1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind aanvragen en richten van de v1 rocket vrij lastig.
    Op t moment dat in deze geselecteerd heb krijg ik rechtsonderin het scherm een aflopend tijdsbalkje.
    Geen idee hoe ik het verders moet selecteren...
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het is dan LB + RB tegelijk indrukken, naar boven richten met LS (dacht ik), dan LB+RB loslaten en dan pas LS loslaten. Dan krijg je als t goed is een verrekijker, dan is het richten en sfhieten

    En dan het geluk hebben dat je niet zoals ik telkens je wapen krijgt.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Grote TTK aanpassingen vandaag. Dice is weer lekker bezig :mad:

    https://www.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/a5fa7u/battlefield_v_ttk_change_list_12122018/
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Classic DICE. SW:BF1 hadden ze ook kapot generfed.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'It's widely accepted within the community that the current TTK values feel 'dialed in' or is 'perfect as is', '
    Dus gaan ze dat aanpassen... Typisch...

    Echt, wtf Dice.

    En medic is Al redelijk nutteloos op sommige maps maar word hiermee nog een keer gepakt.
    Waarom geven ze de medic niet een paar assault wapens?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoezo wordt medic nog meer gepakt dan? Ze passen niet alle wapens aan toch? Als ze gewoon alle medic wapens zo laten en de rest nerfen is het prima. :D
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Omdat de SMG al op sommige maps de range en punch mist. De range wordt nog slechter met deze aanpassing.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah SMG word ook generfed zie ik nu. Noobs.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Idd. Dit terwijl er veel grotere problemen en bugs in her spel zitten.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sowieso ontzettend raar dat ze dit meteen op de live servers gaan implementeren en niet gaan testen. De CTE client is er dan welliswaar nog niet voor BF5 maar had op z'n minst de nieuwe settings in een aparte playlist gestopt ipv de oude settings

    Eerst maar even spelen maar ben bang dat dit weer in de buurt van de TTK van BF1 komt en daar ben ik wel een beetje klaar mee
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Iedereen op Reddit is aan het janken terwijl waarschijnlijk 99% van die mensen nog niet gespeeld heeft.

    Ik heb net een paar potjes gedaan en vind het prima spelen. Heb alleen met Lewis gun, selbstlader, sten en kar98 gespeeld.

    De semi auto rifles van assault waren sowieso veel te sterk en easy om mee te schieten, prima dat die een wat langere TTK hebben nu. Lewis Gun leek 't zelfde. De sten deed het op close range ook gewoon prima. Medic is gewoon zeer veranderd ten opzichte van BF3, BF4 en BF1. In bad company 2 was het ook een totaal andere class met LMGs. De bolt action rifles ziin ziin hetzelfde gebleven, maar een nerf zzou niet uitmaken want je gaat toch altijd voor de headshot. En anders is het gewoon een 2 bullet bodyshot zoals altijd.

    Edit: heb trouwens 12k coins erbij gekregen.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister ff die nieuwe map gespeeld, die is echt gruwelijk! Old school Battlefield (:
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou top. Het is nu een veredelde bunny hoppend CoD clone. Met deze veranderingen zijn assault s nog meer in het voordeel.
    De nieuwe map is overigens idd tof.
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    TTK bij Cod is wel echt veel lager hoor.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet zeggen dat ik alleen de beta van Black Ops4 heb gespeeld maar daar was de TTK gevoelsmatig hoger dan de oude TTK van BF5

    Paar potjes met de nieuwe TTK gespeeld. CQC is wat mij betreft prima zo. Tegenstanders gaan snel neer maar hebben nog wel wat tijd om te reageren. Maar op medium- en longrange zijn Assault wapens echt proppenschieters om nog maar te zwijgen over de SMG's
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    TTD had aangepakt moeten worden want daar is idd iets fout mee. Verder zou de wapen balans iets veranderd moeten worden (semi auto's als extra wapen voor de Medic b.v. en de spread van de MMG iets hoger) en dan was het redelijk prima geweest. De ttk was nou net iets waar ze met hun klauwen af hadden moeten blijven, ze zeggen notabene zelf; 'TTK values feel 'dialed in' or is 'perfect as is.'
    Dat komt van spelers, dan kan je wel menen dat mensen weg gaan en niet terug komen omdat ze te snel dood gaan, maar misschien heeft dat te maken met de vele bugs die nog in het spel zitten en o.a. de ttd waarvan ze zelf zeggen dat daar een bug in zit.
    Ik vind deze verandering in ieder geval niks, moet wel een kleine toevoeging doen aan mijn eerdere opmerking. Het voelt meer als een CoD op vooral de wat kleinere maps als Rotterdam. Maar ook op de grotere maps vind ik deze nieuwe ttk een slechte aanpassing.
    Dit is de mening die ik ook deel;
     
    Raafie vindt dit leuk.
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Oke, de laatste COD die die ik gespeeld heb is MW2. Ik herinner me dat ik maar 1 burst van m'n M16/Famas nodig had om een vijand neer te krijgen. Kan zijn dat dit tegenwoordig anders is.

    Ik vind de TTK op dit moment niet perfect, maar voorheen ook niet. Ik denk dat wapens individueel gebalanced moeten worden IPV per subclass. Zoiets kost nou eenmaal tijd. Al die mensen die nu aan het huilen zijn dat de game kapot is en dat het spel dood is (en dice is kut, moet sterven etc) overdrijven gewoon enorm.

    Gister met @Hybrid een aantal potjes gedaan en we gingen beide gewoon lekker. Ja, met een semi auto rifle heb je nu een extra kogel nodig vaak. Maar wees eerlijk, die wapens hebben amper recoil. Headshots maken is nu gewoon belangrijk.

    DICE zal heus wel het een en ander gaan aanpassen, en ze weten heus wel wat ze aan het doen zijn. Ze hebben inzicht in gigantisch veel data en daarop baseren ze hun keuzes. Kijk die developer filmpjes op YouTube, die mensen hebben echt wel een passie voor deze game. Ik erger me aan het feit dat zoveel mensen geen vertrouwen erin hebben en denken dat DICE dit allemaal doet om mensen te "naaien".
     
    X-Junk, Barbabravo en Jorrie vinden dit leuk.
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het eerste wat ze moeten doen, eigenlijk nog voor de wapens aanpassen (incl. de aanpassingen die ik zelf graag zou zien) is die TTD fixen.
    Het is onzinnig eigenlijk om aanpassingen als de TTD en ook wapens te balanceren terwijl iets fundamenteels als de TTD gewoon bugged is.

    En opmerkingen als Dice moet sterven is gewoon onzinnig natuurlijk en BF5 is nog niet dood. Maar het helpt natuurlijk ook niet om aanpassingen te doen waardoor je hardcore publiek potentieel nu ook weg loopt.

    Om mensen te naaien niet, maar we weten ook niet hoeveel EA een vinger in de pap heeft he. Zoals Dice BF V bracht zou het wat meer hardcore zijn, wat tactischer, etc. En je ziet eigenlijk dat ze na de beta alleen maar de andere kant op zijn gegaan met aanpassingen. En sommige (zoals wat meer ammo dragen) heb ik ook wel begrip voor, deze TTK vind ik zelf een vergissing.
     
    Tim vindt dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat ze dingen gaan testen en veranderen is prima maar waar ik een "probleem" mee heb is dat ze dit meteen op de live servers doen. Doe zulke zaken eerst op een test server en kijk dan of het toegevoegd kan gaan worden op de normale servers
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Niet helemaal mee eens. Zoals zelf aangegeven hebben ze deze keuzes gemaakt om het verschil tussen noobs en de betere spelers te verkleinen. In de hoop de minder ervaren spelers te behouden, maar daarmee 'vergeten' ze de meer hardcore playerbase. Het draait ze hierbij vooral om kwantiteit (speeluren, iedereen moet kunnen winnen, iedereen doet mee) en niet om de kwaliteit van het spel. Maar dat is DICE. In SW:BFII krijg je ook punten als je dood gaat. "Leuk dat je mee deed, 100 punten. Je staat bijna in de top nu, blijf vooral spelen". En op het eind geen scorelijst, want je tere zeeltje zal maar zien dat je slechts 5 kills en 20 deaths hebt.
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina