1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Precies dit. Fucking drama

    Ik skip
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Alweer verwijderd, ga deze kut game toch niet kopen :+.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Beviel me beter dan verwacht. PC alles op ultra (stond al zo ingesteld) 1440P en spel speelde nog steeds extreem soepel. Vond alleen de soundmixing een beetje off vooral in de toren (rare sound effect trouwens wanneer je stampend schuift over de grond :D ). Shooting mechanics zijn prima en het vliegen (met controller) voegt zeker een nieuw facet toe aan de combat. In de freeplay modus heb ik ook nog de storm geprobeerd en die leek mij ook wel leuk om mee te spelen. Maar in modus de wereld verkennen is idd behoorlijk saai. De drie missies heb ik met randoms gespeeld. Mis dan wel de communicatie, maar het liep eigenlijk allemaal wel lekker. Weinig complaints there. Ik zag overigens ook een paar best stoere custom componenten voor mijn javelin voorbij komen. Ja, de demo heeft mijn vertrouwen wel hersteld, ondanks dat het uiteindelijk wel een looter shooter is (zoals geadverteerd trouwens) en op dat punt met de gameplay niet echt verrast. Maar het is wel een mooie en ik zie hier wel lol in met een groepje mensen. Alleen single player? Misschien, als de campaign lang en interessant genoeg is.

    EDIT: Overigens wil dit nog niet zeggen dat ik op basis van bovenstaande positieve ervaring deze game wil kopen. Mijn demo ervaring is in ieder geval oké gebleken, maar er zijn zoveel kapers op de kust, waaronder al diverse andere (heel) goede titels in Q1. Ik ben ook benieuwd naar The Division 2 en hoe deze zich tot Anthem verhoudt.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2019
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op PS4 Pro is hij niet zo mooi en door de snelle bewegingen i.c.m. lage fps vrijwel onspeelbaar.
    Op PC erg mooi en lekker soepel. Krijg alleen niet de motionblur uitgezet. En er is wel iets mis met het geluid deze keer.
    Vind het wel wat hebben met die movements, krijg het al aardig goed onder de knie. Maar of ik hem fullprice ga kopen, waarschijnlijk niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Volgens mij is het een demo bug (heb ik ergens gelezen). Je kunt motion blur wel uitzetten onder grafische opties, maar hij blijft altijd geactiveerd. Ik vond, juist omdat het op mijn PC technisch perfect werkte (inclusief verbinding) meer dan oké. Maar net zoals jij ben ik afwachtend.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    1 missie gespeeld. Haha...en zonder communicatie was dat echt een drama. Met 4 man 10 min moeten zoeken wat te doen.
    Vliegen is wel vet ja.

    Maar voor de rest vind ik het erg boring. Gewoon een generieke shooter die weinig speciaals doet. Na een paar waves aan enemies begon ik me al een beetje te vervelen.
    Maar goed, ik vond Destiny ook geen reet aan. Dus kan ook aan mij liggen.

    Morgen nog even kijken hoe die andere missies zijn.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Waar is dat :emo: emoticon als je het nodig hebt
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Volgens mij is al bevestigd dat één zo'n stronghold binnen 40 minuten werd uitgespeeld. Dat is dus niet zo heel veel end game content.
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Voel weer een faal aankomen voor EA.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze game is wel echt matig zag en dat vindt ik wel heel jammer, heb er een jaar lang naar uitgekeken.. alleen het vliegen is vet, trouwens als dates hierboven staat echt alle endgame content is dan weten ze toch gewoon echt niet waar de fuck ze mee bezig zijn... Come on zeg
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nou dacht vanmorgen de open demo dan maar proberen. Drie kwartier geprobeerd erin te komen, maar vergeet het maar. Samen met die andere beta ben ik er wel klaar mee. Game nog steeds geen minuut kunnen spelen en het hoeft van mij nu ook niet meer.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Game word, onbewust, vergeleken met Destiny.
    Was ook leuk in het begin ... maar na een aantal weken stond je met een groepje een grot in te schieten omdat je nergens anders je loot vandaan kon halen. De Raid, Vault of Glass, was de enige end game content. Destiny 1, het eerste jaar, was erg mager. Met Rise of Iron zat er echt genoeg in ... maar dat was pas in het derde jaar.

    Anthem zal, hopelijk, hetzelfde gaan krijgen met regelmatige content drops... Althans, ik hoop het.dr game heeft voor mij het voordeel van de twijfel ondanks een bagger lopende demo. Performance is erg kut maar de setting en customisatie zijn geweldig. Ik wacht een weekje tot na release en zie dan wel. Zijn alle bugs en ellende eruit en draait de volledige game zonder problemen dan komt Anthem er wel...
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wie weet, maar het EA staat er niet om bekend een matig lopend product te blijven supporten.
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    E3 2017 vs Demo 2019
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ff geprobeerd. Eerst half uur gewacht tot de server reageerde. Toen eindelijk in de game. Ik heb niet veel games gespeeld met standaard zo’n lage framerate. Zeker dik onder de 30fps. Zelfs in de hub wereld heel irritant zo stroperig. In de game wereld nog erger. Wanneer er paar vijanden zijn met actie dropt de framerate nog lager waardoor je niet eens normaal kan richten. Ps4 versie is iedergeval echt slecht.

    Ben blij met deze demo. Weet ik dat ik deze game kan laten liggen. Whats up with EA. Weer een draak van een game.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Zo weinig content en het is niet eens een F2P game.

    EA going broke, let's go!
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Effe iets positiefs .......de soundtrack is fantastich.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En dat geldt ook voor het vliegen; leuk gemaakt! De graphics zijn ook top, mits je er de hardware voor hebt. De effecten zijn zelfs een beetje overdadig. Soms zie je door de ontploffingen niet meer wie je aan het beschieten bent.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Anthem is al dood voor de release.

    De performance in de demo is iets wat nu momenteel "trending" op Reddit (XBOX en PS4) is ... als je zo'n demo op de Marketplace gooit, zorg er dan op zijn minst voor dat de game een stabiele 30FPS haalt.

    Wel mooi dat ze in 2017 de game aankondigen met de tekst : "This is running on XBOX ONE X hardware" ... de downgrade's ... amai.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina