathons beu alsook dat je elke auto moet verkopen met meestal verlies in de auction house... Maar voor de rest goeie game! Ik zie veel filmpjes van die minigames met een groot convoy... Dat moet toch leuk zijn niet? :)
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ook. Had een maandje free gamepass liggen nog van de aankoop van mn xbox one x. Zeker nu Rdr2 uit is zal ik FH4 niet meer aanraken voorlopig.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Bidle, Yellow 13 en Chrizzle vinden dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Bidle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geniaal! :D
     

Deel Deze Pagina