1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    We hebben het hier over deel 2 he? Niet deel 1
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja gisteren ff heeel kort doorgebladerd. Het is ook wel veel ruimtevullend voor niets. De missie walkthroughs zal ik nooit doorlezen denk, en ze hebben er ook een complete atlas van 30 pagina's in gegooid ofzo :D

    Maar dingen over hunten en vissen zijn wel chill.

    Ja ik heb een hengel. En je hebt gelijk, die details zijn indrukwekkend. Maar vind Odyssey als gamer beter overeind staan eigenlijk. Het is niet echt te vergelijken, i know, maar ben benieuwd hoe deze game zich staande houdt buiten de main quest om.

    Beetje lastig uitleggen wel.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap wat je bedoelt hoor. Want buiten de mainquests om ben ik alleen maar aan het jagen en vissen eigenlijk. En heb een uurtje poker gedaan. Ik heb niet echt het idee dat ik ver ben trouwens.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zien de kleuren er nu beter uit? Kleuren in hdr zijn in rdr2 blijkbaar fletser. Vergeet de toggle niet aan te zetten bij andere games. ;)

    Super sampling maakt het beeld scherper, maar soms het spel ook trager (framerate). Daar zou je ook nog mee kunnen spelen, vooral omdat je al een 4k tv hebt en op een hogere resolutie is super sampling dan minder belangrijk.

    @San: sorry, heb geen Xbox. Misschien kan iemand anders je helpen. Je zou altijd hdr op de tv kunnen uitschakelen, maar dat is soms meer gedoe.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    4K HDR op OLED ziet er erg gelikt uit hier (One X). Weet niet wat mensen roepen qua 'fake HDR'? Wel even je slider aanpassen op het begin tho. Maar het gebruik van licht in deze game is fantastisch. Fake of niet.
     
  6. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb jij een optie in de game om de HDR uit te zetten? Ik heb namelijk enkel die slider... Haha!
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    This is exactly the kind of game journalists love - it's pretty, technically flawless and fun to go through effortlessly. Game journalists hate frustration (i.e. challenge) and bugs (i.e. made by non-AAA developers that can't afford 1000 workers in their QA department). But what is it that you actually do in RDR2? Mostly riding from place A to place B and watching cutscenes. It's an AMAZING interactive movie. But actually playing the game is nothing special, unless you are willing and able to fully roleplay a cowboy.


    Dit beschrijft wel beetje mijn gevoel. Gameplay technisch is het maar mwah. Combat is echt matig, controls niet goed, en veel gameplay is niet replay waardig. Wel hoog role playing gehalte en fantastische sfeer.
     
    Cyndris en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Is de gameplay net zo als in de eerste RDR?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Bron?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Als je een waypoint op de map zet en je zet die mode aan loopt je automatisch erheen ook.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Reddit ergens.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Metacritic user review:

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Door in je Xbox settings menu allow HDR uit te zetten. Let op: dan doet ie bij geen enkele game HDR.

    Zelf ga ik het niet eens checken om de doodeenvoudige reden dat ik het er fantastisch uit vindt zien op m'n Oled.

    Maar man, ben al sinds launch bezig en echt hééél wat uur erin gestopt, maar zit nog steeds in chapter 2:+

    Zo veel te doen, zo veel te zien. Ongehoord.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Wat een zeikerd :+

    Zo kun je elke game wel relativeren.
    GTA is dan toch ook alleen maar van punt A naar B wat mensen doodschieten en dat was het?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cod is ook alleen maar rondje rennen en RT drukken
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    idd dikke bullshit, het zal wel komen van iemand die into race of sportgames is :p
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het is ergens zeiken en een 6 is waaay te laag voor deze game, maar ik snap t punt wel ergens.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Controls kan ik tot dusver er niet echt aan wennen, beetje log en sloom. Daarnaast ben inmiddels alweer helemaal vergeten hoe ik ''eagle-vision'', dat gebeuren voor het hunten moet gebruiken.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Beide thumbsticks indrukken, dat is niet zo moeilijk :+
     

Deel Deze Pagina