1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Den deel 2 schijnt nog beter te zijn volgens de kenners. Wordt tijd dat deze games eens een rerelease krijgen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ja, dat wordt altijd gezegd. Maar op de een of andere manier vond ik deel 1 toch iets leuker. Muziek was ook beter. Maar deel 1 en deel 2 zijn zeker allebei goed.

    EDIT: Fan made Suikoden 6. :D Ik vind gewoon dat er een kick starter voor Suikoden moet worden opgezet. Een remake of een geheel nieuw deel. Ik zou geen moment twijfelen.

     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    15 Februari nog steeds Crackdown 3 mensen. Gaat iemand die titel nog spelen? Lig dan voor de deur van de gameboer hoor. 8)

    Metro: Exodus materiaal vanaf 22:20 min.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Echt totaal geen interesse in Crackdown, en dat dateert al terug naar de allereerste Crackdown, waar ze destijds Mama Mia De Musical ads in gooiden...

    De wereld ziet er eentonig en boring uit, en qua gameplay lijkt het me ook weinig aan. Deel 1 schijnt dan qua gameplay nog wel 'fun' geweest te zijn (zelf nooit gespeeld ivm die ads), deel 2 werd al een stuk minder positief ontvangen, en ik heb echt helemaal niets van deel 3 gezien waarvan ik dacht: 'leuk!'

    Ok, maybe Terry Crews.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415

    Mee eens, al heb ik mij zeker wel vermaakt met deel 1. In Co-op destijds (splitscreen).

    Jump Force werd ook besproken in het Game Kings filmpje.

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Jump Force ga ik pas interesse in tonen wanneer er ooit een goedkope complete edition is. Die games zijn vaak duur en vol met DLC, dus dan wacht ik wel.gewoon. Helemaal als single player gamer ga ik fighters niet dag 1 kopen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    FreeSync nu ook op Nvidia GFX kaarten.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Februari begint goed! Ik heb wel zin in een goede Advance Wars clone!
    Overigens multiplatform met crossplay.

    Gameplay trailer van een maand geleden:
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2019
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    King of Dragons, Seiken Densetsu 3 en Tales of Phantasia! <3
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Shinya Takahashi, Senior Managing Executive Officer, has a development update on Metroid Prime 4 for Nintendo Switch. Please take a look.




    Kijk, hier kunnen veel devs (Bethesda take note) nog wat van leren. Klote voor de fans, maar de boodschap wordt duidelijk en zonder veel gedraai gebracht. Shinya Takahashi brengt het rustig, maar ik durf te wedden dat het alles behalve een eenvoudige keuze moet zijn geweest. Mooi dat ze toch voor deze weg hebben gekozen; wat mij betreft de enige manier om het beste product aan de consument te kunnen bieden. En ik waardeer de eerlijkheid die het uitstraalt, wat het vertrouwen ook in de goede richting helpt.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dom. Gewoon uitbrengen met bugs en mindere kwaliteit en snel cash grabben. Zo werkt dat tegenwoordig toch?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Zeker. Toch geld zat.

    EDIT: Ter verduidelijking, ik had het niet alleen over de "evil" corporates. Sommige gamers helpen de situatie evenmin, door met geld te smijten en bepaalde games toch te kopen ondanks meldingen over de lage kwaliteit, de vele bugs, ontbrekende features etc etc. Die groep draagt dus net zo goed een stukje verantwoordelijkheid voor de huidige situatie. En juist daarom vind ik het signaal dat Shinya afgeeft juist goed. Ondanks natuurlijk dat er van alles fout is gegaan in de ontwikkeling van Metroid. Leren van een fout begint bij het toegeven dat je een fout hebt gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2019
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Besef dat veel kopers het ook niet allemaal bijhouden hè. Daar gokken die Evil devs het op. Vriend van me had blind fallout 76 gekocht... "Ja ik hou van fallout"
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat is inderdaad ook waar. Aan de andere kant wanneer jij een nieuwe auto gaat kopen, koop je dan ook op blind vertrouwen? Ook als het je favoriete merk is? Ik begrijp de reactie van je vriend heel goed en vind het klote dat er soms misbruik wordt gemaakt van het blind vertrouwen van consumenten, maar leven we nog in een tijdperk waarin we ons dat nog kunnen permitteren? Mijn vader werkte vroeger bij Philips en zou altijd voor een Philips apparaat kiezen, zonder omkijken. Ik vind dat Philips prima apparatuur maakt, maar zal altijd een aantal reviews checken (of de mening van iemand uit mijn omgeving), zelfs wanneer het om iets eenvoudigs als een strijkijzer gaat. Misschien kwam dat ook wel omdat de prijs niet bepaalt twee tientjes was, maar toch...
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Leuk!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die kerel heeft veel leuke video's. En hij doet echt research, niet gewoon Wikipedia lezen. Bestelt boeken uit Japan voor z'n history lessons enzo
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Same. Al kun je je bij een nieuwe game van CD Project Red wel een beetje vertrouwen putten uit het verleden en hoe ze omgaan met hun consumenten, wat betreft value for money enzo...

    Maar goed, die gamers die puur en alleen op basis van naam een game kopen, die blijf je houden.

    Bro van mij gaat ook steevast voor FIFA, CoD, en NFS. En dat is dan genoeg voor hem. Had hem lange tijd verteld dat hij nieuwste Battlefield moest kopen, hij steeds tegenstribbelen, uiteindelijk gaat hij dan een keer, zonder iets te checken of overleggen, overstag, en koopt hij dus Battlefield 4 ipv 1 ("4 is nieuwer dan 1, toch!?!? Oh, kut...")

    Ik ben het tegenovergestelde; check iedere potentiele aankoop obsessief, en dat is ook slecht, want dan doe je eeuwen over bijvoorbeeld een nieuwe PC samenstellen, of een nieuwe camera kopen....
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je kan beter BF4 hebben dan 1 dus goed gefixt die gozer.
     

Deel Deze Pagina