1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    En als je eerst een missie doet replayen?
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik had die missie zelfs geen goud omdat ik geen 80% accuracy had. :rolleyes:
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Haha ja ik drukte niet op a en nog ging het verder. Tussendoor koffie gezet.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In de Xbox app op Windows.

    Haha you're shitting me right? Als er single player DLC komt hoop ik niet dat ze hier hun pijlen op gaan richten. :p

    Ik keek laatst een filmpje van waarschijnlijke single player DLC en een remake van RDR1 werd als meest waarschijnlijk genoemd (omdat driekwart van de wereld er al in zit). En als tweede een nieuwe story spinoff met bijv. Sadie Adler als hoofdpersoon. Ik heb op zich wel goede hoop dat er dit keer wel story DLC komt (itt GTAV), omdat Online volgens mij echt voor geen meter loopt en dat denk ik ook niet gaat doen zoals bij GTAV.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb New Austin inmiddels een beetje verkend, het valt me wel tegen zeg. In RDR1 was het al redelijk leeg en levenloos. Nu hebben ze wel een grafische update gedaan met meer cactussen en zo. Maar man, er is echt niets te doen. Er is echt véél minder leven dan in de wereld van RDR2. Ik ben nu aan het einde van Epilogue Part I, hopelijk wordt dat in Part II of daarna nog anders, maar ik heb weinig hoop. Iig verhoogt dat wel de hoop op DLC daar, zoals ik hierboven beschreef. :)
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja vond ik ook raar. Ben ook niet verder meer gaan onderzoeken. Zal wel met dlc te maken hebben maar daar ga ik niet aan beginnen.
     
  7. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het tot nu toe echt meevallen. Bijna Alle missies zijn saai en eentonig. Ik ben nu bij chapter 5. Word het nog leuk of veranderd er weinig?
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat hopen we dan maar idd. Ik heb wat gegoogled, maar wij zijn niet de enigen die dit onszelf afvragen. Zelfs op de Wiki staat 'er is maar één missie hier'. Ik denk dat ze het zichzelf misschien moeilijk hebben gemaakt met het feit dat RDR2 een prequel is, dus ze zitten met lore die ze niet kunnen / willen veranderen. Niemand lijkt echter een antwoord te hebben over waarom het zo leeg is.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er veranderd weinig. A naar B rijden en schieten. Er was trouwens wel nog iets met hekken bouwen maar daar zul je ook niet warm van lopen.
     
  10. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Heb hem weggedaan. Te eentonig voor mij
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Als je RDR2 nog niet kent en je leest dit topic door dan moet dit echt een enorme kutgame lijken.
     
    X-Junk, Daz en Bidle vinden dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Is het ook
     
    WHAT, UpInSmoke0611 en Daz vinden dit leuk.
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Mwah. Ik snap de kritiek allemaal wel en ben het er vaak ook wel mee eens maar RDR2 heeft me wel een enorme vette ervaring gegeven. De prachtige wereld, de characters, de verhaallijn. Vond het allemaal echt uniek en overweldigend mooi.
     
    UpInSmoke0611 en Jorrie vinden dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja zei ik ook al. Na 3 maanden niks veranderd.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Het zou pas vet zijn als je al deze vernieuwingen in een gta 6 spel hebt, in een moderne wereld. Die online rdr is echt gaar vergeleken met gta 5 online
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja van offline had ik ook wel wat meer van verwacht.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eigenlijk goed nieuws toch, dat RDR Online een flop is (momenteel)?

    Nu kunnen ze het niet meer idioot gaan melken, dus dan kunnen ze 2 dingen doen (nou ja, waarschijnlijk meer dan 2, maar ik hou het even simpel): Het melken op een absoluut minimum houden, of hel hard werken en de kwaliteit omhoog schroeven. Het zal wel een combi van beiden worden, en dat is prima.

    Daarnaast verwacht ik idd eerlijk gezegd wel SP DLC voor dat lege RDR1 gebied. Idd een waste of space momenteel, en eerlijk gezegd haalt het de kwaliteit van de rest van de ervaring dus omlaag, omdat dat gebied zo ontzettend kut/leeg is.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    RDR1 remake uitbrengen tegelijkertijd met de PC release, hup R*
     
    Alexknl en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Is en blijft mijn GOTY
     
    Barbabravo en WorkingTitle vinden dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vind deze game ook subliem. Ondanks zijn te kort komingen. Chapter 6 Nu en vermaak me nog steeds kostelijk.
     
    Suleyman en Barbabravo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina