1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  2. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben een totale noob, maar met titanfall lukte het me wel om kills te maken.
    Hoe kan het dat ik 3 x iemand raak en hij is nog niet dood? Moet je eerst upgrades pakken ofzo want ze maaien me zo neer..
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    BetekenT.

    Dat gaat sowieso gebeuren, gezien Respawn er gewoon echt niet aan lijkt te werken, maar EA nog wel iets anders in de petto heeft..
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben het met DF eens; esthetisch is dit een prachtige game. TF2 was dat ook al. Geldt voor de characters, maar ook de guns. En de animaties (o.a. het diagonaal vasthouden van je wapen). Draait nog lekker vlot ook zo te zien.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ben echt helemaal hooked aan deze game. Terwijl ik altijd dacht Battle Royale is helemaal niks voor mij.
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik vind hem ook leuk alleen niet elk team werkt goed samen. Gelukkig de meeste met >L10 wel en dat maakt de game dan ook goed.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Gister ook even gespeeld omdat het zo vet schijnt te zijn. Ik weet niet wat het is maar ik vermaak me er echt totaal niet mee. Zal wel aan het genre liggen. Heb ook steeds het idee dat ik tegen allemaal 12-jarigen speel maar dat zal wel een zelfgecreëerd beeld zijn wat ik bij dit soort games heb.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Afgelopen 2 dagen wat potjes gespeeld. Eerste indruk is goed! Beetje Overwatch meets PUBG/Fortnite.
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Vind het ook een erg leuke game, maar ik bak er nog maar vrij weinig van..=(
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat heb ik ook.
    Waar je met de traditionele shooter respawned en verder kunt is dit hier niet mogelijk.
    Dat maakt het lastiger om de game sneller te masteren.
     
  14. Kaspoll

    Kaspoll GT: kaspoll

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb fortnite nooit gespeeld omdat het voor mijn doen er te ''cartoonachtig'' uit ziet. Dat is een persoonlijke mening.
    Van het weekend APEX geïnstalleerd en eerlijk gezegd sindsdien geen andere spel gespeeld, ik was zeer onder de indruk.

    Wel van mening een team nodig te hebben met wie je kan communiceren, daarvoor heb ik te weinig Nederlanders in mijn vriendenlijst.
    Is hier ook een forum/topic waar je elkaar kan toevoegen die dit spelen?
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Na een aantal potjes gespeeld te hebben voel je die hele Titanfall setting gewoon.
    Van de wapens naar het sliden ... naar de heerlijke hit-detection.

    Onvoorstelbaar dat je als studio gewoon zolang stil kan blijven m.b.t een game. Hoop daarom ook echt dat we, zoals EA zegt, weer een lekkere Titanfall game gaan krijgen. Gisteren voor de gein TF2 maar eens gestart ... man man ... blijft lekker!
     
    Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ook gedownload dit weekend, ben nu level 12. Echt een heerlijke game. De "specials" van de characters voelen niet als overpowerd, het is goed gebalanceerd.

    Ga dit de komende tijd nog wel doen, heb nu 6 wins en het blijft toch heerlijk een game ingaan en dan je naam vol in beeld "These are your champions!"
     
  17. Kaspoll

    Kaspoll GT: kaspoll

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    6 wins al?
    Wanneer doen wij een potje samen? :lol:
    momenteel ben ik level 10, en zal vanavond weer wat uurtjes gaan maken ben ik bang:9
     
  18. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Met welke legend spelen jullie het meest?
     
  19. Kaspoll

    Kaspoll GT: kaspoll

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerlijk gezegd afhankelijk van onze strategie, maar hier mijn top 3;
    - 1. Bloodhound, ik vind het scannen van tegenstanders in gebouwen erg fijn.
    - 2. Pathfinder, overbruggen van grote afstanden
    - 3. Wraith, idem als pathfinder maar dan met teleport voor je team

    en jij?
     
    X-Junk en Romanista vinden dit leuk.
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja 6 nu inderdaad, gister bijna 3 achter elkaar haha maar helaas bleef het bij 2. De cirkel kwam boven op een berg en wij zaten beneden. Moesten door de ring naar boven dus ging helaas niet. Ik ben er vanavond ook maar denk al wel met een volle squad, mijn GT is aGGro NL

    @Romanista mijn favourite is Lifeline. Vaak heb je toch wel dat je een keer iemand moet reviven, Lifeline dropt vaak toch redelijk goede armor die de persoon dan weer kan oppakken. Maar ik switch nog wel geregeld voor de fun.
     
    X-Junk en Romanista vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina