[Amped] Nominatie most-buggy-game

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 3 jun 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo, internet lag er hier de hele dag uit, en das altijd lekker als je vrij bent :+ Xbox op de breedbeeld aangesloten en de hele dag Amped Freestyle Snowboarding gespeeld, hele dag met 1 challenge bezig geweest : De 200.000 punten op Stratton 1 halen =(

Als ik elke truuk foutlees doe haal je het makkelijk, maar je wordt keer op keer genaaid door al die klote bugs die in het spel zitten, grinden heb ik nu wel aardig onder de knie eindelijk maar de bugs werken dat gewoon tegen :'-(

Daarom nomineer ik Amped voor most-buggy-game van 2002 en zal ik hier ook zeker op stemmen bij de XBW Awards ;)

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Goed idee, dat van die XBW Awards. Moeten we ff een Beste RPG, Beste Shooter (Halo:confused:), Beste Racegame, Beste Flop (of buggy), de algemene Beste Game en de meestbelovende game (dus splinter cell, raven shield, project ego, unreal, true crime, enzovoort). zou wel lache zijn, en voor degene die het eindresultaat goed hebben geraden word een prijs onder verloot (zou wel leuk zijn).

3. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    idd wouter.. buggy as hell..

4. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxworld awards? Wat heb ik gemisd?

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs de demo van Amped zit vol met bugs!!
    Ik wordt er elke keer eruit gegooit!!!
    En dan kan ik weer overnieuw beginnen!!!

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet die game nog krijgen(reward pack)

wat von bugs zitten er dan in?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk aan het eind van het jaar houden we zoiets..

enneh Amped loopt niet vast ofzo, maar het grinden en alles verloopt niet soepel, of soms kom je tegen zon skilift paal aan en blijf er omheen hangen, dr zijn een heleboel scheldwoorden gevallen vanochtend iniedergeval =(

8. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    nou zeg valt ook allemaal wel mee.
    het is afentoe klote maar het ligt meer aan jezelf want ik merk nog steeds verbetering en doe steeds vettere dingen en goed neerkomen daarna alleen het hoge punten aantal is niet altijd even makelijk te halen

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou van mij hadden ze hem wel een flink stuk kunnen bijschaven.. Amped 2 wordt zo al een stuk minder interessant

10. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog steeds =( te w88 op m`n RP van MS !
    Daar heb ik Amped ook bij besteld :confused:
    Maar ja...binenkort toch Hunter halen als hij uitkomt :)
    en misschien ook Buffy :D

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep het is zeer buggy en bijna onmogelijk om dat spel uit te spelen.

Vooral bij het jibben(grinden) als je springt en dan op de buis wil kan je soms een soort weggeschoten worden of je blijft er in hangen.

En van mij had dat back button wel mogen betekenen dat je dan helemaal weer vanaf boven de berg begint. Moet je niet steeds dat menu door.

12. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skills vs. bugs

Ik ben dit spel inmiddels al een tijdje aan het spelen en ik snap niet over welke bugs jullie het hebben. Ik heb althans het gevoel dat alles werkt zoals het hoort te werken.

En als het je niet lukt goed te landen en te balanceren met grinden, gebruik de triggers onder je wijsvingers, die zijn daarvoor bedoeld.

En 200.000 punten is niet zo moelijk hoor, probeer verschillende grabs tijdens een sprong samen met een rodeo of corksrew 540 en je ben al op een kwart, land op een railtje en spin er even op en je bent op de helft, 2 keer doen en de punten zijn binnen.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet ik, maar er ging elke run wel IETS mis, maar als je het zo een dag speelt merk je echt wel dat het spel eigenlijk niet allemaalaf is.. het balanceren bij grinden is wel ok, maar dan soms enorm dom als je er af springt, of als je er opwilt, gaat dat ding helemaal trippe

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wouter je kan ook over een kabelbaan grinden, dan heb je het in 1x

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan ook

16. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    beetje straffe anti-reclame dit. er zitten misschien wat vage dingetjes in maar echt niets wat je als major BUG zou omschrijven. Bovendien heeft de een het over 'niet kunnen grinden', en de ander dat hij 'uit het spel klapt'. Dat laatste klinkt als een echte bug maar dat heb ik nooit gehad.

Als je zegt dat landingen soms vaag zijn, tja dat is vast wel, maar echt niet anders dan bijv. Tony Hawk (wie vindt dat een vervelende bug?) waarbij je van een 900 lachend zijwaarts op een rail landt en nog een mooie grind ervan maakt ook!

Amped landt soms iets te makkelijk en grinden is een precisiewerkje. De beste tip is: zo langzaam mogelijk grinden en met zoveel mogelijk spins erop en eraf. Dan is Stratton een eitje!

Amped is heel realistisch en dus uiteindelijk een beetje eentonig, mist ook spelvarianten en mplayer, maar echt heel goed speelbaar, om ons bezig te houden terwijl we op Transworld moeten wachten.

P.S. Zeker nu hij nog maar (EDIT) 60 pleuro kost bij bartsmit

Laatst bewerkt: 4 jun 2002
  17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft amped geen multiplayer dan??:confused:

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jawel maar niet in een splitscreen vorm..

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... lijkt me niet echt handig..

20. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    nee en ook niet via system link, dus je kan niet met zijn 2en tegelijk spelen. geen ruk aan dus. omstebeurten spelen noem ik geen multiplay (turn-taking play?).

Deel Deze Pagina