1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Mijn war horse ging in het begin dood,kon hem later terug krijgen bij de stallen

    Verstuurd via Tapatalk
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Mijn Arabia horse was eindelijk max out en toen werd ze doodgeschoten.. lame. Moet ook weer op zo’n traag kut paard. Vermaak mij nog steeds optimaal!! Nu bezig met al die legendary vissen en beesten.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ook nog genieten hier, dagelijks een uurtje. Bijzonder wel: de game weet je constant van de main quest af te leiden. Games met een open wereld/sandbox-games als Just Cause en GTA IV/V wisten mij ook altijd af te leiden, maar waar ik bij die games altijd verzand in 'loos rondklooien', doe ik in RDR2 toch dingen die iets toevoegen. Collectibles vinden, jagen, strangers helpen. De wereld zelf is ook heel fijn om in rond te lopen, rond te kijken etc. Hulde.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Same, en ik denk ook dat dat de beste manier is om met een game als deze om te gaan: Je hebt even een uurtje, ok dan ga ik sowieso die ene kleine side-mission doen, en maybe dat ik even een legendary whatever probeer te pakken als die in de buurt is, en natuurlijk kom je dan onderweg misschien nog wat tegen waar je je even mee moet bemoeien (of niet).

    Als je dit spel speelt om snel progressie te maken, dan denk ik dat je al snel gefrustreerd raakt door alles waardoor je afgeleid wordt, en door het paardje rijden over lange afstanden enzo.

    Als je gewoon dit spel speelt om even een uurtje ofzo in die wereld mee te draaien, dus je pakt wat kleine dingen op, en als je zin/tijd hebt, doe je een main story mission, dan is die behoefte om steeds maar progressie te maken en rewards te krijgen er minder, en ik denk dat dat de beleving ten goede komt. Voor mij in ieder geval wel. Je doelstellingen matig je iets om op die manier wat dwang en frustratie weg te nemen.

    Zoals ik al aangaf, donderdag of vrijdag even voor mezelf voorgenomen dat witte paard bij dat sneeuwmeer te pakken. Dat was mijn 'missie' voor die dag, en dan een dag later ofzo ga je even met Lenny een huis vol wapendealers te grazen nemen, of je speurt wat verloren items van een oude slavenhandelaar op.

    Had trouwens gisteren een erg leuke donkere chick achterop, die ik moest terugbrengen naar haar dorp, en ze zat me alleen maar af te zeiken, 'no disrespect, sir' :D

    Oh, en mijn mooie witte paard lijkt een beetje suicidaal: Stuurt regelmatig recht op een tegenligger in, waarna ik ruzie krijg en moet schieten. Paard was ook dood, maar kon hem gelukkig reviven.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kom ik net van die boot af in Saint Denis zie ik
    een missie verschijnen in Valentine. Eindelijk daar aangekomen moet ik naar de boot in Saint Denis voor die missie.. what?
     
    Bidle en Yi-Long vinden dit leuk.
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn jullie al veel easter eggs / gekke dingen tegengekomen? Want op YouTube bij MRBossFTW zie ik heel veel van die filmpjes verschijnen de laatste week, maar ik wil ze niet kijken omdat ik het zelf wil ontdekken (al is de titel en thumbnail van de video ook al een spoiler eigenlijk). Maar ik vraag me af hoeveel echt gekke shit je tegenkomt als je gewoon een beetje freeroamt. Ik heb al best veel vanuit freeroam de map verkent, maar ik ga ook niet echt actief op zoek naar gekke situaties. En ik ben in elk geval nog maar weinig echt gekke dingen tegenkomen, met aliens of andere gekke fictieve dingen / wezens of dat soort dingen.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Sowieso elk huisje (dat zie je gewoon op de map) bezoeken, dan pak je al best veel easter eggs. Als je een beetje goed de wereld rond bent gegaan pak je al snel best veel.

    Ik ben echt aan het hunten naar die KKK stranger quests, maar vind ze echt niet.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat voor dingen doen jullie allemaal als je geen missie / sidequest aan het doen bent?

    Ik vind trouwens het zuidoosten zo'n saai stuk van de map he, helemaal niks mee. Hoop dat het kamp zich snel naar een andere locatie verplaatst.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2018
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat moeras??? Dat is zo vet
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kopen?
     
  11. Hano

    Hano New Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Inmiddels in Chapter III. Heb wel inmiddels ~ 500 in kas!
    Wat is beter in deze fase:
    - wapens/munitie kopen
    - tent/camp upgraden
    - storten in de centrale kamp kas
    - beter paard kopen
    Zie daar wisselende suggesties op internet. Wat is jullie mening hierover?
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Shit ja die heb ik ook nog niet gevonden maar heb het ook nog niet opgezocht aangezien ik alles random wil tegen komen.


    Eindelijk naar chapter 3, ik vind kamp locatie wel echt top.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zit in chapter 6 nu. Wil dat deze game nooit stopt. Kijken hoe lang ik het kan uitsmeren :p
     
    Zumpelvelder en Nol vinden dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Tent/camp upgraden denk ik (door eerst geld te storten in de centrale kas?). Ik heb zelf namelijk nog nooit het gevoel gehad dat de begin-paarden nu werkelijk ergens in tekort schieten, en ik verwacht dat wapens/munitie naarmate het verhaal vordert langzaam maar zeker 'vanzelf' je kant op komen.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is ook random volgens mij. Geen quest
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik zou eerst je kamp upgraden en daarna een beter paard. Wapens krijg je wel naarmate je meer quests doet en als je gewoon veel loot dan heb je ook wel genoeg munitie (en zo duur is dat anders ook niet).
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Een beter paard kan je ook vinden in dat sneeuwgebied. Duurt misschien even om te vangen maar bespaar je wel weer geld mee.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar je hebt gewoon niks aan je geld verder
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wapens vol versieren
     

Deel Deze Pagina