1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 30 dec 2018
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Als witcher 4 uitkomt gaat deze tegen het "been there, done that" principe aanlopen. Dat is wss ook de reden dat ze geen witcher 4 hebben aangekondigd en dat ze:

    Dus cyberpunk uitbrengen. Nu maar hopen dat ze het waarmaken:)
     
    Yellow 13 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben nu level 49. Nog 5 cult members doden, heb ze wel allemaal al onthult. hun zijn alleen 50 ik 49 en wil wel 50 zijn voor ik ze doe haha. Verder alles vrijwel gedaan.

    Moet nog 5 sekteleden en 1 wezen voor de poorten van atlantis. Daarna alles gedaan. Erg toffe game, en nadat ik mijn skill sets heb veranderd en ingevoerd met wat ik alleen gebruik is mijn mannetje 20 keer sterker haha.
     
    Zifnap, Tyrant en X-Junk vinden dit leuk.
  4. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik ben er daarnet weer mee begonnen, had last van een hele irritante bug. Ik had een kamp voor ongeveer de helft cleared, alle enemies waren al dood, ik wilde War Supplies verbranden en toen had ik last van enorme framedrops. Zo erg dat het op een gegeven moment vastliep, en ik de game moest herstarten. Ik neem aan dat meer mensen dit wel eens gehad hebben?
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    1x gehad in 70 uur ofzo.
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Twijfel om deze game vandaag nog te kopen in de Xbox store, gezien die nu voor €35,- is. Vond Origins wel tof en deze is dus alleen maar beter, lees ik overal.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kom er maar in @Tyrant . :thumbs:
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Al gekocht :+

    Hebben jullie nog nuttige beginnerstips?
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.529
    niet zeiken gewoon doorgamen
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik zou wel de XP boost kopen.scheelt enorm veel grinden en irritatie.

    Vandaag weer verder gegaan en vermaakt mij er heel erg mee.
    Gewoon een heerlijke game

    Verstuurd via Tapatalk
     
    Yellow 13 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tip: koop niet de xp boost

    Verder genieten
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet je ook grinden als je gewoon netjes alle sidemissies doet die op dat moment beschikbaar zijn of kom je dan nog steeds telkens XP te kort?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Alle sidemissions doen zou ik niet aanraden, dan zijn er gewoon teveel. Maar als je gewoon beetje speelt, zo nu en dan een sidequest pakt, of een gebiedje verovert etc hoef je echt niet te grinden. Dat probleem onstond alleen bij reviewers die in een paar dagen de game moesten uitspelen en dus volledig de main quest aan het rushen waren. Dat ga je niet halen.
    Dus doe vooral de grotere sidequests die met een goud tekentje er op staan.
     
    Barbabravo en Tim vinden dit leuk.
  14. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik klik alle side quests aan...
    Ga er niet specifiek op af maar als ik in de buurt ben en ik moet iemand omleggen pak ik dat er gelijk even bij...
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik heb dit nu keer of 3 gehad, ben een uurtje of 50 bezig nu. Echt kut gewoon, vooral als je al een groot deel hebt gehad.

    Dan doe je of 0,0 sidequests of je hebt de game op easy staan. Ik was op level 46 pas klaar met de main story en ben nu 49. Heeft geen moment aangevoelt als een grind. Maar als je door de main story rushed kan het ook voelen als een grind, dan moet je constant paar levels omhoog om het gebied in te gaan. Ik ben elke keer level of 2 te hoog voor het gebied waar ik zit.
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb bijna alle vraagtekentjes afgerond. Behalve een paar in de zee. Heb het spel vorig week afgerond. Was level 67 op het einde dacht ik. Nooit iets van dat grinden gemerkt. Gewoon alle gouden missies spelen. Dus xp boost kopen alleen doen als je geld teveel hebt en te weinig tijd over. Had hem op hard staan trouwens. Maar goed te doen als je bekend bent met ac.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik speel ook op hard, bevalt tot nu toe wel goed maar ben nog totaal niet ver ofzo. Heb het eerste eiland nu volledig gecomplete en moet naar dat eilandje ernaast (Ithaka ofzo) met die basis erop. Spel ziet er prachtig uit en beter afgewerkt dan Origins. Vind het ook erg fijn dat de vijanden met je mee-scalen zodat je niet overpowered raakt. Hoef je iig niet uit te kijken met dat je te veel sidequests enzo doet.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups ik heb er ook veel lol mee gehad. Ook xp booster gekocht. Ben lvl 70 en zo’n beetje alles wel gedaan. Tijd voor een nieuwe game.
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik doe juist alles
    Het is een heerlijke game
    Ik had inderdaad gezien bij wat reviews dat het beter was die zo boost te nemen ,zodoende.

    Verstuurd via Tapatalk
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb zelf geen boosters ofzo gekocht. Ben Gister 50 geworden en direct even mijn gear in orde gemaakt en een assassin build gemaakt.

    - 7 legendary beasts zijn allemaal dood
    - Alle cult members zijn dood
    - Main story is klaar
    - Atlantis gesealed

    Nu nog wat sidemissies doen, mercenary's doden en de arena op het hoogste halen. Super vermaakt met deze game, heb er nu uurtje of 50 in zitten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina