1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FERRARI F355 Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 11 dec 2018.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Lekker geraced gisteren. Wist hem op P2 te prikken in de kwali, op gepaste afstand van @GoldPwnageNL .

    Ik merkte dat ik in de regen wat sneller leek te gaan dan de auto's om mij heen en ik kon relatief eenvoudig doorschuiven naar P1 en daar een voorsprong van 4-5 seconden opbouwen. Op een opdrogende baan was @ColdzeroNL echter ontketend, ons snelheidsverschil voelde enorm groot en hij haalde me dan ook snel terug in. Al met al tevreden met P2 en het racen in de regen bljift enorm vermakelijk!

    Race 2 verloor ik een hoop plekken in bocht 1. Ik vond opeens @ColdzeroNL voor m'n neus nadat die een zetje had gekregen van Kimi waardoor ik van m'n gas moest. Eau-rouge/Raidillon deur-aan-deur met @Kimi NL genomen waarna ik voor me @Schuminiels z'n auto zie verliezen. Gevoelsmatig was het milimeterwerk om hem te ontwijken maar helaas wel contact gemaakt met @Kimi NL daar (ik had het tijdens het racen niet gevoeld!). @GoldPwnageNL bouwde met een heel lekkere start een mooie voorsprong op, maar samen met @ColdzeroNL en vooral @Jimmy J. snoepten we daar steeds wat vanaf, tot we ons met z'n drietjes binnen een tiende op Les Combes afstormden in de een-na-laatste ronde.

    Zie filmpje (Jep, ik koos eieren voor m'n geld).

    Zo streden we richting finish. Ik was optimistisch want ik had het gevoel dat ik in principe snel genoeg was voor minstens P2. Bij de chicane aangekomen, vlak voordat de laatste ronde aanving remde ik echter simpelweg te laat (we waren al dichter bij de chicane dan ik dacht, was even de oriƫntatie een beetje kwijt) en tikte ik @GoldPwnageNL per ongeluk vrij hard van de baan, die daar een hoop tijd verloor en z'n auto behoorlijk in puin reed :'-( Uiteraard niet de manier waarop ik mensen wil inhalen, dus vanaf dat moment was de pret helaas klaar. Heb de plek teruggegeven en vanaf dat moment ook geen inhaalpogingen op de gehavende auto meer geplaatst. @Jimmy J., achteraan gestart, kon daardoor zonder verdere bedreiging de auto naar P1 rijden.

    Niemand de replay van heat 2??
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Is F1 TV ook in 4k beschikbaar? Dan is het wel het overwegen waard.

    Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn. Met slechts 3 uur slaap en een erg drukke werkdag kon ik het niet opbrengen. Volgende week wordt sowieso spectaculair, even een paar oefensessies inplannen!
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar wordt niet mee 'geadverteerd' dus ik denk het niet. Anders zouden ze er wel wat explicieter mee naar buiten treden.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    4K nog niet geloof ik, maar puur het feit dat je af bent van NL commentaar, kan luisteren naar alle boardradios, kan kiezen uit alle onboard camera's en zelf het commentaar helemaal uit kan zetten als je gewoon naar raw footage wilt kijken maakt het voor mij het al waard.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Beeld ziet er ook gewoon goed uit zonder hapering. Heb alleen nog moeite om de app te vinden voor mijn tv dus kijk voorlopig nog op een laptop. Weet niet of de app beschikbaar is in de Xbox store eigenlijk
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    En anders je laptop aan de HDMI-in poort van je Xbox hangen ;)

    Ik blijf gewoon kijken via Ziggo trouwens. Ja Plooij is tergend, maar het gemak om gewoon naar Ziggo te zappen... Is voor mij 'gratis' ivm met Ziggo + Vodafone.

    ps. Heerlijk filmpje @B Tender!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Terugkijkend betrap ik mijzelf erop dat ik zelfs met twee auto's binnen twee tienden voor me, en de dichtstbijzijnde auto 25 seconden(!?) achter me, toch nog soms even snel achter me kijk of het daar 'veilig' is. :confused:8)
     
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Af en toe is er wel iemand op Twitch die F1 TV Pro uitzendt. Ik kijk zo af en toe eens naar de testen. Buiten de lange runs, waar overigens ook het aantal liter benzine niet wordt meegegeven is het toch vissen naar de rangorde voor Melbourne ;).
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Jongens, ziet er mooi uit de filmpjes!!! Bijgaand de stand let op voor aankomende maandagavond:


    Heat 1 rollende start o.b.v. stand kampioenschap
    Heat 2 rollende start o.b.v. uitslag heat 1
    Heat 3 rollende start o.b.v. uitslag heat 2

    Punten per heat 10,9,8......t/m 1 voor plekken 1 t/m 10

    Schade staat uit
    Bandenslijtage staat op normal
    Pitstop maken is niet mogelijk
    Er is voorafgaand geen kwalificatie of warm up. direct knallend de finale in!

    Weer bericht en rondes volgen!



    De stand:[​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  11. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik zie dat de punten van mij en Tender niet kloppen van heat 2.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Die kloppen bij deze wel, vanwege aanmerkingen op de leiding ivm de stand en klikgedrag naar de hogere hand - 1 punt. Je hebt wel gelijk dus +1 pnt, blijft voor jou de stand gelijk. Tender krijgt een extra punt omdat ik geld van hem heb aangenomen. Ik zeg alleen niet hoeveel. Nieuwe donaties zijn altijd welkom neem daarvoor via PM contact met mij op.

    Fiorano:

    IVM GEEN PIT MOGELIJKHEID
    Schade staat uit
    Fuel Consumption OFF
    Bandenslijtage staat op normal
    Pitstop maken is niet mogelijk
    Er is voorafgaand geen kwalificatie of warm up. direct knallend de finale in!

    Ingame Datum 15-09-2018

    heat 1 : 11 rndn (vliegende start huidige stand in kampioenschap) , start 09:00 hr / Medium clouds --> overcast
    heat 2: 11 rndn (vliegende start o.b.v. uitslag heat 1) , start 14:00 hr / overcast --> clear
    heat 3: 15 rndn (vliegende start o.b.v. uitslag heat 2 ) , start 18:00 hr / clear

    Per heat voor de plekkern 1 t/m 10 : pntn 10,9,8 ------2,1.
    Bij gelijke stand telt onderling resultaat laatste heat!

    zie verder OP.

    dan de echte stand (nog geen puntn aftrek voor Tender, Goldpw en Basp). Als we uitgaan van deze stand met schrap resultaat zitten er 6 pntn tussen nr 1 en 2.....

    [​IMG]
     
    Kimi NL, B Tender en Jimmy J. vinden dit leuk.
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Goed bezig Pieke. Vind het nog best close zo
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Meestal ben ik wel blij met schrapresultaten...:oops:
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  16. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Maandag reizen we af naar de heilige grond in Maranello: Fiorano. Dit circuit is het officieel testcircuit van Ferrari. Ook de F355 challenge werd hier dus ontwikkeld. We keren dus terug naar het begin met deze auto maandag! O-)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Helaas geen internetverbinding. Bedankt voor de cup heren. Zaten een paar heerlijke races tussen!
     
  18. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren bedankt voor deze cup weer:thumbs:.

    Laatste race is bas voor mij gefinist, ik heb me verremd hij kreeg bizarre penalty.
    Dus daar is iets verkeerd gegaan;).

    Sorry voor de laatste bocht bas veder leuke races gehad.

    Tot de volgende ronde heren:thumbs:
     
  19. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Hierdoor heb ik eigenlijk het kampioenschap mee verloren, dus ik eis dat ik kampioen word!:p

    Maar vond het wel een beetje onprofessioneel van @Kimi NL om mij geen ruimte te laten en dan nog boos te wordeno_O


    Iedergeval Gefeliciteerd @B Tender !

     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Ik weet niet wat het probleem was maar telkens ik de lobby of party wou joinen werd ik gedisconnect. Toen ik de uitnodiging van @GoldPwnageNL kreeg kwam er direct op dat ik van de server ben gezwierd omdat ik geen verbinding kon maken met xboxlive... toen ik een andere lobby opende had ik geen enkel probleem meer... het is zeer jammer want ik wou absoluut op Fiorano racen... toch een leuke cup jongens. Maar eerlijk de auto lag me voor geen meter. ;) @asjemenou75 bedankt voor de cup! :)
     

Deel Deze Pagina