1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Club Manager 2019 (in soft launch)

Discussie in 'Games' gestart door pesxbox, 4 feb 2019.

  1. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey community,

    Ik loop momenteel stage bij een Nederlandse gamebedrijf waar ze werken aan een nieuwe voetbalmanagergame, denk dat ik hier in de juiste categorie zit (mocht dit niet het geval zijn, gelieve mijn topic te verplaatsen). Het gaat om Club Manager 2019, op dit moment in soft launch en vooralsnog alleen beschikbaar als browsergame.

    Mijn taak is op dit moment voornamelijk het verzamelen van feedback voordat de game global gelaunched wordt en ook op Steam, iOs en Android beschikbaar komt. Het spel kan hier gespeeld worden:
    https://www.clubmanagergame.com/nl/

    Het is (naar mijn mening) wel een beetje een typisch F2P / pay to win spel waardoor testen zonder currencies niet echt makkelijk gaat. Heb gelukkig wel de privileges om mensen die het spel testen te voorzien van in-game currencies (1,000 manager coins, 25,000 manager cash), mocht je hier gebruik van willen maken moet je even je managernaam achter laten in dit topic, dan kan ik regelen dat het wordt toegevoegd aan je testaccount.

    Het liefst ontvang ik een paar punten positieve feedback en een paar verbeterpunten. Bijvoorbeeld:

    Pros
    • Mooie graphics
    • Card packs
    Cons
    • Pay-to-win
    • Lange wachttijden
    Wordt zeer gewaardeerd! Met waardevolle feedback ben ik bovendien weer dichter bij een goede stagebeoordeling :+

    Groet,

    Dex
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb net een manager Tim aangemaakt
     
  3. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Top, de currencies zijn added Tim! Ben benieuwd naar je mening.
     

Deel Deze Pagina