1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Gelukkig, maar wel pijnlijk voor Dice.....
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Jammer.
     
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    @Peter OtH Lees al die topics eens op reddit. Het is gewoon zielig gedrag van de meesten. 100x dezelfde topics, alles gaat over TTK en dat de game onspeelbaar is. Mensen die zeggen dat het wel meevalt worden gedownvote. De Reddit community is gewoon een trieste bedoeling en ik zal er ook niks meer gaan posten.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vind het ook allemaal zwaar overdreven.
    Ze hadden beter hun tijd nuttiger kunnen investeren.
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    @Raafie Maar nu breng je het al iets genuanceerder. 'De Battlefield community op Reddit, YouTube en andere Social media is echt triest hoor. Iedereen zit te zeiken op de TTK. Serieus, ik merk amper verschil. Iedereen praat elkaar na. ' . Zullen er mensen tussen zitten waarbij Dice op geen enkele manier goed kan doen, oh dat geloof ik best. Maar het is niet iedereen en imo ook niet de 'meesten'. Er zijn ook genoeg mensen die gewoon liefhebber zijn van de serie en zich ergeren aan de richting die Dice leek op te gaan met deze aanpassing. Vergeet ook niet dat dit dezelfde Dice is die met een half afgemaakte lootbox geinfecteerde Battlefront kwam en schijnbaar schijt leek te hebben aan zijn hardcore Battlefield publiek (ivm trailer, reactie op trailer, dit soort aanpassingen, e.d.) . En dit wil niet zeggen dat het Battlefront publiek dezelfde is als het Battlefield publiek, maar dat soort dingen blijven wel even hangen (hoewel ik van mening ben dat als je lang genoeg wacht als ontwikkelaar je praktisch altijd met dit soort bs weg kan komen).

    Dat ze het terug draaien vind ik een goede stap, zelf zat ik vrijwel alleen maar nog op de conquest core server lijst. Als Dice nu ook nog de vele bugs en de TTD gaat aanpakken dan laten ze echt zien dat ze luisteren. Tot die tijd vind ik het een goede stap, maar denk ik dat het eerder er mee te maken heeft dat ze zagen dat nog meer mensen stopte met spelen.
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Als het terugdraaien betekent dat meer mensen de game gaan spelen dan vind ik het ook een goede zet. Maar het argument dat ik vaak las was dat het toevoegen van een core playlist de playerbase zou opsplitsen. Maar er is toch altijd een core/hardcore playlist geweest? Snap niet waarom het nu ineens een probleem zou zijn.

    En ja, echt vrijwel iedereen zat te zeiken op de nieuwe TTK en mensen die er positief over waren werden gewoon gedownvote. Grappig trouwens dat men in Hardline een langere TTK wou en nu wil iedereen een kortere TTK. Maar goed, 't maakt mij verder niet uit, lange of korte TTK.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Een echte hardcore mode is toch wel wat anders en heeft een veel specifiekere (en dus kleinere) fanbase dan dat het nu was. De splitsing is dan lang niet zo groot als dat het nu was geweest
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Merk wel dat ja na vele uurtjes spelen je meer gaat irriteren aan de bugs en matchmaking issues.

    Die eindeloze Black screens tijden het laden of vaak mensen niet kunnen joinen, omdat de Squad vol zou zijn terwijl dat niet zo is...
    En dan de assigments die je niet kunt completen door bugs ....
    Laat staan de vele gameplay bugs.

    En dan te bedenken dat ze de game hebben uitgesteld om zo meer te kunnen polishen.
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Laatste tijd veel leuke potjes gehad met meestal teams die niet teveel Campen en gewoon voor de objectives gaan. Tot vandaag. Het is kerst en de kerstnoobjes overspoelen mijn team. Heb nog nooit zoveel incapabele mensen gezien. Achterlijk is nog zacht uitgedrukt...

    Vrolijk kerstfeest nog!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Gekocht en volgende dag verkocht! Nu COD BO4 en die bevalt me stukken beter
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dat was dus zo'n kerst noob.:+
    @Raafie
     
    Raafie, Zumpelvelder, Makkabeer en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Voeg mij AUB toe als je veel BFV speelt. Ik word helemaal gestoord van al die blueberries. Heb geen enkel potje gewonnen de afgelopen 2 dagen. Iedereen rent altijd naar de grote groep mensen toe voor snelle actie, ipv dat ze een andere objective gaan pakken of een mooie flank uitvoeren. Tering debielen, krijg echt helemaal de dikke stront van. Helft van het team is maxed out en zuigt gewoon nog. Komt ook omdat level 50 geen zak voorstelt. Zucht.. misschien moet ik maar gewoon stoppen met FPS want mijn bloeddruk is gewoon aan het pieken. Zal me niet verbazen als ik een keer een hartaanval krijg tijdens een potje breakthrough :+
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik voeg je wel even toe. Komende dagen weinig tijd maar doorgaans wel redelijk vaak online op BFV.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Moet ook echt aan BF5 beginnen. BF2/3/4 grijs gespeeld, maar nog niet aan 5 toegekomen.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197


    Deze week gaat chapter 2 Lightning strike van start.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Vreselijke patch. Spel is nu zo goed als onspeelbaar voor mij.

    Hele rare killcam, super lange delay tussen killcam en downded state, medic icons werken niet meer, voetstappen zijn heel luid maar "all over the place", Geluid in general klinkt raar.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kan je al verder ranken?
     
  18. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nog maar een jaar wachten en dan heb ik eindelijk de echte Battlefield V :):).
     
  20. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Toppie de jankers hebben weer gewonnen met hun killcam!!! Triest zeer triest.....
     

Deel Deze Pagina