1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Jammer Jimmy, succes maandag en tot een volgende keer.
     
    hillss vindt dit leuk.
  2. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ik ga ook even mijn best doen om erbij te zijn vanavond voor gridvulling;)
     
    DapperDamhert en markdevries78 vinden dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    50/50 dat ik er vanvond tocj niet bij kan zijn jongens :'-(
     
    DapperDamhert vindt dit leuk.
  4. No worries, misschien kan je de hoofdrace anders nog joinen. We zien je wel in de party verschijnen als het lukt
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik kom er zo aan!
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Edit: filmpje doet 't niet, laat maar zitten dus :)
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Of was die al eens gepost?

    En

    Zouden die merken niet relatief eenvoudig hun video 1% of 2% kunnen versnellen zodat hun auto wat sneller lijkt... Of zou zoiets heel snel uitkomen? Het uitkomen van gesjoemel zou natuurlijk een immens imagoprobleem geven..

    Wat versnelt die gt2 makkelijk!
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga hier even verder op het 4k/oled verhaal. Zit al tijdje te twijfelen, wel of geen OLED... Hoorde gisteren wel veel OLED gezeik, daarom even een poll. OLED, yay or nay?
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    @DutchOwnage Die kan hier mooi even z'n handen aan (in)branden!
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Een OLED kan last hebben van inbranding. Daarom zit er software in die de TV dimmed als hij merkt dat het beeld constant hetzelfde is. Vaak handig (als je bijvoorbeeld 10+ minuten in de lobby zit) in nachtraces met PCars onhandig (in daglicht races geen last van). Dit is een setting die gewoon uit kan, maar ik vergeet het steeds.

    OLED is superieur aan LCD in alle opzichte, behalve 2. Helderheid en inbranding. Het eerste betekent dat wanneer je vaak in de volle zon TV kijkt, je beter een LCD kan nemen (hoe donkerder de kamer, hoe mooier een OLED) en het tweede betekent dat als je elke avond met je wijf 3 uur naar RTL4 kijkt, je na een half jaar dat logo linksboven permanent in beeld hebt. Game je veel en kijk je veel Netflix, zul je hier geen last van hebben.

    Ander puntje voor OLED is nog dat de schermen érg veel spiegeling hebben. Beter dus geen lichtbronnen (lampen en/of ramen) achter je bank hebben. Maar verder, qua beeldkwaliteit: 100% yay in OLED vs LCD/LED.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmmm, als ik dit zo lees neig ik toch meer naar LCD. Maak me niet zozeer zorgen over het inbranden maar de reflectie is wel een dingetje... Merk dat ik me daar bij mijn huidige tv al last van heb...

    Neig erg naar het volgende model:
    https://tweakers.net/pricewatch/1151641/panasonic-tx-49fxw784-zilver/specificaties/

    Twijfel nog wel tussen 49" en 55" maar volgens mij is 49" groot genoeg, gebruik nu nog een 37". 1.000 euro prima prijs en kan misschien nog wat korting regelen.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Even mijn mening:
    1. Koopt altijd een zwarte tv. Dan vallen de randen het minste op tijdens het kijken en gaat al je aandacht naar het daadwerkelijke beeld. Vooral bij films met zwarte balken boven en onder een issue.
    2. Koop altijd een maat groter dan je denkt dat je nodig hebt
    Ik ben zelf een liefhebber van het design van Sony. Dunne randen in het mat (of geborsteld) zwart. Zo vallen ze het minste op. Daarbij is het beeld vaak erg natuurlijk.
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks! Sony stond ook op mijn shortlist. 55" van Panasonic en Sony liggen qua prijs dicht bij elkaar. Dus met korting scheelt het nogal wat.

    Sony heeft (volgens Tweakers) Full Array Local Dimming maar ook Direct Led, spreekt dat elkaar niet tegen? Of haal ik nu weer Led en Lit door elkaar... Wat een gepuzzel allemaal.

    Vergelijking op Tweakers
    https://tweakers.net/pricewatch/compare/1151701;1158351/
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Local dimming kan enkel functioneren bij direct led. Dus het klinkt allemaal volkomen logisch ;)

    Ik heb later deze week (vanaf woensdagavond, denk ik) wel wat tijd om je nog wat meer op weg te helpen.

    Voor mij belangrijke technische punten:

    - kleurechtheid/goed contrast zonder dat iemand het scherm kalibreert (neem aan dat je dat er niet voor over hebt)
    - lage inputlag (belangrijk voor gaming)
    - HDR weergave (is het beeld wel in staat om HDR echt goed weer te geven)
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Input lag zit bij de Sony op 31ms en bij Panasonic op 22ms. Qua HDR zit het het ook wel snor. Geen idee wat kleurechtheid inhoudt...

    Morgen sowieso weer even op onderzoek :D
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gisteravond mooi geracet met beltoon kimi en btender in de straatversie van de gt3 auto's. Lag toch wel dichterbij elkaar dan ik verwachtte. Zou er wel een cup in willen rijden in de gt3 rs
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Was echt vet, ik doe even een beroep op @B Tender om een paar gameclips te posten, gezien hij de enige is met een werkende replay van die race op Brno.
    Echt ongekend spannend en leuk.

    Hoewel de Porsche en de Ferrari in de Road B klasse zitten en de AMG GT-R en de Audi R8 in de Road C klasse zitten, ging het verrassend gelijk op.
    Ook erg gaaf om te zien hoe ik in de bochten met de R8 dichterbij de AMG van Beltoon kon komen, terwijl hij op het rechte stuk als een gek er vandoor sprintte.
    Echt leuke auto's!
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vermaakte me heerlijk met de AMG op Brno, achterkant was heerlijk op te vangen. Beetje zoals de Caterham. Op Dubai kwam ik daarentdaar nauwelijks vooruit, had eigenlijk vice versa verwacht.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat de vrij ruime bochten met camber op Brno net wat beter bij de AMG passen. De Porsche voelde echt super stabiel in vergelijking met de gt3 versie. Dat is pas raar je zou eerder andersom verwachten toch?
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tadaaaa. Ons avontuur van dinsdag :) We reden allemaal in de straat-versies van onze GT3-bolides.

    Porsche: @ColdzeroNL
    Audi: @Kimi NL
    Mercedes: @Beltoni
    Ferrari: @B Tender

    Het was leuk om met deze auto's te vegen/racen, op Brno en Dubai. De auto's waren best goed aan elkaar gewaagd.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kimi NL, Jimmy J. en GoldPwnageNL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina