1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FERRARI F355 Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 11 dec 2018.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor mij een twijfelgevalletje, reken maar niet op mij vanavond.
     
  2. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Gaan we wel rijden vanavond? Klein clubje nog maar volgens mij?
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wat mij betreft wel.
    We zijn nog steeds met 8 man nu denk ik? Misschien 9?
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben er bij
     
  5. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik ook

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
  6. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik ben ook van de partij! Thuisrace voor mij 8)
     
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ok ok #metoo
     
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Haha ja in je achtertuin vanavond! :lol::D
     
    hillss vindt dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heeft iemand de replay van heat twee? Ben heel benieuwd naar wat verschillen de shots van de eerste raceronde van 't stukje na eaurouge. :)

    Heerlijk geraced vanavond! :)
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Had helaas een fail to save...

    Maar heerlijk avondje inderdaad!

    Kwali: Stond op pole en reed vervolgens 1,2 seconden van mijn tijd af. 'Kat in het bakkie' dacht ik, en ondanks dat ik nog een ronde mocht, ging ik return to pits. Weet niet zo goed waarom. @GoldPwnageNL en @B Tender kwamen er in die laatste run nog mooi onderdoor 8)

    Race 1: Had geoefend in een private session, en daar was het weer iiieeeeets anders. Stond dus lekker als enige op slicks en lag na Eau Rouge al laatste. Met pitten zou ik sowieso laatste worden, dus dan maar hopen op droog weer. Dat duurde heleaas veel te lang tot ronde 7 à 8. Niet gelapped tho, so I had that going for me, which was nice.

    Race 2: Als laatste gestart, na Radillon alweer op P3 :D Dat was op een haar na een DNF geweest, want ik ging precies tussen Kimi en Schumi door. Vanaf toen nooit meer alleen gereden. Eerst lang met @ColdzeroNL gevochten, toen met @B Tender en toen met @GoldPwnageNL. In de voorlaatste ronde de leiding overgenomen en als 1ste over de streep!
     
    GoldPwnageNL, B Tender en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb replay heat 1 wel 2 niet gelukt helaas
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Kwalificatie was 1 groot fiasco! Eerste "snelle" ronde schampte ik mijn Ferrari in de muur, wat resulteerde in een 1:37-er rondetijd. Niet wetende dat dat mijn enige cleane ronde zou worden, terug gegaan naar de pit en met een verse 'rari weer de pit uitgereden.

    Met nog 5:12 minuten te gaan, startte ik mijn 2e snelle ronde en reed ik in de laatste bocht te veel over de curb. Zowel die ronde, als de volgende ronde dirty. Dus doortrappen om nog een laatste poging te kunnen doen. Met nog 2 seconden over, kwam ik over de finish om een laatste snelle ronde neer te zetten. Tot en met Eau Rouge ging dat prima, vanaf daar weer dirty en was ik klaar.

    P7 met een waardeloze tijd. Niet echt tof.

    Race 1: Start was super! Vanaf toen echt een super leuke race gehad met Gold. Was contant vechten om de grip en echt gaaf. Super verdedigende lijnen rijden, blocken en clean racen. Ik vond het super! Als P3 over de finish gekomen, wat een fijn resultaat was!

    Race 2: Zie voor jezelf waarom ik niet zo'n wereldstart had:


    Vanaf P8 de pits in gegaan, schade laten repareren en vanaf toen begonnen met trappen! Net zo hard als dat dat kuthok wou!
    Heb vanaf ronde 3 tot en met ronde 10 alleen maar 1:34'ers gereden en was heerlijk constant. Ik zag Bas, Schumi en Hills dichterbij komen (ik had 31 seconden achterstand op Bas bij het uitkomen van de pits) en nadat ik Bas te pakken had, kon ik het gat naar Schumi en Hills dichten.

    Ik had een penalty van 3 seconden, tegenover 0 seconden van Hills en 1 seconden penalty van Schumi. Dus mocht ik er voor komen, dan moest ik ook nog trappen om een voorsprong te bouwen. Uiteindelijk lukte het inhalen van Hills en Schumi in 1 bocht! Tegelijkertijd!.
    Super fraai tussen beide ge-zig-zag-ed en vanuit dat punt geprobeerd een voorsprong te bouwen van tenminste 3 seconden.

    In de laatste ronde heb ik dat uiteindelijk gehaald door vgm een foutje van beide heren en P5 meegenomen naar huis!
    Voor zo'n afschuwelijk slechte start, was het echt een hele leuke inhaalrace. Ik vind deze Ferrari echt tof!
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Man, dat manueel schakelen van jou klinkt zo tof. Je schakelt ook echt 100x sneller dan wij. Zou bijna ook zo'n ding halen :+
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Alleen deze comment was de €260,- al waard <3
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Net voor 65 euro f1tvpro aangeschaft. Klinkt bijna net zo lekker zonder jack plooij als het schakelen van Kimi
     
    Kimi NL, B Tender en Jimmy J. vinden dit leuk.
  17. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Goedemorgen!

    Race 1 had ik geen vertrouwen in de regen... En dan maar gewisseld naar slicks bij het opdrogen...

    Ja ik ging bij race 2 iets te gretig eau rouge raidillon door... Ik had hem kunnen redden maar ik verloor hem dan terug op het gras links... Sorry tegenover iedereen maar vooral @Kimi NL... Daarna had ik wel een leuk duel me @hillss waarbij @Kimi NL ons wel heel slim en simpel passeerde in Courbes Paul Frères :thumbs:
     
    hillss en Kimi NL vinden dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Waar?
    Ik wil het toch wel eens proberen!
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Kan gebeuren, ik vind het niet erg.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

Deel Deze Pagina