1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Betaal veel geld voor weinig gold bars voor kekke hoedjes die je anders pas na 900 uur spelen krijgt. Zoiets waarschijnlijk
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Missie: A Fork in the Road ;(
    Meh, ik had het ergens al verwacht. Man, laatste part van de game gaat emotioneel zijn denk ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2018
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Anders gebruik je even spoilers? Dat subtiele gehint dat er iets gaat gebeuren hou ik niet van.
     
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Net even geprobeerd maar na 5 minuten de connectie verloren. Het begon wel goed iig.
     
  5. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind de vermoeidheid van je paard wel storend online. Dat die moe wordt oke. Maar zo snel. Je moet continue stamina geven. Had minder gemogen in online.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Kun je straks bijkopen
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Vijf euro voor één zakje haver, toch? ;)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die economie kan niet kloppen toch? Ik lees iets over 8 uur per goudstaaf. Dan ben je 8000 uur verder voordat je de Mauser kan kopen..

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Komt wel overeen met GTAO dus.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Straks ff opstarten. Heb eigenlijk bijna niks van het nieuws rondom de Online-mode meegekregen, dus ben benieuwd!
     
  12. Xstreamdigital

    Xstreamdigital Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Online is vrij ondermaats vind ik zelf. Je kan soms nauwelijks Wat doen zonder achtervolgd te worden en neer geschoten te worden ofwel spelen ze met hun lasso bij u. Ook de deachmatch is maar zwak. Als je wat goed kan headshotten heb je ze gemakkelijk of hebben ze jou. Opzich top game. Maar dan enkel singleplayer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ook even online gespeeld, en moet nog uitzoeken hoe het werkt. Heb men mannetje gemaakt en dan de begin missies tot ik men eigen kamp had. Eigenlijk nog niemand gezien in de online wereld behalve bij die matchmaking missie.. is het normaal dat je in free roam geen andere online spelers tegenkomt of hoe zit dat juist?
    Op den duur had ik wel een serieuze glitch.. ik bleef gewoon door de grond vallen en kon niet meer verder spelen :p
    Toen maar eens een paar rondjes van die deathmatches gedaan.. op zich niet slecht maar voor mij is dat maar voor even leuk.

    Ik wil vooral met men kameraden een posse vormen en dan rondhangen in de wereld.. benieuwd hoe dat verder gaat
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Na die matchmaking missie kom je als het goed is in een online lobby.

    Heb het ook even gespeeld en ben totaal niet onder de indruk. Voor missies moet je een rot eind reizen met een paard die nog niet eens 10 meter kan sprinten.
     
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb zelf online nog niet geprobeerd (ben daar sowieso niet zo van) maar ik lees op Reddit ook veel kritiek:

    De mensen die je tegenkomt schieten je meteen neer, dus leuk samenspelen is er nauwelijks bij. Is op te lossen door een Honor system in plaats te brengen om slecht gedrag te ontmoedigen.

    De economie is fucked up, je krijgt maar weinig geld voor wat je verkoopt, en alles wat je wilt kopen is kei duur. Je moet dus super veel grinden. Voelt alsof Rockstar mensen naar microtransacties wil pushen.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister voor het eerst freeroam gedaan met een vriend. Ook niet heel erg impressed. Wereld voelt wel erg kaal aan omdat er én minder NPC's zijn én weinig menselijke spelers voor zo een grote wereld. In een posse rondhanden is wel tof maar wat is dat paard dat je in het begin krijgt inderdaad ontzettend kut.. En voordat je een nieuw paard hebt wat goed is moet je leven 4392 zijn

    Oh en dit:
    Wat opzich niet erg hoeft te zijn maar het voelt allemaal wel kaal aan vergeleken met de SP.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Moet ik voor de trapper elke keer die pelts daar afleveren? Ik heb tussendoor aardig wat lopen jagen en zeker wel wat perfect pelts verzameld, maar nu ik bij de trapper ging kijken of ik al wat outfits kon maken, stond dat ik zelfs geen eens deer pelts had terwijl ik daar zeker wel een aantal van in mijn kamp heb gedumpt.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je moet ze steeds brengen. En als je te lang wacht vergaan ze. Je kan ze ook naar die dude in je kamp brengen voor upgrades
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Jij als speler zorgt er zelf voor dat er voorraad is bij de trapper of bij die dikke gast in je kamp. Als jij perfect pelts bij je trapper inlevert dan heeft hij ze "in voorraad" en kun je die "terugkopen" en gebruiken voor unlocks. De voorraad van alle trappers zijn trouwens hetzelfde dus het maakt niet uit bij welke trapper je ze inlevert.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kut. Ik heb telkens alles ingeleverd in mijn kamp =(

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina