1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    On Wednesday, November 14th, 2018, we will be releasing an update for Battlefield V for all platforms for the release of Battlefield V Deluxe Edition. While this update has no downtime, if you are in-game when the update is deployed, you will need to finish your match and then restart your client to apply the update.

    The update will be available for the following platforms at the following times:
    PC - Update will be rolling out to PC players starting on Nov 14th at 900 UTC / 1:00AM PST.
    Xbox One - Update will be rolling out to Xbox One players starting on Nov 14th at 1000 UTC / 2:00AM PST.
    PS4 - Update will be rolling out to PS4 players starting at 1100 UTC/ 3:00AM PST.

    The update will be the following sizes:
    Win64: 26.2387GB
    XB1: 21.0145GB
    PS4: 15.0141GB
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sow das een flinke
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga hem donderdag hebben. Ben benieuwd of ik aan deze battlefield nog eens kan blijven plakken. Want bij battlefield 1 had ik niet echt het gevoel om de game lang en veel achter elkaar te kunnen spelen. In de video hierboven en andere is me het hard opgevallen dat voorwerpen zoals struiken en stenen opeens lijken te verschijnen. Wat ik toch jammer vind. Zeker dat. De game dan nog op de xbox one x niet vzel volledige 4k draait. Het gaat wel de beste versie zijn maar toch jammer. Maar ik ben benieuwd de beelden zelf zien er heel goed uit.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb ook BF5 deluxe gekocht in de vorm van een key bij Kinguin voor maar 52€ :thumbs:
    Morgen nacht lekker los.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Juiste patch grote.

    Actual patch size:
    PC: 1.56GB
    XB1: 530MB
    PS4: 350MB
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je 'm inwisselt in de Nieuw-Zeeland store kun je vanmiddag al aan de slag. ;)

    En de 530MB update is live.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Patch was gisteren ook op de PS4 live en met een beetje geluk kunnen we vandaag al aan de slag
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Same here! Lekker goedkoop
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik moet nog wachten op mijn pleb versie van 35 euro :+

    Weekje nog!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inmiddels € 57 op Kinguin voor Xbox One.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Change List

    • Fixed an issue that could result in a very uneven number of players at the start of a round.
    • Made improvements to matchmaking with a full squad which should result in less disconnects.
    • In some cases, the revive functionality would suddenly stop to function for all of the players on a server. This has now been fixed.
    • Further improvements to game client stability have been made.
    • In the Airborne game mode, spawn protection has been added when attackers spawn into planes. The planes are no longer as vulnerable to AA fire as they used to be at longer distances.
    • Fixed an issue in Airborne where the bomb carriers could finish arming the objective even though they were dead.
    • Players can no longer shoot down airplanes too quickly in Airborne, which could result in the attackers not being able to spawn.
    • In War Stories, players are no longer able to collect Letters while playing offline due to them not being able to update the persistence counters, which requires an online connection.
    • Fixed an issue where a weapon would disappear on the weapon selection screen.
    • Fixed an issue in Frontlines mode on Devastation where the bomb in some rare cases spawned inside a wall.
    • Fixed an issue which made the menus unusable when cancelling a matchmaking session.
    • Fixed an issue with the lens sight alignment on the MP34 weapon.

    Xbox One Only


    • Improved how the game resumes when using the Xbox One Instant-On function.

    PC Only


    • RTX ray tracing can now be enabled with graphics cards that support this function.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen straks de key op cdkeys.com gekocht en geredeemed in de New-Zealand store. :)
     
  15. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wacht op de verzending mail van bol. Bij mijn bestelling staat nu tussen morgen of 20 november geleverd. Dus hopen dat ik verzending mail krijg anders nog maar eens digitaal een game kopen.
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ben benieuwd. Heb na het spelen van de beta niet echt veel footage bekeken meer of nieuws gelezen. Heb de deluxe editie gepreordered dus laat maar komen!
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom bij bol? Er zijn tig andere sites waar je het goedkoper kan krijgen.
     
  18. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Snel en gemakkelijk Besteld heb niet zitten zoeken eigenlijk
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm. Waar is het spel van de beta gebleven? Ronde conquest gedaan en ik kreeg het gevoel dat ik CoD WW2 aan het spelen was met hier en daar een tank. Assaults die aan het rond rennen zijn en alles wat geen assault is zonder moeite neer maaien. Vooral de medic is nu eigenlijk nutteloos met die SMG.
    Balans was tijdens de beta toch stukken beter in order imo.
     

Deel Deze Pagina