Je gaat me toch niet vertellen dat je buiten de installatie van de disk nog eens 87GB moest downloaden?
Teleurstellend, gisteravond de mail dat het verzonden is, en vandaag nog niets ontvangen. Morgen hele dag werken, zaterdag hele dag weg. Dan alleen zondag om even te spelen, en vervolgens de hele volgende week werken en paar dagen weg... Nou ja, hopelijk morgenavond dan even een uurtje, na een lange installatie. Morgen maar geen vrijdagmiddagborrel doen op het werk.
Om 12 uur kan ik los, de download staat inmiddels op 25% dus die zal over een twee uurtjes ofzo wel klaar zijn. Ik heb er zin an!
Uit mijn kennissenkring weet ik dat WAJONG, een eigen huis en games spelen op de release wel een lastige combi is qua financiën.
Hopelijk morgen vanaf uurtje of 15:00 eindelijk aan deze game beginnen. Maandag en dinsdag ook lekker vrij, dus kan tussen al het sportgeweld dit weekend aardig wat spelen!!!
Gamekings is trouwens streng! Net even hun review cursief doorlopen. Spring naar 23:00 min voor conclusie.
Gamekings zijn altijd vrij euhm streng zeg maar. Soms te vind ik, maar goed iedereen beleeft games op zijn of haar manier.
Nemen jullie Gamekings dan serieus? Was 15 jaar geleden misschien grappig maar om ze nu serieus te nemen..