1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Launch trailer Dead or Alive 6

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    In ieder hebben deze reviewers die deze game gespeeld, in tegenstelling tot de belabberde review van Eurogamer. Dat ging drie alinea's over de boobs & tits. Ja, we weten het nu wel. Zeer aanstootgevend allemaal… twintig jaar lang al.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2019
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb de game vandaag gehaald. Bevalt me goed ook al is niet echt grote veranderingen. Als je Doa 5 leuk vond dan vind je deze game ook leuk. Vond je doa 5 niks dan zal doa 6 je niet van gedachten doen veranderen.

    1 ding dat overigens nergens op slaat 89 euro vragen voor een season pass.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb hem ook gehaald moet hem alleen nog opstarten.
    En zag inderdaad deze video voorbij komen over die seasonpass.



    Waar speel je op @ageQned ?

    EDIT:


    Vandaag is Dark Souls Trilogy Standard Edition voor PlayStation 4 en Xbox One verschenen, met alle drie veelgeprezen Dark Souls games en alle bijbehorende DLC content in een 3-disc verzameling.

    De tot 2.000 exemplaren oplage beperkte Collector's Edition is exclusief te pre-orderen via de Bandai Namco Entertainment Europe store, en bevat het volgende:

    • De Dark Souls Trilogy, met Dark Souls Remastered, Dark Souls II: Scholar of The First Sin, Dark Souls III: The Fire Fades, en alle DLC content van de drie games
    • Een genummerde, hoogwaardige 34cm hoge, handgeschilderde Elite Knight at the Bonfire beeld
    • De Dark Souls Trilogy soundtrack – met 6 soundtrack CD’s met muziek van de drie games
    • En een 460-pagina tellende Dark Souls Trilogy Engelstalige compendium – met geïllustreerd kaarten met boss en NPC locaties, item-encyclopedie, bestiarium van vijanden en bosses, en een manuscript van alle dialogen van elk spel
    Door de tijd die nodig is om ieder stuk handmatig te schilderen en om de kwaliteit te kunnen garanderen, start de levering op 31 mei 2019 en wordt het verder opgevolgd in juni.

    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik speel op de ps4.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoe bevalt doa6 mensen?
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bevalt wel goed hoor. Genoeg modes, leuke story mode, quests. Gameplay is snel, goed en makkelijk, maar hard to master.

    Online werkt vaak goed alleen vaag dat er alleen maar ranked matches zijn.

    Als je niet aan de season pass denkt en kijkt is het gewoon een goede DOA, die verder weinig veranderd is van DOA 5.

    Game wordt vooral door de season pass door users nu enorm bekritiseerd. En ene kant begrijp ik dat wel, maar dat doet wel de game zelf in totaal pakket zonder dlc de game te kort.

    Van de 6 uurtjes dat ik nu gespeeld heb. Zou ik zelf de game een 7 beoordelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    DLC pass heb je niet perse nodig toch? Althans wat gaat deze pass voor goodies opleveren?
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    2 extra personages en verder heel veel costume items. Maar ga er vanuit dat die 2 characters ook los verkrijgbaar gaan worden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik zag dat Ubisoft een sale heeft in de store en wilde Steep en The Crew 2 doen. Is dat wat voor die paar tientjes? En is The Crew 2 hetzelfde als de eerste? Want anders sla ik die over.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    25ste uit. Met pre order de 21ste.

    Fuck off
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    The Crew 1 had veel potentie, en dat ZOU met The Crew 2 ingelost worden, maar op de een of andere manier, afgaande op de reviews en fora, is ze dat niet gelukt. Weet ook niet goed waar dat precies is misgegaan, want heb de game zelf niet gespeeld, maar weet wel dat het 2de deel nog iets minder positief is ontvangen dan deel 1.

    Steep zat laatst trouwens in de PS+, dus wellicht heb je die stiekum al... Zelf alleen destijds de beta ofzo gespeeld, en vond er weinig aan. De laatste tijd slinger ik SSX3 weer even aan voor al mijn sneeuw-plezier...
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb toentertijd ook de beta gespeeld maar vond er toen weinig aan, maar voor dit geld..
    Jammer van TC2, want hoe het eruit ziet en de motoren leek het me best tof, alleen het ziet er zo arcade achtig uit als er een bocht wordt gemaakt.
    Heb alleen een Xbox ;)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Developer van Yakuza, looks ook als Yakuza. Ziet er best tof uit eigenlijk, even in de gaten houden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is een spinoff in de Yakuza universe.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand Black Desert al geprobeerd? Geen idee of het wat is namelijk. :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je bedoelt dit? Is een MMO en al een tijdje uit op de PC.

     
  20. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Just cause 4 zit al in de Xbox Game Pass.
     

Deel Deze Pagina