Tja, RDR2 is natuurlijk ook niet zo'n grote release in dit kwartaal. Dus ook hier niet zo populair… /runs
Morgen dienst van 1800-0100. Zodra ik thuis kom kan ik hem meteen aanslingeren toch? Hij is al gepreload
Heb er al een paar uur inzitten en je gaat eerst voorlopig tutorial krijgen alvorens je los gelaten wordt om zelf te roamen. Game is werkelijk een pareltje.
Paar uur geleden ook mailtje.ontvangen dat hij verzonden is, dus wellicht morgen al in de bus, wat mooi zou zijn, want morgen ben ik hele dag vrij... Wel jammer om te lezen dat de eerste uren weer vooral 'tutorial' zullen zijn, waar ik me vaak al snel mee verveel...
Het mooie aan deze game is denk ik dat hij over 5 tot 10 jaar nog zijn dan geldende prijs waard is. Ik denk dat hier aardig wat PS4 en Xbox consoles voor verkocht gaan worden. Als de PC versie er ooit komt, dan zul je daar ook verschuivingen zien in de verkoop van onderdelen. Het is een beetje hetzelfde effect denk ik als bij Witcher III, daar kocht je echt een console of PC voor, om vervolgens na honderden uren spelen uit te kijken naar een andere game die je console of PC een uitdaging kon geven. Om die reden vind ik dit soort releases dan ook geweldig en mogen we denk ik heel erg blij zijn dat dit soort technologie en hobby's bestaan. Mooie tijden ook om gamer te zijn!
Vooral dit stukje tekst. Als ze zeggen dat het hoofdverhaallijn ongeveer 60 uur is. Ben ik er zoiezo al meer dan 100 uur aan zoet. Daarbij komen nog de zijmissies en alle gebeuren eromheen. Heerlijk zijn deze games. Geld meer dan waard!
Dit. Fuck RDR2. Zal ongetwijfeld een prima spel worden ... maar day-one? Nah. Ergens met de kerst... als alle bugs en de Online modus er in zit.
Okay, ik heb het enige gedaan wat je als serieuze gamer kunt doen wanneer er een game als RDR2 uitkomt; heb mijn werk gebeld en ontslag genomen. Heb mijn vriendin ge-appt dat het uit is, en heb de kat naar het asiel gebracht. Yippee-kayee, motherfuckers.