In de opties kan je ook film grain etc uitzetten. Heb hem zelf nog niet gespeeld maar lees wel veel positieve verhalen ben benieuwd.
Geloofwaardige trial zeg.... al 15 min bezig met een groepje een server te joinen...... al 15 min speeltijd gejat door ruk servers weer....
Afgelopen weekend gespeeld. Erg vet moet ik zeggen! Graphics en sfeer zitten sowieso goed. Qua gameplay vond ik het op de een of andere manier meer verslavend dan BF1. Als ik was gestopt met spelen had ik al snel weer zin om de game weer op te starten, iets wat ik in BF1 nooit echt heb gehad. De gameplay in BFV riep meer een old-school Battlefield gevoel bij me op dan BF1 dat deed. Ik denk onder andere vanwege de wapens en de voertuigen en dat je ook meer afhankelijk bent van je squad en/of team. Verder nog te kort gespeeld voor een uitgebreid oordeel, maar ik heb nu wel echt zin in de volledige release
Vind het geluid echt dik. Die vliegtuigen klinken echt tof als ze over vliegen etc. En kan ook niet wachten om weer verder te spelen heb alleen nog maar een uur over ofzo helaas.
Oh, wat grappig. En ik maar steeds bovenop alle vlaggen staan in alle battlefields sinds ever. Dacht dat het in eerdere delen ook zo was.