In een uur tijd nu 3x die bountyhunters achter me aan. Kan rennen wat ik wil met dat paard maar zij zijn veel sneller. Ze schieten ook onwijs scherp dus krijg ze in de open wildernis ook niet allemaal omgelegd. Gaat nu beetje irriteren.
Wilde net ticket kopen bij zo'n mannetje voor die show in Valentine, staat er druk op een bepaalde knop om de tickets te pakken, schiet ik die gast met die knop dood. Ook leuk
Ga me wel steeds meer irriteren aan de controls. Ga net op cinematic mode naar een dorpje zodat ik even rustig wat kan drinken, pleurt die van dat paard af omdat die tegen de achterkant van een koets aan rijdt.
Net een missie waar ik iemand achterna zat op het paard en als ik hem afsneed ging die opeens weer harder, zo jammer dat je dan weet dat je hem niet kan pakken omdat je eerst op een punt moet komen zodat er weer het zoveelste filmpje in kan starten.
Dacht dat er zo veel interactie mogelijk was in de wereld? Ik probeer echt tegen iedereen te praten die ik tegen kom maar meer dan hey mister kan ik vaak niet zeggen.
En dan ben je ook nog 75% van je tijd paard aan het rijden.
Nee. De sfeer is tof, maar een hoop dingen halen mij uit de immersie, als de gunplay en het vechten ook al matig is, en de game dermate traag is (ik wil rennen in mijn kamp) dan kost het veel moeite om door te spelen
Klik om te vergroten...