1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Toevallig gister gekocht die bundel.

    Volgens mij is HDMI een metertje of 2.
    Netsnoer denk ik een meter?

    Die gozer bij de MM zei dat hij nog nooit iemand heeft gehad die terug is gegaan met z'n Xbox One X.
    Verder is de Xbox One ook een betrouwbaar apparaat, de 360 was inderdaad een hit 'n miss waar MS zeker van geleerd heeft!
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb een Xbox One bij launch gekocht, gewisseld voor een Xbox One S en nu een Xbox One X. Nooit problemen gehad met deze console. De Xbox 360 was inderdaad drama, die is drie keer in repair geweest.
     
  3. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor jullie reactie.

    Dit weekend maar eens even naar de MM :)
     
  4. SnuckyRR

    SnuckyRR Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox One heb ik sinds 2005, werkt nog steeds en nog geen problemen gehad. Althans eenmalig, was de HDMI kabel stuk (was overigens geen originele bijgeleverde HDMI kabel).
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Best lang voor een console die in 2013 uitkwam in de grotere landen en in 2014 in Nederland.

    Hier overigens een day one console uit 2013, tot op heden geen probleem gehad ermee.
     
  6. SnuckyRR

    SnuckyRR Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn fout, moet begin 2015 wezen Scheelt 10 jaar haha
     
    Erasmus vindt dit leuk.
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Hoe kreeg je nou ook alweer de instelling vh aan- uitzetten vd console met je controller goed ? Ik krijg op de X het niet meer voor elkaar dat mijn X opstart door op de home button van mijn controller te drukken , uitzetten vd console kan wel alleen dan gaat mijn controller niet uit ?

    Kan het niet vinden via google
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren is mijn Xbox One X helaas gesneuveld. Ineens kreeg ik problemen met "No signal". Verschillende HDMI kabels getest, verschillende schermen. Echt alles wat je je eigenlijk maar kan bedenken.

    Toen ermee naar MM gegaan en die zei dat ik geen nieuwe kreeg van hun omdat het iets ouder dan een jaar was. Hoe dan ook, het probleem wat er beschreven werd was dat er dus geen beeld kwam, iets met de HDMI wellicht. Ik vertelde de vrouw van MM ook dat de X eigenlijk al sinds dag één ook extreem veel lawaai maakt wanneer ik een Enhanced game opstart en dat hij aardig warm wordt.

    Maar dit hebben ze dus niet doorgegeven aan MS. Ik zou dus graag Xbox Support NL willen bellen en hun er even op attenderen dat mijn One X dus nog een probleem heeft en wie weet ligt het daar wel aan. Na fucking lang zoeken naar een goed nummer kwam ik hier het Xbox Support NL nummer tegen. Je krijgt eerst alles in het NL te horen, maar er wordt dan opgenomen door een Engelse vrouw. Fucking hoe dan?

    Ze begreep geen fuck van wat ik zei en dat ik maar beter het aan de winkel kon vertellen. Ik vroeg gewoon of ik de Nederlandse support kon spreken en toen allemaal rare verhalen. Niet heel lang geleden kon je ze gewoon spreken. Wtf happened? Gvd.
     
  10. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je hebt gewoon 2 jaar garantie dus lekker terug naar de MM.
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dit inderdaad.

    Overigens is het normaal dat de One X tering warm wordt. De processor zit praktisch tegen de bovenkant van de behuizing aan, dus als je daar je hand op legt, voelt hij erg warm. Zelfs als hij uit staat met de 'instant on' functie.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    MM doet geen fuck. Gewoon direct contact opnemen met MS. Ze zijn idd tegenwoordig ziek lastig te bereiken, of je wordt teruggebeld door een bot of een engelse beb.

    Lekker hoor BigK, na alle drama van je 360 back in the days met alle Red Rings of Deaths not aan toe, nu een kapotte One. Lekker pik, en nog steeds die MS troep kopen.

    Overigens heb ik hetzelfde gehad, daar niet van..
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Makkelijk van de MM om je met dit excuus weg te sturen. Garante is twee jaar, niet één jaar, wat ze ook zeggen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah wacht even, mijn fout mensen. Ik heb niet duidelijk laten weten hier dat ik de X gisteren naar MM heb gebracht en dat zij hem gisteren ook nog naar Microsoft hebben gestuurd. Het is alleen dat MM mij niet een nieuwe gaf omdat het net iets langer dan een jaar geleden was.

    Ik had geluk kunnen hebben zoals iets van twee jaar terug. Toen zat ik met een gebroken Beats Studio Wireless headphones, gebroken hoofdband. Apple zei dat het niet door hun kwam en dat ik voor de reparatie moest betalen en MM gaf gewoon gelijk een nieuwe. Had een klein beetje hoop dat het met de X ook ging gebeuren.

    Wat betreft dat ik die "troep" blijf kopen, dit is de eerste keer dat ik issues heb met de Xbox One. Ik heb geen shit gehad met de dikke One en nu gewoon pech met de X. Ik vind het verder een prima apparaat, alleen dat hij zo'n mega lawaai maakt (PS4 Pro achtige praktijken) vind ik jammer. Tijdens RDR2 net een straaljager.

    Ik ben even teruggegaan naar MM vandaag en gevraagd of zij even MS kunnen laten weten dat mijn X dus ook extreem veel lawaai maakt tijdens 4K games, kan nooit kwaad als ze daar ook even naar kijken. Mooiste zou een gloednieuwe zijn. We wachten af.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Waarom stuur je hem niet direct zelf op? Nu zit MM er tussen. Die doet gewoon hetzelfde als jij zou doen.

    Ze sturen het gewoon op naar MS ter reparatie, doet elke winkel.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat lijkt mij juist niet normaal. Die van mij kan de hele dag aanstaan en voelt echt niet warm aan, laat staan extreem warm.

    Sowieso is instant on gewoon kut, misschien ligt het daaraan.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren toen al die shit gebeurde kwam het als eerste in me op om naar de MM te gaan, aangezien er absoluut een kans was dat ze mij direct een nieuwe zouden meegeven. En toen ging het allemaal vrij snel en voelde ik er niks voor om de X weer in doos op de fiets in de regen mee terug te nemen als het ook zo kon.

    10 tot 20 werkdagen, ach. En wie weet valt hij niet meer te repareren en geven ze een nieuwe. Dan zal het minder dan 10 dagen zijn denk ik. Ik vind het niet zo'n ramp joh, was al niet heel erg in de gaming mood laatste tijd.

    Ik gebruik nog altijd instant on. Ik ga daar eens mee stoppen wanneer de X terug is en eens kijken of dat iets helpt. Een paar van mijn vrienden hebben hem ook altijd op instant on en die hebben het ook over het lawaai.
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik las het alsof de Mediamarkt helemaal niets ondernam, vandaar de verwarring.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    GTA V al uitgespeeld?
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik heb instant on in de winter gewoon aan staan zodat 'ie mooi m'n huis opwarmt :lol:
    Maar dat de processor vrijwel tegen de behuizing aan zit waardoor dat warmer voelt dan normaal is wel 'normaal', want zo zit het ding eenmaal in elkaar. Ze horen niet te blazen tijdens het gamen, maar warm worden is geen reden voor opsturen.
     

Deel Deze Pagina