1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De Riven encounter mechanics weten we ook, dat is het probleem niet. Maar waarom zou je in godsnaam zo'n encounter doen als je haar kan smelten? ;) Is hetzelfde als vroegáh Atheon van de map af pleuren ... of Crota kennis laten maken met je netwerkkabel. Morgeth heeft ook een smelt methode waarbij je eerst wat Taken Orbs verzameld, daarna achter zijn anus parkeert en hem een ellendig pak slaag geeft met de IKELOS shotgun. Maargoed, daar gaat enigzins nog wat aan vooraf ..

    Vraag me wel af hoe je Riven dan aan moet gaan passen? Geef haar meer HP zodat het langer duurt? Nog vaker plaatjes, orb slammen, oogjes slopen?

    Ben het overigens niet met je eens dat alleen Riven Mechanic heavy is overigens ... Shuro-Chi, Morgeth ... Vault. Allemaal dingen waar je echt even voor moet gaan zitten voor je het onder de knie hebt. Maargoed, de 1e Raid duurde 19 uur ... nu nog 22 minuten.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2018
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Morgeth heeft amper health. Daar kan je zelfs nog je oma tegenaan gooien en 1 phasen. Is niet hetzelfde als Riven cheese. Riven sla je de hele encounter over, bij morgeth is het een 1 phase. Vault heeft wel wat mechanics, maar het gaat meer om communicatie (en hoef je maar 3 personen te hebben) en morgeth is echt retemakkelijk. Shuro kan nog wel vervelend zijn, maar dat is vooral omdat haar health timegated is en je dus soms zonder ammo kan komen te zitten en dan weer 10 minuten moet gaan spelen om op de 3de vloer te komen.

    Je vraagt waarom je een encounter zou doen ipv loot oppakken en de game afsluiten? Voor mij ligt de plezier en voldoening in spellen in de uitdaging. Ik zou mij echt doodvervelen met die cheese. Fix is makkelijk, geen debuffs toestaan op riven. Dan kan je haar nooit cheesen en hooguit 1 phasen. Dan moet je dus eerst weer terug naar boven komen en dus een hele fase van de encounter gedaan hebben om al wat damage in haar te pompen. Cluster nerf gaat niet werken want het kan ook met grenade launchers of rat kings.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Voor het eerst gewoom dat iron banner echt lekker liep op een avond in 15 potjes alle bounties gehaald en gewoon 8 keer achter elkaar gewonnen waarvan ik 7 keer gewoon het hoogste stond.

    Meestal kan ik totaal niet mee komen, maar ging vanavond wel zo goed.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wowie, Shattered throne solo gehaald vandaag :cool: Gisteren mijn haren uit mijn kop getrokken bij Vorgeth, maar vandaag op de warlock geprobeerd en dat ging een heel stuk makkelijker. Flawless solo... weet niet of ik dat trek :+

    Hier de Vorgeth kill. By far de grootste uitdaging tot nu toe in een game en mijn haat voor taken ogres is flink toegenomen.
    https://xboxclips.com/Madd Monkey NL/0788eef3-fb08-441a-93de-09fe81fee4d4
     
  5. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    k ga het vanavond ook solo proberen puur voor de lores en de eitjes. maar ook om te oefenen. Ik hou van dit soort uitdagingen. Die solo flawless gaat me sws lukken...ooit. Eerst ff flink oefenen
     
    bulletproof010 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kopie van de game gekregen van Blizzard voor de PC. Dank U wel. :+
     
    VapoChill, ageQned en tim91 vinden dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Met de Hunter en Warlock ben ik 600 lighy alleen nog bezig met de titan die is nu 589.
     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    VapoChill vindt dit leuk.
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nee hoor. Die exotic is niks waard!! Sharden en lekker verder grinden voor een betere exotic!! ;)
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maar ... maar ...
    Maar ...

    :+
     
  12. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja niet verkeerd, al moet ik het niet hebben van mijn pvp skills.
    Ben denk ik beter af met de skullfort, overal headfirst in duiken met shouder charge ,al trade je nog wel is met een shotgun.
    Maar goed; Datto geeft het een 6 uit 5. :+



    En Thunderlord is Back!
    En lekker on point, al was de quest wel erg easy.


    En inmiddels 2 exotics erbij, Two Tailed Fox
    En Wish Ender, blij dat ze die exotic drops gefixt hebben.

    Laadtijden word ook eindelijk gefixt in season 5.
    Eind november; https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/47398
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2018
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Aanstaande vrijdag €35 bij Game Mania.. Heeft iemand enig idee wat de plannen zijn met verdere dlc? Of was Forsaken het laatste?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Er komt meer via de annual pass, maar hoeveel en hoe groot horen we spoedig.
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Thanks! Dan bespaar ik me die €35 :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb de 2 losse dlc en moet alleen Forsaken nog hebben , kan ik beter een goede aanbieding afwachten incl annual pas of de dlc los kopen als hij goedkoper is?
     
  17. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  18. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eh?

    "We've created 5 new Exotics" ... ok, en +1 voor The Last Word.
    5 ...

    The Dark Below had godver 24 nieuwe Exotics Bungie. 24.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dark Below was een DLC waar we bijna 9 maanden mee moesten doen. Systeem is nu anders, zoals ze zelf ook aangeven. Bovendien, wat moet je punt 1. met exotics die geen klote voorstellen en 2. exotics die toch niet droppen? :D
     

Deel Deze Pagina