1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Punten scoren met je squad en bij 41500 punten kan je de V1 inroepen. Kan alleen als squadleader trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2018
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Snap niet zo goed waarom de game lelijker is dan 1 op de PS4 Pro.
    Lijkt soms wel alsof er een hoop textures missen en dat de lightning totaal ontbreekt.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ja de game ziet er zeker minder polished uit dan BF1. Trouwens best wel jammer dat het levellen zo snel gaat. Een wapen kan je na 1 a 2 potjes al volledig upgraden en ik ben nu na 27uur spelen al bijna max level.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Met name die gele bloemvelden op Aras zien er bij mij (PS4Pro) niet uit. Die textures laden echt extreem laat

    Levellen van je algemene rank gaat idd wel vrij snel maar goed daar heb je toch niet zo veel aan. Ranken van de classes duurt al wel wat langer en met alle challenges die je per wapen/class unlocked ben je toch wel even bezig
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ze mogen wel wat assignments toevoegen, die classes assignments al lang klaar..
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ben nu bezig met die assignments per wapen. Heb bijna de Lewis Gun in Mint en Gold Platet compleet. Vind ik best leuk om te doen en je bent er best een tijd mee bezig.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook die je krijgt als jij level 20 van een class bent?
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee, die niet maar gewoon random assignments zou ook leuk zijn. Nog niet heel veel gespeeld, ben nu level 9 geloof ik.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Daar ben ik het dan wel mee eens. Gok dat er straks met het eerste Tides of War chapter weer een sloot nieuwe assignments komen en je ze dan ook hopelijk ingame kan selecteren
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Levvelen van je wapen duurt helemaal niet lang. Ja, als je die assignments meetelt waarmee je cosmetica unlocked, Dan wel. Maar je hebt maar level 4 nodig om alle specializations te unlocken, dat ben je in 2 potjes.
     
  11. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    De wapens op een halftrack bewegen niet mee als je mikt... Hebben meer mensen daar last van?

    Verder is de game wel echt geniaal en is elke klasse heerlijk om mee te spelen. Goede pace en veel actie!
     
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wat ook wel echt fijn is, is dat er geen grenade spam meer is.

    Wel jammer dat ik nu na 29 uur spelen al max level ben. Het is toch leuker als max level iets te betekenen heeft. Over een maand is waarschijnlijk 75% van de mensen al level 50..
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En de eerste paar cheaters al tegen gekomen. Dit is gewoon een herhaling van battlefront. Laatste Dice game die ik gekocht heb.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61

    Leg uit?
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er zitten problemen/exploits in het spel die ook in voorgaande delen zat. Wat ik b.v nu al een paar keer ben tegen gekomen zijn spelers die zichzelf in de omgeving glitchen waardoor ze jou wel kunnen raken maar jij hun niet. Dit kom ik in meer of mindere mate tegen sinds bf3. In battlefront 2 het meest.
    Ook is de hit detection soms volledig weg waardoor je een tegenstander vol in zijn mik raakt, maar geen schade doet. Nou is dit iets waarvan ik niet zeker ben of het een bug is of op een manier door een speler getriggerd kan worden. Het lijkt niet op lag in ieder geval. Maar ook dit is iets wat ik tegen kom sinds bf3.
    En dan ook gewoon bugs als medal progress die soms niet werkt, load outs die op het moment van spelen ineens op default staan, etc. Dit zijn ook weer dingen die ik tegen ben gekomen in andere BF's en Battlefront.
    Het is kopie van de engine, wat natuurlijk niet geheel onlogisch is. Alleen heeft Dice wederom weer niet de moeite genomen om bugs er uit te halen.
    Dice is hier niet de enige in, Playgrounds (Horizon 4) is ook een goed voorbeeld, copy paste van de engine inclusief bugs die nog steeds niet gefixed waren in H3.
    En ik ben inmiddels een beetje klaar met dergelijke manier van een spel te ontwikkelen. Je koopt eigenlijk niets meer als een reskin voor de volle mep en het gaat mij gewoon irriteren.
     
    Maddmonkey en Peter Bijl vinden dit leuk.
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Afgelopen vrijdag voor het eerst aan de slag gegaan met BF:V.
    Ik moet zeggen, tot voor kort had ik het gevoel (na het spelen van de Beta) dat het hele nieuwe "Weinig Ammo, iedereen reviven etc" een redelijk negatieve impact zou hebben op mijn Battlefield ervaring (heb alle uitgebrachte BF's gespeeld), maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg verfrissend vind.

