1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gruwelijk...lang. ;)
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb eigenlijk niet zo'n last van het er niet in kunnen komen. Ik heb het weekend van de release de hele zaterdag en zondag zo'n beetje gespeeld, zat qua story toen in Valentine. Heb vervolgens doordeweeks helemaal niet meer gespeeld (ik heb ook andere verplichtingen helaas) maar dit afgelopen weekend pakte ik het toch zonder problemen weer op. Wat story missies gedaan, een beetje mezelf op het hunten gefocust, wat side missies gedaan, mijn guns geupgrade, kappertje gepakt, dat soort fratsen. Ondertussen ben ik 1 missie in Chapter 3 en heb ik weer een heel nieuw gedeelte te exploren. Vind het juist heerlijk dat ik rustig mijn eigen gangetje kan gaan en een beetje aan kan kloten.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je een paard met je lasso hebt gevangen en je wilt m ergens heen begeleiden, hoe doe je dat?

    Als je lt loslaat is ie weer los, maar houd je m ingedrukt blijft Arthur alleen maar naar het paard kijken en zie je dus geen flikker waar je heen loopt.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Weet niet hoever de meeste mensen al zijn hier, maar ik had in het begin ook moeite met het 'Zin-maken' om RDR2 op te starten. De proloog in de besneeuwde bergen trok mij totaal niet om er verder in te duiken, het lopen was er traag en ECHT mooi kan ik de game ook niet noemen.

    Het ziet er niet slecht uit, maar komend uit FH4 waar je 60FPS speelt is dit toch wel even een stapje terug. Zeker met de vele kleine bugs die nog in RDR2 zitten, vond ik het niet echt een ijzersterke start van het spel. Zo viel die wolf die je moet doodschieten in de besneeuwde bergen, bij mij gewoon van de berg af tijdens een aanval, etc.

    Maar na een goede 5 - 6 uur, begon het spel mij toch wel een beetje te grijpen. Zeker toen ik weer even een "Recap" filmpje had gekeken van RDR, maakte het verhaal gewoon een stukje beter. Het gene wat mij van RDR1 het meeste is bijgebleven, is natuurlijk het einde.

    Dat stukje waar je de schuurdeuren open doet, vlak nadat je Abigail en Jack hebt weggestuurd om te vluchten en met Deadeye nog tevergeefs probeert de groep uit te dunnen, maar jezelf volledig doorzeeft wordt door kogels.

    Dat zag ik toen echt niet aankomen als naïeve tiener!

    Ik had dus, doordat ik het einde van RDR1 weet, constant vragen over hoe het verhaal af zou lopen van RDR2. Waardoor je automatisch verder wilt spelen. Was dan ook in no-time door het eerste gedeelte van het spel heen. Heb mij op een paar stranger-missies en bounty's eigenlijk niet bezig gehouden met sidequests en dat is achteraf wel een beetje jammer.

    Zo heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om terug te gaan, nadat je in de Epilogue gedeelte komt van de story, om de missie met de burgermeester te spelen die je ontmoet op het feest in San Denis. Terwijl ik dat wel interessant vond en ik er simpelweg vanuit ging dat ik nog wel even tijd had met Arthur.

    Ik verwacht dat ik zeer binnenkort de story uitgespeeld heb (zit op 80%) en ik heb gewoon zin om de remasterd versie van RDR1 te kopen en die weer te gaan spelen.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen die dit spel niet mooi vinden hebben echt een krom referentiekader. Zet eens een filmpje van fallout 76 op voor de lol
     
    Barbabravo, Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Graphics wennen gewoon snel. Ik heb Project Cars 2 nooit een lelijk spel gevonden, tot ik Forza Horizon 4 even gespeeld had. Toen ik terug ging naar PCars 2 waren die kartelrandjes toch wel even slikken. De framerate van de single player van Gears of War 4 viel me nooit op (30fps), tot ik online ging (60fps) en ik daarna in de SP dacht dat ik naar een powerpoint presentatie zat te kijken.
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Afstappen van je paard en hem hogtien. Dan kun je hem achter op je paard leggen
     
    donfatos vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik start om de zoveel tijd even Pacman op zodat elk spel weer mooi is.
     
    Rampage, Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Welke open world game vind jij qua graphics beter dan RDR2?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks voor de tip
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    wtf een paard achterop een paard
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    AC Odyssey.
     
    Olijke Poffer en Tim vinden dit leuk.
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Paardception
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Forza Horizon 4.

    RDR leunt op de cinematic vibes en het uren lang, laid back op de bank, spelen van dit spel. Niemand wil dit in VR.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176



    Nou.. Ik heb AC niet gespeeld. Maar sneeuw, modder en al die details van RDR zie ik niet terug hoor. Sneeuw dat op je jas smelt en dat je jas dan nog nat blijft. Of als je in de modder loopt blijven je kleren vies tot waar je in de modder hebt gelopen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vraag je details of graphics? RDR2 heeft een productietijd van 8 jaar gehad.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gfx kan ik zelf niet over oordelen behalve dit YouTube filmpje. Maar vind. het niet bepaald mooier daarop. En dan nog die details in rdr erbij.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Loop je nou te janken?

    RDR2 was toch mooi vond je?
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als de story is uitgespeeld, is er dan nog voldoende te doen? En waar slaap je dan, hotels ofzo?
     

Deel Deze Pagina