1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze film doet wel wat bijzonders imo.
    Het zet de Dragos ook neer als mensen waar je mee meeleeft. Vooral het einde waar Ivan die handdoek in de ring gooit omdat hij z'n zoon zo afgemaakt ziet worden en dus wél doet wat Rocky niet deed. En dan dat ze op het einde met elkaar joggen en dus elkaar hebben en zonder die hoer kunnen die hun had verlaten.

    Dus aan de ene kant leef je mee met Creed en aan de andere kant ook met Drago. Maakt het net iets meer dan een voorspelbare revenge story
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker, dat doet Creed 2 ook heel goed. Sowieso prima boksfilm.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    First Man
    Nooit echt veel gelezen over de maanlanding, überhaupt iets gezien. Toffe film/docu, zeker hoe de scenes zijn wanneer er ín de shuttle is gefilmd. Sterke performance ook van Ryan Gosling. 8/10
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Alie-ehhh Life (2017)
    Begon teringsaai, wist niks van de film af. Kon alleen maar leuk worden wanneer iedereen afgeslacht zou worden. Is gelukkig gebeurd.
    7/10
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2019
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hunter Killer - Viel nog net te pruimen. 6/10
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dragonball Super Broly

    Wat een toffe film. Genoten.
    Minpunt wel
    Dus Goku en Vegeta hebben zo lang moeten trainen om op het niveau te komen waar ze nu zijn en deze gast doet het even in 1 gevecht terwijl hij nog nooit tegen een echte enemy heeft gevochten? Sure
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dragon Ball Super: Broly

    Dope, maar had al enorm veel gezien van de film (leaks e.d.). Inderdaad lame en zeer ongeloofwaardig punt wat Upinsmoke aangeeft, power scaling doet er amper meer toe en dat is eigenlijk best jammer. Opvallend ook dat SSB Goku en Vegeta beiden op de poster staan, maar Vegeta in de film nooit SSB wordt. Verrassend genoeg vond ik ook de eerste helft van de film (Saiyan story) veel interessanter dan de tweede helft. Had eigenlijk geen zin in al die historieshit maar dat was echt dope. Goku geeft verder aan het einde van de film aan
    dat hij naar Broly instant kan transmissionen gezien zijn power level. Waarom heeft hij Broly nooit eerder ontdekt tijdens bijvoorbeeld het zoeken naar sterke fighters voor de Tournament of Power?

    Tweede helft voelde eigenlijk gerushed aan. De animaties waren op momenten echt supernice, maar soms ook eigenlijk helemaal niet. Frieza wordt nu verder gewoon als running gag Team Rocket joke gebruikt, en weet ook niet wat ik daarvan moet vinden. Voor veel mensen was de film denk ik nog toffer omdat ze enkel DBZ hadden gecheckt in hun jeugd, en dit een grote nostalgietrip was. Ik volg DB dagelijks dus voor mij was dit niet het geval dus was daarom wellicht niet zo impressed.

    Gezien de opbrengst van de film kan het haast niet anders dat Super qua anime een vervolg zal hebben. DB lijkt populairder dan ooit. Maar ik maak me daar wel een beetje zorgen om, ik heb geen idee waarmee ze nog meer op de proppen kunnen komen. Met UI en Gogeta Blue is toch wel het limiet bereikt. Super UI of SSB2,3 etc. kan je echt niet mee aankomen. De scale extenden is dus gewoonweg onmogelijk gezien alle universes tevens onder de loep zijn genomen. Er is nog wel veel te vertellen, dus ik hoop dat de quality behouden zal blijven. Fingers crossed.

    7/10
     
    schijterwt en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Glass

    In tegenstelling tot UpInSmoke vond ik het wel een toffe film. Wellicht komt dit omdat ik Unbreakable en Split recent voor het eerst heb gezien. Ik moet toegeven dat het einde wel wat beter kon, maar de film op zich was gewoon een vermakelijke afsluiter van het geheel. James McAvoy was weer geweldig als Kevin.
     
    UpInSmoke0611 en schijterwt vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    McAvoy was het beste aan die film ja. Zie dat ik niet veel erover had gezegd toen. Dus nu maar

    Maar hij kon makkelijk een kussen voor zn ogen doen en die lampen kapot maken en ontsnappen ofzo. En ineens zat die vader van Kevin in diezelfde trein, lekker toevallig M.Night, zeker ineens verzonnen. En Bruce Willis verdrinkt in een plasje bloed, cmon hoe whack was dat. En die videos moeten zogenaamd een openbaring zijn aan de wereld? Youtube staat vol met betere videos. Niemand zou denken dat die echt zijn. En die secret society angle was ook erg zwak. Die mensen allemaal in een vol restaurant en dan toevallig wachten tot de andere mensen weg zijn. Hoezo kunnen ze niet gewoon ergens anders afgelegen afspreken? Vond het veelbelovend beginnen en toen echt heel slecht eindigen.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eens ... maargoed, je bent Legendarisch of je bent het niet :+
    Kale had hetzelfde probleem ... die kon ook ineens op tegen SSJ Blue Goku zonder enige moeite. Vind de film zelf wel goed en FUCKING EINDELIJK is Gogeta dan canon. Dat er ergens anders in het heelal sterkere mensen zijn is dikke prima ... maar het is 'n tikketltje overkill om hem dan één op één te laten gaan met Gogeta :+]/SPOILER]
     
    Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Film is gelekt trouwens. Dikke quali ook nog.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Is A Star is Born echt de moeite waard? Ik heb weinig zin in een film waarin enkel wordt gezongen of is dat niet het geval?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, hij is de moeite waard. Er wordt dus niet de hele tijd in gezongen en de nummers die gedaan worden zijn allemaal erg tof. Het gaat wel wat snel, maar persoonlijk vond ik hem net iets beter dan Bohemiean Rhapsody, al had die ook toffe dingen. Mooi musicaal verhaal, gaat wat snel misschien, maar vond het beter in elkaar zitten dan Queen historie achter elkaar plakken. BH was ook veel meer om te doen en hoewel A Star is Born alweer een remake is, zit er ook veel originaliteit in en dat kan je van BH niet zeggen.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik hoefde alleen wat van A Star is Born te weten hoor maar bedankt
     
    Dyonko, Alexknl en Modder-Eter vinden dit leuk.
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hadden sowieso meer plot twists en explosies in Bohemiean Rhapsody moeten zitten. Kut film.
     
    Taab, Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond em best goed. Wel veel drama. Beetje vrouwenfilm wel. En dan ook nog dat gezang. Best kut eigenlijk. Graffilm, lekker laten liggen.
     
    Jimmy J., Reckuuza, Daz en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Thanks, sla 'm ff over.
     
    Tyrant en Cyrax vinden dit leuk.
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deze ga ik dus 100% zeker kijken. Gek op zingen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514

Deel Deze Pagina