1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het grinden zou voor mij wel een dealbreaker zijn. Kun jij die banen dan wel sneller unlocken door extra €'s er tegen aan de gooien? Als dit wel zo is denk ik niet dat ze het snel gaan aanpassen. Als je de banen alleen kunt unlocken door te grinden zullen zij dit met een patch vast wel aanpassen als er veel mensen over klagen
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee je kan er geen geld tegenaan gooien om sneller te unlocken.
     
    Tim vindt dit leuk.
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    3 uur grinden om 6 baantjes vrij te spelen gaat ze niet in dank worden afgenomen.

    Ze gaan het patchen.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eigenlijk ongelooflijk natuurlijk dat ze zichzelf met dit soort complete onzin in de voet schieten: Het is heel simpel: Haal het einde van een baan, en je unlocked de volgende baan. Volgens mij had je in de eerste twee delen gewoon groepen banen per moeilijkheidsgraad, waar je lekker mee aan de slag kon, in je eigen tempo en volgorde.

    Hou die shit gewoon simpel, ipv allemaal 'systemen' erachter te gooien waarvan ze dan denken dat het ze wellicht een paar MTs ofzo oplevert.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik denk zelf dat ze dit hebben gedaan met als gedachte in de online MP verdien je ook XP. Meer dan een baan replayen. Dus dat ze zo denken van dan wordt de online mode ook gespeeld. Dat denk ik hoor, maar dan nog ben ik er niet blij mee, want heb de game niet gekocht voor online MP.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik ook niet, ik heb niet eens PSplus meer tegenwoordig. Ik speel geen MP.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ok hoeveel uur heb jij ongeveer gespeeld voordat je voor het eerst moest grinden voor nieuwe banen?
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    6 uren gespeeld maar dan hoef je nog niet heel veel en lang te grinden gelukkig. Anders was ik er allang mee gekapt.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu 4,5 uur gespeeld en nog niet het gevoel gehad dat ik iets aan het grinden was om progressie te maken.
    Rij eigenlijk elke track meteen naar een Gold tijd en sporadisch heb ik al wat Platinum te pakken.

    Net iets van een "Pro League" banner voorbij zien komen, maar nog steeds 'normal' tracks die zich openen.

    Alleen merk ik dat de uitdagingen die ik krijg wel heel snel moeilijk worden. Mijn top tijd verbeteren met soms wel meer dan 3 seconden i.c.m. 17sec. up-side-down-airtime, ok. o_O
    Worden deze uitdagingen random gegenereerd??
     
    ageQned vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Damn dan ben je een stuk beter dan mij. Heb nog geen platinum gehaald en goud halen is voor mij vaak al knap lastig.
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    De closed en open beta ook gespeeld.

    Progressie systeem valt me tot nu toe mee.

    Heb nu level 42, Euro Semi Pro League unlocked. Ik had verwacht ook een lading nieuwe banen te krijgen, maar volgens mij maar 1 en verder alleen nieuwe contracten.
    Wellicht dat dat bedoeld wordt?

    De tracks vind ik in ieder geval erg gaaf gedaan! Het speelt gewoon heerlijk en dat maakt eigenlijk veel goed. Veel afwisseling in de banen, verschillende locaties, top gedaan.

    ageQned en Yi-Long, ik heb jullie een verzoek verstuurd op Uplay, althans ga ik vanuit zelfde username?
    Mijn username: KevskiVD_NL

    Niet zo goed dat ik alle tracks met gemak op Gold haal ;)

    Ik heb de PC versie overigens, ik heb geen Xbox One.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2019
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Volgens mij was die uplay account met die naam van toen op de xbox en speel tegenwoordig op de ps.

    En daar heet ik DefenseForceNL
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja dat kan ook natuurlijk! Zojuist een verzoek gestuurd!
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kan die seberian finale maar niet halen. Die 2 rondes eerste ronde bij top 4. Beetje vaag de bronze tijd haal ik makkelijk, maar die spelers zijn veel sneller dan moet je de 2e ronde minimaal 2e worden. En dan krijg je ook nog geen xp als je het niet haalt, dat is helemaal verrot.

    Ben al een stukje verder maar die finale staat nog steeds open bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2019
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Spel gisteren toch maar digitaal gehaald maar de beide keren toen ik het spel wilde afsluiten crashte mijn PS4 Pro. Iemand hier ook last van? Vanavond in ieder geval maar even verwijderen en opnieuw downloaden
     
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb in 7 uren spelen 3 vast lopers gehad verder geen problemen. Ja de items zoals pakjes en dergelijke soms niet wil inladen zodat je ze niet kan selecteren of verkopen.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Game is vet maar onstabiel op mijn PS4 Pro. Vreemd
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb nog geen problemen gehad op de ps4 pro. Wel minder vloeiend dan op mijn pc maar zeker geen vastlopers oid.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De tutorial "Uphill Landings" is echt episch!
    Precies de obstakels die mij echt tot waanzin hebben gedreven in Trials HD. Nu gelijk A+ :lol:
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bij mij wou de bunny hop voor geen meter in de tutorial. Dat drijfde mij tot grote frustratie dus maar gekapt voor vandaag haha.

    Ben nu level 43 en moet level 48 wezen om verder te kunnen. Eigenlijk heb ik daar niet zo opgelet, maar is de hoeveelheid XP ook afhankelijk van wat je haalt bronze, zilver, goud?

    Ik had de indruk van niet maar het kon ook aan de verschillende stages liggen. Kreeg met brons op een normal stage toen ik hem haalde 600xp en die stage daarna ook normal stage haalde ik goud, maar kreeg toen ook 600xp.

    Maar ja omdat het niet dezelfde baan is, is dat lastig te vergelijken. En als je die bronze stage de 2e keer verbeterd krijg je maar 100xp net als dat je al goud had en de baan gewoon weer goud haalt of slechter.
     

Deel Deze Pagina