    Tot nu toe (een kleine 7 uur online gespeeld) ben ik weinig campers tegen gekomen die in als in BF1 in de heuvels gingen zitten, om vervolgens enkel kills proberen te maken in Operations in plaats van de doelen te behalen. De omgeving is best mooi en tegenstanders vallen relatief slecht op, waardoor ik echt voorzichtiger speel dan voorheen. Hoewel ik nog niet het idee heb dat het Squad-gevoel, wanneer je bij een random squadd toegevoegd wordt, echt goed is. Heb ik wel het idee dat het beter werkt dan vorige delen.

    Het idee dat je alleen je squadmembers kunt reviven als niet-medic, werkt daar goed aan mee!

    Enige negatieve tot nu toe vind ik de wapens waarmee je de classes mee begint. Ik had graag iets meer keuze gehad om te beginnen. Vind bijvoorbeeld de Lee-enfield echt niet fijn in Recon en het tweede wapen dat je unlocked is helemaal een drama. Hierdoor speel ik relatief weinig recon, terwijl dat in BF1 mijn favoriete class was, samen met Medic.

    Wapens van de Medics vind ik dan weer prima! Hoorde ik online redelijk veel geklaag over, maar ik kan echt prima overweg met de Sten. Hoewel ik liever de Carbine had gezien die je bij de Assault class unlocked als 3e wapen in de Medic class, vind ik de MP40/Stens geen verkeerde keuze voor de Medic class. Vind dat er relatief veel Medics meespelen en dat is guntig voor iedereen.

    Grand Operations zijn vet! Hoewel ik wel merk dat ik na 1 potje GO weer een beetje zin moet maken voor nog een lang potje GO. Vaak doe ik 1 ronde GO, om vervolgens een paar potjes TDM te spelen.

    Over het algemeen dik tevreden met BFV als spel. Gun- en Gameplay zijn goed! hier en daar nog wat bug-fixes (dat je bijvoorbeeld bij het inzoomen niet over je wapen kijkt, maar er doorheen). Maar voor de rest prima speelbaar!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Klinkt goed! Moet ook maar eens gaan beginnen. Altijd leuk om BF met een groepje te spelen.

    Had zelf wel een goed gevoel over de bèta, goed om te horen dat het in het spel ook goed aanvoelt.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat ik ook heel fijn vind is dat de maps echt goed zijn. Dat sneeuwlevel uit de beta is imo de minste samen met dat andere kleine sneeuwlevel (Fjell nogwat). De rest is echt dikke prima tot heel goed.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bethesda ook met Fallout 76 natuurlijk wat een complete schande is. Wat jij beschrijft is ook al waar ik al tijden bang voor ben. EA is bezig om Battlefield net zo hard te slopen als de star wars licensie. Uiteindelijk komen we gewoon uit op games die elk jaar een klein beetje aangepast zijn (of een nieuwe skin) waar je lootboxes koopt als mensen niet eens wakker worden. Dit jaar zelfs maar met 8!! maps. Het lijkt wel alsof je tegenwoordig 60 euro voor een alpha betaalt zodat het later aangevuld kan worden met meer content.
    Ik denk dat ik EA ook gewoon op de hoop afgeschreven publishers kan gooien en het maar op de paar pareltjes moet houden die wel uitkomen in een jaar. Die zijn er gelukkig nog wel. Microsoft investeert zelfs in de AA studio's wat mij toch nog wat moed geeft dat er toch nog goede games uit gaan komen.
     
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Toch is BFV weer een ijzersterke multiplayer met goede gunplay en meer dan genoeg vermaak voor de shooterliefhebber.

    Ben natuurlijk ook benieuwd wat voor content er toegevoegd gaat worden, maar als ze juist de lootboxes als warme broodjes over de toonbank willen blijven laten gaan, dan zal dat wel goed zitten. Ze moeten de spelers toch blijven prikkelen met nieuwe content. Kijk maar naar Fortnite, geen baanbrekende veranderingen, maar wel een continue stroom van updates. Ik verwacht met BFV ook zoiets.
     
    Jorrie en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina