Ik ga deze zeker halen. Ik vond Ghost Recon al heel vet en voor 30€ is het zeker een koopje. Alleen wel irritant dat ik begin september al naar school moet.
ok gastuhh, weet iemand nu ook echt de juiste release datum van GRIT? ik las op play.com dat hij daar pas 9 sept. uit komt en dat is een engelse site.
Nee, het blijft gewoon afwachten tot die games in de shops liggen! Normaal gesproken...ja dat klopt, maar tegenwoordig is de ruilvoet veranderd en is een euro meer waard dan een dollar ik geloof $1.1=€1 en zou het opzich niet eens zo onredelijk zijn als ze 'meer' betaalden, natuurlijk is $10 wel een beetje te veel van het goede @WouteR is er nu ook al iets mis met de scoreboards? :{
Iheb net een paar namen aan mijn friendslist toegevoegd, bij 1 naam die mij geaccepteerd heeft stond achter now playing ghost recon island thunder, en het is zeker te weten een nederlander!!! Ra Ra politie pet
Misschien een ongelooflijk domme vraag, maar heb je nou wel of niet GR I nodig om Island Thunder te spelen ?
Hmmm, wreemd.....misschien een voor-MS-werkende gast ofzo? Toch ga ik vandaag voor de zekerheid nog maar ff naar de winkels...
zeker n goed spel, Ghost Recon. vind ik trouwens van meerdere Tom Clancy spellen. maar als je al die 50 opdrachten gedaan hebt is het wel genoeg. en ik heb ook geen live duss..
Dit geen deel 2, maar een kleine uitbreidingsset die je wel gewoon 'los' kan draaien - Je hebt het origineel niet nodig.
ja, heb je grote kans op, maar als het goed is krijg ik hem wel op de release dag, het is een pre-oder dus... Het was 8 euro minder dan in de winkel, en daar ging het me om...