@Jimmy J. en alle andere auto kenners, heeft enig van jullie een idee dat de velgen van deze Clio RS origineel zijn? Ik vermoed het haast van niet aangezien ik ze nog niet eerder heb gezien, over het algemeen liggen er altijd van die lelijke zwarten velgen onder. https://www.autoscout24.nl/aanbod/r...zine-wit-5dba531f-74ce-4eeb-a08a-032b3a041843
Vraagje van de baas: Zie: https://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-vragen-suggesties-en-opmerkingen-m-b-t-xbwracing.169418/
Mannen, omdat zondag de laatste race van het seizoen is het leek ons wel een leuk idee om voor de periode kerst/oudjaar een minicup te organiseren in de vorm van de ‘Triple Crown’. Indy 500, Le Mans LMP1, en tot slot Azure met Formule wagens (A of X). Is hier animo voor? Like dit bericht dan even zodat we weten dat je mee doet, dan gaan we ermee aan de slag. @asjemenou75 @B Tender @Jimmy J. @ColdzeroNL @Kimi NL @Schuminiels @Beltoni @Sjonnie1989 @markdevries78 @Wrinklyflame7NL en iedereen die ik vergeten ben maar wel interesse heeft
Indy 500 doe ik mee, de rest skip ik al te graag. Downforce auto's zijn niet mijn ding en zeker open-wheelers niet..
Ik zou op le mans graag vintage le mans types willen rijden of group c wagens. Dan is het nog iets minder klinisch dan met lmp1. Zelfde bezwaar eigenlijk op azure. Zou dan liever iets van DTM rijden zodat jr nog kunt passeren want dat gaat met X niet lukken met die snelheden vrees ik.
Ik zal in de loop van de week iets leuks bedenken waar we ons allen in kunnen vinden. Kortom, voor ieder wat wils! Heerlijk dat enthousiasme van onze @Schuminiels
Wat ik ook wel leuk zou vinden is in begin februari Bathurst met de GT3's te doen wanneer de Liqui Moly Bathurst 12 Hour doorgaan
Ik vind het sws al erg gaaf om met dezelfde auto’s op eenzelfde baan te rijden als dat ik dat weekend op tv zit te kijken. Maar ik zal voor de kerstdagen iets leuks serveren, willen we dat over 1/2 of 3 avonden spreiden?
Hallo allemaal! Voor de periode rond de kerstdagen heb ik het volgende uitgewerkt. Hoop dat iedereen zich hier een beetje in kan vinden. Regels zijn gelijk aan zoals we ze kennen van de XBW GTE endurance periode. Eventuele bijzonderheden zullen voor de tijd vermeld worden. 23-12-2018 Indy 500 Indycar Tijdrace van 1 uur, ingame datum 27-05-2018 Droog bewolkt met rollende start. 15 min quali. 26-12-2018 Le Mans 24h LMP2 Tijdrace van 1 uur, ingame datum 16-07-2018 Wisselende weersomstandigheden met rollende start. 15 min quali. 30-12-201& Azure F355 challenge 20 laps, ingame datum 27-05-2018 Droog en zonnig, staande start. 15 min quali. Dit is slechts een voorstel dus laat weten wat jullie ervan vinden! Groetjes!
Ik vind het leuk!! Vond het Triple Crown idee sowieso al gaaf, en ik denk dat de auto-keuze ook wat gunstiger voor close-racen uitpakken dan bij het oorspronkelijke idee.