1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FERRARI F355 Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 11 dec 2018.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ga het proberen! kan nog niet garanderen dat ik er 100% bij ben vanavond.
     
  3. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    #sterkte thuis @asjemenou75

    #hier ga ik het ook niet redden vanavond wederom, nl werken........
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sterkte ermee Pieke.
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb vannacht 3 uur geslapen dus ik weet ook niet of ik er bij ben.
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    hillss vindt dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Haha fragment dat je wist die ging komen
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Allereerst bedankt voor de lobby restart guys! Geen idee wat ik had (Project Cars kon nergens meer iets saven. Setup niet, pit strategy niet, Force Feedback settings niet). Gelukkig was alles na de reboot weer in orde. Kreeg al PCars 1 trauma's met corrupte save data en dat alles weer op 0 stond :eek:

    Anyway: heerlijk avondje! Pole, snelste raceronde én elke ronde aan de leiding, in beide races :cool: Ondanks dat er niet ingehaald was in race 1, was die mega spannend, met @B Tender en @GoldPwnageNL de gehele race in m'n nek hijgend. Race 2 was ietjes comfortabeler toen ik rond het halverwege punt een gat van 4 seconden kon trekken.

    Ben benieuwd of ik na de hattrick weer een beetje meedoe met het kampioenschap. Al heb ik die 1ste paar races wel echt dramatisch gereden, dus denk het niet :lol:
     
    GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zag er voorin erg gezellig uit. Ik reed beide races in niemandsland. In race 2 even Tender zijn achterbumper mogen kussen maar tot een inhaalactie kwam het nooit. Hoogtepuntje in race 2 was mijn 1.46er.

    Kijk wel beetje op tegen Spa en Fiorano. Gaan we de laatste race zonder practice/kwali rijden?
     
  11. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Inzake je probleem: Ik heb dit vroeger regelmatig meegemaakt en er werd mij gezegd van minstens 5s te wachten om je setup opnieuw te laden. Het systeem is nog aan het opstarten en blokkeert omdat je een andere opdracht tegelijk wil geven... ;)

    Kan er mij trouwens iemand tips geven hoe ik er kan voor zorgen dat mijn headset niet alle 10 min uitvalt? Ik sluit die aan op mijn draadloze controller en soms aan de controller met de oplaadbare batterij aangesloten op de xbox... Maar het maakt geen verschil... De controller valt altijd uit na 10 min niks te doen met de controller... Wat ook logisch is maar wel vervelend om dan weer die homeknop in te drukken tijdens de race... o_O

    Voor de 3 races op Fiorano dacht ik dat het bedoeling was om bij race 1 te starten volgens stand in kampioenschap en de volgende races met de vorige uitslag te starten.

    Goede races trouwens gisteren! Voor de een of andere manier kan ik deze auto niet in de slipstream van jullie houden... Maar gevecht voor de laatste plaats met @Baspw was echt wel leuk! Het werd dan ook nog eens zeer interessant en tactisch wanneer jullie ons aan het dubbelen waren... Vanaf dan 4 ronden nek aan nek tot de streep! :thumbs:
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je controller gaat na tien minuten in slaapstand als je hem niet gebruikt. Ik had dit probleem ook. Twee oplossingen:

    1 Elke paar minuten een knopje op je co troller indrukken zodat hij niet in slaap valt.

    2 de Controller met een (lamge) op laadkabel aan je xbox verbinden. Volgens mij is verbinden met een stekkerdoos onvoldoende.

    Ik heb jarenlang oplossing een toegepast. Na een paar races wordt een een gewoonte waar je niet meer bij hoeft na te denken. Bij m'n one x zat een lange kabel, nu gebruik ik oplossing twee.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Jep! Elke main-straight even een pookje naar voren duwen. Been there, done that.

    In m'n nieuwe setup heb ik een lege controller (geen batterijen of accu) met een kabel aan de Xbox hangen. Die gaat niet meer uit.

    Sowieso wel lekker:
    Geen TV die dimmed bij nachtraces
    Geen rekening houden met een controller die uitvalt
    Geen stuur die zichzelf verplaatst
    Niet soms van HUD veranderen om de kans op inbranding te verkleinen

    ... zoveel meer focus op puur het rijden nu!
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2019
  14. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ok bedankt voor de tips! Wie had gedacht dat een controller met vaste kabel naar xbox de beste optie is voor online te racen... :lol::thumbs: Is ook de reden waarom ik soms weg val 8) Ik snap niet dat zelfs met een oplaadbare accu met kabel in de xbox dat hij toch nog uitvalt na 10 min...o_O Bvb ik heb een macbook die in slaapmodus gaat na 5 min. maar als de macbook aan het opladen is blijft hij aan staan... Ook al heb ik al een uur niks gedaan :lol: Microsoft en Xbox: Get your sh*t together! ;)
     
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Thanks Guys, komt allemaal goed, heeft ff tijd nodig...maar voor de admi heeft iemand nog screenshots van de uitslag?
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Race 1 en Race 2
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Spa
    18 februari a.s. 20:15 uur lobby open !


    Qualificatie: 15 min
    Heat 1: 12 rndn.
    Heat 2: 18 rndn.


    Weer: Heat 1 mist/regen (1e weather slot) snel gevolgd door droog weer (weather slot 2 t/m 4) , Heat 2 onbewolkt.
    Datum : 15-10-2018
    Heat 1 : start 09: 00 uur. Staande start obv q1
    Heat 2 : start 14: 00 uur. Vliegende start uitslag heat 1
    .
     
    Kimi NL en Schuminiels vinden dit leuk.
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Alvast in voorbereiding op Fiorano:

    3 heats.

    Heat 1 rollende start o.b.v. stand kampioenschap
    Heat 2 rollende start o.b.v. uitslag heat 1
    Heat 3 rollende start o.b.v. uitslag heat 2

    Punten per heat 10,9,8......t/m 1 voor plekken 1 t/m 10

    Schade staat uit
    Bandenslijtage staat op normal
    Pitstop maken is niet mogelijk
    Er is voorafgaand geen kwalificatie of warm up. direct knallend de finale in!
     
    Kimi NL, Schuminiels en Jimmy J. vinden dit leuk.
  20. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Heren, aankomende maandag en de week daarop zal ik niet deelnemen aan de races vanwege privéomstandigheden. Ik hoop er weer zo snel mogelijk bij te kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina