1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Destiny kreeg dezelfde kritiek om hun oren als Anthem nu. Content, eentonige gameplay... en wij moésten maanden wachten op wat communicatie vanuit Bungie.

    BioWare doet hun best. Dat de game nu niet alles heeft... tja, dat komt wel goed. Ik wacht nog even een maandje. Zie wel dat mensen tevreden zijn over de game na de Day 1 patch maar er genoeg te fixen is.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In dat opzicht is het al fijn om te zien hoe snel BioWare bezig is met zaken te fixen en te reageren op de feedback. Net zoals met Destiny zit het prima met de gunplay etc, nu moet die grind beter worden geoptimaliseerd.

    Maja ik moet eerst maar even level 30 worden.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  5. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    [​IMG]
     
    UpInSmoke0611 en Zifnap vinden dit leuk.
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lees anders eerst het artikel voordat je met zo een tekst komt. Enigste wat je ze zou kunnen verwijten is dat ze het stil hebben gehouden. Verder zie ik hier niks verkeerds aan wat ze hebben gedaan. Door de day one update viel er meer en betere loot dan de bedoeling was en dat hebben ze nu weer aangepast, zoals de bedoeling was in de game.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Enige

    Verlaagd
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    “Ook is de kans om items en wapens van hoge kwaliteit te krijgen volgens veel spelers nu veel te laag, waardoor het het niet meer waard is om de moeilijke activiteiten te doen”

    Is wat ik ook lees.
    Ook niet bepaald wat je noemt de sweet spot kwa loot drops.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416



    Ja het is zeker een mooie game. Lang niet zo mooi als de eerste trailers (weer zo'n gevalletje window dressing), maar nog steeds behoorlijk mooi. Maar wat een zware engine zeg. Xbox X settings voor het gros op "medium"? Dat is de top hardware console uit de lineup....

    Ik hoop dat engine optimization niet helemaal een backseat rol gaat krijgen in de toekomst, anders voorzie ik steeds meer slecht lopende games als resultaat van al die mooie graphics in combinatie met hoge resoluties.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb hem dus voor omgerekend 37 euro oid van de amerikaanse store. Vind het eigenlijk best een prima game voor die prijs.
    Beter dan Destiny 1 destijds op de launch. Alleen verhaal boeit mij echt geen flikker. Ik skip alles eigenlijk, praat alleen met mensen voor de reputation :+.

    Vind alleen de wapens echt extreem slecht gedesigned, maar daar kan nog nog meeleven in een 3rd person game. Vind het echt bizar dat je nauwelijks je javellin kan customizen. Enige parts die je kunt unlocken is met ingame gold of microtransacties?! Waarom niet met ingame challenges of loot oid?
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2019
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Als EA er extra geld aan kan verdienen?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kwa kleur en materiaal kun jeje Javeline bizar uitgebreid customizen.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Maar niet kwa legs/arms/torso/helmet.
    Twee hele opties!!

    Toevallig vandaag een Storm set in de shop voor 61k coins. Die maar gekocht dan..
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Omdat ik wat extra dagen vrij kreeg van werk door kantoorverhuizing toch maar de game gekocht gister en ik ben toch wel positief "verrast". Had mijn verw8ingen namelijk flink bijgesteld de afgelopen weken omdat de game helemaal met de grond gelijk gemaakt wordt door reviewers.
    Maar ik vindt het wel echt heerlijk spelen en het ziet er echt gruwelijk vet uit. Idd wat teveel laadschermen maar daar stoor ik me nog niet echt aan en dat je zo moeilijk moet doen om gear te switchen enzo moeten ze ook snel veranderen.
    Ze zullen wel snel met meer content moeten komen want de wereld oogt wat klein en volgens mij ben je ook vrij snel door de story heen.

    Maar ik vindt dat de game wel echt te hard aangepakt wordt wss vooral door de EA label erop . Ze hebben echt wel een toffe game neer gezet met zeer veel potentie waar nog wel veel ook aan moet gebeuren.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Niet alleen EA, maar vooral Bioware. Daar verwachten de meeste toch veel meer van dan een middelmatige game.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Maar imo de basis van de game is zeker niet middelmatig, het ziet en fucking mooi uit en speelt echt heerlijk met het vliegen en schieten en combos etc.
    Het zijn de vele bugs / loading screens en te weinig content wat het een matige game maakt voor veel mensen en ze hadden de game zo ook niet mogen releasen eigenlijk maar wat een potentie zit hierin.. dit kan echt wel iets heel vets gaan worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Men is gewoon klaar met het hele "live service gaming" wat zorgt voor veel games met potentie, maar waarbij je nog een jaar kan wachten voordat je van een volwaardige game kan spreken.

    Werd volgens mij ook een review hier getoond dat dit een goede game is voor 2015/16 en nu 3 jaar later meer had kunnen en misschien wel moeten leren van de voorgangers.

    Het doet afbreuk aan de kritiek om het op het imago van de Publisher af te schuiven, maar daarnaast is imo een 6 of 6.5 niet meer dan terecht voor een game met potentie maar waar nog zeker het een en ander aan moet gebeuren?

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    X-Junk, Zifnap en Rampage vinden dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game is gewoon kut
     
    Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina