1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vind het best lastig om goed te rijden. Wanneer gebruik je de rem en wanneer de handrem. Lol. Ik doe nu maar wat maar zit nog niet erg hoog betreft de tijden.. in VR is het toch echt makkelijker te zien.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Met de handrem wil mij nog totaal niet lekker lukken. Gebruik deze meestal in de wat scherpere bochten, maar dan op 1 of andere manier schiet ik vaak dan nog veel te veel rechtdoor.
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Je gebruikt de handrem doorgaans alleen wanneer je de achterkant wilt laten glijden op wat lagere snelheden. Meestal nét iets na het insturen, om zo je achterkant een zwieper te geven.

    Ik wacht zelf nog ff totdat deze game ergens tweedehands wordt aangeboden. FFB is nog kut lees ik?
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik moet sowieso nu wachten met racen. |:- Dacht even mijn load cell pedaal wat verder naar links te schuiven. Alles weer inelkaar gezet. Rally opgestart, eerste bocht..... fuck geen rem. Niks dood. Ga ik kijken, zit de kabel van de Load cell tussen het board en de pedaal vast geschroefd. Kapot natuurlijk. Half door de midden. Ik hoop dat ik dat nog kan fixen..
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dat is vervelend zulke dingen.

    Heb de game zelf haast nog alleen maar met controller gespeeld. Heb alles weer in de kamer beneden en geen zin nog gehad om alles weer naar boven te verhuizen en stuur dan aan te sluiten.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die R5 is echt top,.... ik rijd op de laatste stage gewoon voor een brug de afgrond in ,... terminal. Echt balen want had in de tweede stage een top40 tijd.... Grrrrr. Nu staat er nog een dag DNF
    Als ik kijk nu op de leaderboards, sta ik heel vreemd wel nummer 340,...dus wellicht krijg ik toch nog wel Cr.


    Dat is idd mooi balen, hopelijk krijg je het snel weer aan de praat!



    Oh ja en de handrem gebruik ik bijna nooit enkel bij sommige Hairpins als je ze domweg niet goed aansnijd. Hieronder een voorbeeldje,... ben met mijn tweede kampioenschap bezig en per ongeluk weer H1 gekozen,.... stom.

     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2019
    ageQned en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks.. contact gehad met Fanatec. Zelfs op zondag lol.. maar ik kan een nieuw remboom bestellen met het de gewraakte kabel voor €50 euro.inc FAT en Shipment.. 8) vandaag maar even kijken of de knappe koppen op mijn werk het kunnen fixen. Anders zit er niets anders op dan er 1 te bestellen.

    Tot die tijd ga ik maar even mijn clutch pedaal weer ombouwen tot rempedaal.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Volgens mij krijg je wel credits hoor @Bidle want ik had dat een keer met een daily en kreeg de dag erop ook gewoon CR.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb ik dat vandaag in 2 daily challenge terminal damage gehaald. Die ai challenge, zat zonder verlichting en meteen daarna in een andere challenge rij ik rechtdoor tegen een blokkerende wagen aan. Had rechts af gemoeten pfff.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe frustrerend!
    Krijg idd Cr, je kan bij de events met de rechter trigger zien hoeveel Cr, je kan verwachten. Als het goed is krijg ik morgen rond de 450.000Cr. Yes!
     
  11. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik probeerde gisteravond de laatste weekly challenge maar na de eerste stage van de 9 blijft hij hangen, hij blijft connection failed aangeven
    Heb het vanochtend nog eens geprobeerd en nu ook nog een keer maar wil niet lukken. De leaderboards geeft hij wel aan, dus zit er niks anders op dan retire te doen. Gelukkig heb ik maar 1 stage gereden het zal je gebeuren na 8 of 9
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja behoorlijk frustrerend, maar het heeft ook wel zijn charme. Elk foutje in de game wordt genadeloos afgestraft. Ik krijg morgen 295.000 dat is een stukje minder, maar niet minder welkom.

    @Pyoonexk
    Dat is vervelend, dat heb ik zelf nog niet meegemaakt btw.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is inderdaad balen, heb het hier ook nig niet gehad. Dat is wel het nadeel van zo’n online systeem.
    Laten we er maar vanuit gaan dat het een eenmalig voorval is.

    @ageQned Ik heb wel alles grof bij elkaar opgeteld, dus ook de nieuwe Daily challenges.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok haha ik heb het zo uit het hoofd gedaan van wat ik me ongeveer herinner. Het kan ook wel eens wat meer wezen. Weten we morgen om 11.00 uur zeker. Dan komen de nieuwe challenges weer en dus ook 3 nieuwe week Challenges.

    Heb de game alweer 21 uur gespeeld dat gaat best snel zeg. Maar ja wat wil je ook met die daily en week challenges erbij.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja, het gaat erg hard. Voorlopig weer geen tijd, wellicht nog een uurtje ergens tussendoor en anders zal het dit weekend worden.
     
  16. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Het is toch nog goed gekomen
    Heb Het netwerk op de Xbox ff offline en weer online gezet en daarna lukte het wel...lekker vaag want ik was wel gewoon online en alles werkte gewoon naar behoren. Uiteindelijk de rally afgemaakt en dik 275000 cr erbij, eindelijk tijd voor een Wat snellere auto
    Vond de Mini trouwens erg lekker rijden!
     
    Bidle en ageQned vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lekker kreeg vanmorgen 745.000 dus stuk meer dan ik dacht. Maar even een super car kopen en wat crew upgraden.
     
    Bidle, Pyoonexk en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Geen pacenotes van je co-driver? Lijkt me best lastig racen op hoge snelheden, maar hier gaat het goed. Zeker veel geoefend op deze track. ;)

    EDIT: ook grappig. Grafisch toch zeker een upgrade, ondanks dat het in het begin misschien niet opvalt.

     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2019
    Pyoonexk en ageQned vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft een geinige game.. maar zo goed rijd ik by far niet. Heul far niet.

    Pedal is weer gemaakt. Ik heb er een RJ12 stekkertje aangemaakt op de plek waar de kabelbreuk zat. Het kabeltje is net nog lang genoeg om het te halen. Phoee scheelt mij weer een boel geld. Volgende keer beter opletten dus.
     
    Zifnap en Bidle vinden dit leuk.
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Gisteren toch maar de game digitaal aangeschaft.

    Force Feedback is ronduit waardeloos. Bizar voor zo'n game... zou toch hoge prioriteit moeten hebben. Verder wel een mooie game. Chille menu's, érg fijne pacenotes, mooie graphics etc. Ga dit hopelijk langer spelen dan deel 1 :p
     
    Olijke Poffer, Bidle en ageQned vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina