1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoevaak Destiny 1 voorbij komt als vergelijkingsmateriaal... damn.

    De game is gewoon kaal en word over een aantal maanden waarschijnlijk echt leuk. Erg jammer... maar verbaast me niets. De Day 1 patch gaat wel de nodige dingen verbeteren maar of dat veranderd?

    Verder vind ik zeiken over loot, of dat het na 30 uur pas dropt een non discussie. Dat hoort in een looter-shooter.

    Enige wat ze nu nog aan MOETEN pakken is de laadtijden (day 1 patch blijkbaar) en de automatische spawn-in als je naast je vrienden staat.
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als een game over een aantal maanden misschien erg leuk is dan moet je hem pas over een paar maanden uitbrengen.
    Hier is geen enkele discussie over te voeren.

    Schandalig dat ze dit gewoon weer proberen. Helemaal schandalig dat er nog mensen zijn die geloven in die fabeltjes van de developers.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wees blij dat de developers zich inzetten om zo de brandjes te blussen. Bungie deed dat in het begin van D1 ook niet ... het was pas toen ze actief werden op Reddit dat mensen een beetje inzicht kregen hoe het er bij Bungie aan toe ging. Maargoed, wat BioWare nu doet valt ook onder de categorie "damage control". Begrijpelijk.

    Een game uitbrengen over 6 maanden heeft ook geen zin hé? Want al breng je een game over 4 jaar uit ... de content is altijd matig. Simpel zat.
    Of ze doen straks inderdaad een Bungie'tje. Alles wat Destiny goed maakte (lees; alles had zoals in D1 : Rise of Iron) ... om dat vervolgens vakkundig eruit te slopen.. Genieten!

    All-in-all, het is al gamer nooit goed. Het is tegenwoordig al best zeldzaam dat je langer dan 48 uur in een game pompt.
     
    prinz vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol als je zo gaat redeneren blijven ze er mee weg komen.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  5. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb net de 10 uur trial gedaan en ik moet zeggen dat IK me er wel mee vermaak.
    Spel is beter dan de Demo die ik gedaan heb en het is wat ik verwacht had van deze nieuwe IP.
    Ik denk als Destiny speler dat je je hier prima mee vermaakt en ik hoop dat gaande weg er meer (gratis) content gaat komen


    Verstuurd via Tapatalk
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alles behalve ... maar wat verwacht je dan? Game met 3 jaar aan content?

    Nogmaals... de demo deed dit spel geen goed. De early acces idem dito (werd wel beter ontvangen).

    De devs weten dat er genoeg mis mee is. Ze zijn actief om het op te lossen. Hebben ze daar mijn aankoop mee veiliggesteld? Nee.
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dit zie je als geen probleem?
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is in elke game. Gaan we die allemaal boycotten dan? Kom op hoor
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat mag je beter uitleggen. Hoezo "de content is altijd matig" en "dit is in elke game". Eigenlijk zeg je dus: die mensen moeten allemaal niet zo zeuren?
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    #NotMyAnthem dan maar.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Game is gewoon niet af en dat moeten we als consumenten niet willen accepteren.
    Het wordt bijna als normaal gezien om dat maar op de koop toe te nemen.

    6 jaar over doen en dan deze kwaliteit afleveren is onacceptabel.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2019
    Rienbu vindt dit leuk.
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Uiteraard!
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mijn geld hebben ze sowieso nog niet:+
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook slim om Apex Legends gratis vlak voor Anthem uit te brengen waarbij vanaf dag 1 alles top werkt :+.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Teveel doen het dus dan is het allemaal prima?

    Nee, het missen van content is gewoon een no go. Arnhem (als voorbeeld) kan dit niet maar bijvoorbeeld witcher is overvol met content. En nee een loot game is geen excuus voor weinig content.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoezo mist Anthem content dan? Volgens mij weten we al een poos wat er in de game komt. Dus dat is het niet. Probleem zit hem in de uitwerking er van. Die is gewoon erg slecht op dit moment.
     
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Je mag Anthem gewoon niet vergelijken met de release versies van Destiny 1 of Destiny 2 uit respectievelijk 2014 en 2017 of The Division 1 uit 2016.
    Tijden, games en de verwachting van gamers veranderen nou eenmaal.

    Wat je wel mag verwachten is dat EA en Bioware geleerd hebben van het pad dat Bungie en Ubisoft met hun looter shooters al reeds hebben bewandeld.
    En waarmee diezelfde developers al gruwelijk hard op hun bek gegaan zijn.
    Beide hebben echter hun fouten groot en deels hersteld wat te prijzen valt.

    Het is mijn inziens heel simpel.
    Anthem moet het opnemen tegen Destiny 2 (in zijn huidige staat!) en binnenkort ook The Division 2.
    EA en Bioware hebben simpel weg nu geen 2 jaar de tijd om de game te optimaliseren en te voorzien van meer content.
    De game moet er nu direct staan en opboksen tegen de concurrenten en de staat waarin ze nu verkeren.
    Zoals de game er nu voor staat, faalt het daar gruwelijk in. Vol bugs, crashes en gruwelijk veel loading screens.
    De content lijkt allesbehalve rijkelijk aanwezig (12 tot 15 uur en je bent er doorheen).
    Dat maak je met een day one patch ook niet meer goed.

    Quote van USgamer welke het prima samen vat.:
    Bron en een leesvriendelijke variant

    EDIT: Thanks @NuclearGoat :+
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2019
    Zifnap en Rampage vinden dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bioware.

    Respawn is van Apex Legends en Titanfall :+.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    En wat doe je dan als studio + ontwikkelaar om je game toch een beetje te promoten? Juist! Dan breng je Apex uit ... wait, what?
    Als je als studio zijnde een grote game van BioWare in je handen hebt breng je verdomme toch geen Apex uit? Waarom the fuck doe je dat? Precies, je hebt geen vertrouwen in een game. En dat blijkt ... want links en rechts beginnen de eerste scheuren al te ontstaan m.b.t de game.

    Maargoed, wat is nu "genoeg" content om een game langdurig te spelen? Destiny 1 had het niet, Destiny 2 helemaal niet, The Division was ook één grote herhaling ... Anthem is niets anders. Erg jammer ... maar de negatieve reviews stapelen zich op. Ik vrees dan ook voor BioWare en de game Anthem ... want als het geen succes blijkt te zijn of word is het;

    R.I.P ANTHEM 2019-2019
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat je niet moet vergeten is dat Anthem en Destiny natuurlijk ook niet 1:1 dezelfde games zijn. Dat de vergelijking niet helemaal opgaat en we dat niet mogen doen, tsja. Je moet ook niet vergeten dat met dit soort games de game gewoon gespeeld moet worden zodat op basis van feedback de game verbeterd kan worden. Wel hoop ik dat veel zaken versneld gaan worden, de laadschermen zijn wel erg aanwezig en ik mis eigenlijk een chill menu waarvan ik alles kan doen, even naar de forge en dan op expeditie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina