Project Gotham 2 of DTM Race LIVE of Sega GT Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 22 aug 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    He wat vreemd datz e hetzelfde systeem gebruiken? PGR is namelijk een vervolg op MSR, en beide spellen komen van hetzelfde team/ontwikkelaar af... :)

2. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zeker, ik hoorde van andere bronnen weer begin 2004...

Als het waar is....forget DTM and bring on PGR2!:9

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PGR2 sowieso in Amerika in november en daar andere MS games dit jaar ook al rond dezelfde tijd uitkwamen zie ik niet in waarom ze dat rond de kerstdagen zouden veranderen - én 'ons' Europees release lijstje zegt het ook ;)

4. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien ga ik toch ook maar voor PGR2 al is het maar omdat ik dan ingemaakt kan worden door al die XBW gasten...

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zeker wete voor project gotham racing 2 omdat het ten eerste een heel nieuw spel is waar ik al heel lang naar heb uitgekeken en het live bevat.
    Ook zijn de graffics veel beter dan de andere 2 omdat de andere 2 slechts add ons zijn en gewoon hetzelfde is met live.
    Verder vind ik sega gt wel leuk maar niet om nog eens te kopen alleen vanwege live, dan wacht ik lievel op deel 2.

Verder zit ik ook erg te wachten op rallisport challenge 2 omdat die me oko erg leuk lijkt, maar als colin mc eerder uitkomt mag ralli inpakke want colin is veeeeeeeel vetter.

Hopelijk komt pgr 2 nog op 11 november uit anders ga ik huilen in een hoekje van de straat.

6. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de luxe dat ik Sega GT en DTM beiden nog niet heb gedaan/gespeeld. Ik wil PGR wel graag, maar DTM trekt me toch ook wel, hoewel Sega GT ook gaaf klinkt met het dealen van auto's online.

Ik denk dat ik ze gewoon alledrie haal. Sega GT voor erbij, PGR2 als must have en DTM als meest interessante game. Ook omdat ik meer om sportracewagens geef dan straatracers.

7. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    DTM Live enabled! Dat is voor mij meer dan 100%(hoewel dat eigelijk niet kan) zeker! Waarom, dit woord zegt genoeg: gameplay!

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin, Project Gotham Racing is een vervolg, het is nogal logisch dat het dan hetzelfde systeem is...
    Er is dus helemaal niks gestolen...

Ik kies voor PGR 2, waarom? Omdat ik PGR zalig vond, maar PGR 2 wordt veel groter, meer wagens,meer steden, beter grafics, Live!-optie,...
    Maar ik denk wel dat ik ook DTM-Live! ga halen, ik vond DTM genietbaar, beetje simpel, maar het voldeed
    Ik denk dat ik Sega GT online links laat liggen, wegens té weinig interesse

9. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop denk ik PGR2.
    Lijkt me wel een vet spel!

10. alibi

alibi Guest

ik vrees dat ik ze toch uiteindelijk alledrie in me collectie zal hebben!:) maar zou toch het liefst PGR2 willen hebben.

daarentegen lijkt het me geweldig om met DTM Race Driver via Xbox Live met een zooi nederlanders op Zandvoort te racen!!!

dus : ik stem voor Project Gotham Racing 2

11. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga zeker voor PGR2!!!
    Ik had trouwens gehoord dat hij iets makkelijker zou worden dan deel 1... dat spreekt me zeker aan.

Maar Sega GT Online, komter zeker ook. Vind ik een lekker spel!

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De moeilijkheidsgraad zou bepaald worden door je skills, als je supergoed bent, dan zal het wat moeilijker ijn.
    Als je superslecht bent, dan zal het makkelijker zijn.
    Nu ja, dat heb ik toch gehoord...

Ik vond het net beter dat PGR niet te simpel was, had je nog beetje een uitdaging

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga voor PGR 2, vond deel één vet terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo op racegames heb. En deel 2 word ook nog is live :9

14. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    LOL jouw wants-lijst is laaaaaaaaaaaang. Ik hoop dat je een goede baan hebt of hele vriendelijke ouders...

15. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    hmm project gotham 2, want ik vond deel 1 een ijzersterk spel

16. RayxM

RayxM None

Leuk Bevonden:
    0
    veel te moeilijk om te kiezen ik koop alledrie als ik genoeg geld heb tegen die tijd

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Geen van 3en, PGR stijl racen trekt me totaal niet (Kudos systeem), DTM is geen reet aan, en Sega GT eigenlijk ook niet....

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Reageer dan ook niet!!!

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom vinden zoveel mensen het kudos systeem zo iri, ik vond het prachtig mooi door de bochten slippen enzo.
    volgens mij vind iedereen die het kudos systeen dom vind is gewoon een slachte racer die gewoon geen racespellen meer moet kopen want ik vind het(en de pers en vele andere) een fantastische manier om iemand mooi gruwelijk, erg mooi te laten rijden met stijlin gruwelijke auto!!!!!!!!!!!!!

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    idd ik vond het kudos-systeem ook vet riant

ik ga zeker weten voor pgr2, want de screens zien er minstens zo goed uit als pgr1, er zitten veel meer wagens in en veel meer steden. pgr1 was een geweldige uitdaging (helemaal uitgespeeld + bonus level) en ik hoop dat pgr2 met meer banen en meer wagens dus nog beter word!

bovendien heb ik sega gt 2002 en dtm race driver al en vind ik het een beetje zonde dezelfde spellen met live opnieuw te kopen, hoewel dtm wel lachen zal zijn (ze hadden het al gelijk moeten hebben)

Deel Deze Pagina