1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    2 van de 4 weeklys vandaag gereden en gelukkig beide uitgereden haha. Die van 9 stages ging het bijna in de laatste stage mis. Lette niet op dus had de verkeerde banden eronder zitten. Reed met hard op een heavy rain track, dus glibberde soms alle kanten op. Als ik beetje beter had opgelet had ik met deze weekly in de top 150 kunnen komen.

    Door het niet opletten koste het me 3,12 minuten in de laatste baan en ben ik 203e geworden op de leaderboard.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zoveel zin om weer in de playseat te stappen, maar heb dirt rally 1.0 zo weinig gespeeld dat ik die maar weer eens uit het stof ga halen komende week.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dirt Rally 1 speel ik nog speciaal vanwege de VR ondersteuning. Straks als Dirt Rally 2 VR ondersteuning krijgt dan zal 1 niet meer opgestart worden..
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd erg balen!
    Begrijp dat het met die GT auto's is, moet zeggen dat ik het de minst leuke klasse vind. Gelukkig is het wel in Spanje op het asfalt dan is het wellicht een beetje te doen. Op zich is plek 203 niet verkeerd, maar er zullen nog veel mensen bijkomen.




    Altijd goed en dan alsnog 2.0 kopen, als je de smaak weer te pakken hebt. Moet zeggen dat ik redelijk fanatiek aan 1,0 was begonnen, maar die toch was ik er redelijk snel op uitgekeken. Kan nog steeds ook met 2.0 gebeuren, maar vind deze echt al stukken beter/leuker.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lekker 12 maart Dirt Season 1 DLC dus de Skoda Fabia en de Citroen C4. Week daarna nieuwe tracks Ice Mountains of Monte Carlo.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    "Nieuw." Gewoon gerecycled uit Dirt Rally 1.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok verkeerd gezegd

    Week daarna toegevoegde tracks Ice Mountains of Monte Carlo.

    Beter zo?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nou is dat op zich helemaal niet erg natuurlijk als ze de graphics een beetje opgepoetst hebben en road-variation erop los laten van Dirt 2.0. In het echt zijn stages ook vaak hetzelfde het jaar erop.

    F1 2018 zou je anders ook kunnen zien als compleet gerecycled shit.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    F1 verkoopt ze echter niet na release als DLC.

    Nee, niet beter? Het is gewoon een toevoeging, waarom zo defensief?
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nog 1 weekly te gaan dan heb ik ze er weer opzitten voor deze week.

    Wel jammer dat je niet gewoon de auto kan kopen die je wilt. Nu moet je elke dag kijken of de auto die je graag wilt te koop is. En het zou wel fijn wezen als je een auto koopt, dat je kan zien of je deze al hebt ja of nee.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Op welke FOR hebben jullie je wheel staan.? Lol ik kwam er vanmorgen achter dat mijn wheel nog op 900 stond. Even op 270 geprobeerd maar dat is te laag, nu op 400 staan en dat werkt een stuk beter.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens, ook het ‘used’ gebeuren heeft geen toevoeging. Had dan gewoon een korting gehanteerd. Nu ben ik aan het wachten totdat de Lancia Delta voorbij komt,....
    Als je een dubbele koopt krijg je wel een melding of je het zeker weet. Heb bijvoorbeeld van een paar klasses twee dezelfde; 1 voor de cariere modus en 1 voor de challenges.

    Begin me enkel te ergeren aan de AI! Sommige stages zie je de AI terugvallen (of jezelf gewoon goed uitlopen ;) )en heb je echt 12sec voorsprong en ineens na 2 bochten is die voorbij en ligt die 2sec voor. Dit terwijl je gewoon foutloos aan het rijden ben. Echt onmogelijk!!
    Merk ook dat in Polen de AI tig x sterker is en ook juist daar gebeurt dit vaak bij de rechte stukken.

    Enfin, tot nu toe alles redelijk makkelijk gewonnen en ga nu Pro doen. Hopelijk passen ze de AI en FFB snel aan.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2019
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    400 zou voor mij veel te laag zijn. Heb hem nu op 540 en dat vind ik al aan de krap kant. Zeker als je met een B aan het rijden bent en flink dwars door die bochten gaat.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow ik vind het wel prettig eigenlijk maar zal ook eens voor 540 gaan:thumbs:
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Zeker proberen, net even gereden en je ziet ook de stuur ratio veranderen in elke klasse. GT zit bijvoorbeeld ook op ongeveer 540. Je kan natuurlijk ook je stuur op AUTO zetten, dan past die hem aan bij elke klasse. Echter, werkt dat voor mij dan weer niet.

    @ageQned Net ook de GT in Spanje afgerond,.... pfff 2x flink gecrashed maar dan verlies je max 30sec. Dan nog is uiteindelijk de momenteel snelste,... niet 1, niet 2, niet 3, niet 4, maar 5 minuten sneller,... hahaha, moet dus nog flink oefenen! Ik heb er iig voor gezorgd dat je een plekje omhoog bent gegaan. :whistle: ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha is voor mij ook nog flink oefenen hoor. Als ik telkens na een daily of weekly de leaderboards zie, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Ach ik ben tevreden met in de top 100 hoor. Ook al denk ik niet dat me dat gaat lukken altijd top 100 rijden.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mij ook niet, volgens mij kennen die snelle jongens de banen al uit hun hoofd en spelen een stuk vaker. Dan nog zullen ze meer talent kunde hebben. Ik rijd ook bewust niet volluit, zodat je de auto dan nog een keer kan opvangen. Ik ben er van overtuigd dat je daarmee juist hoog eindigt. Voorlopig sta ik nog nr 40 in Spanje, maar dat zal wel snel anders zijn na het weekend.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb vooral nog niet voor elke klasse mijn favo wagen gevonden. Dit komt ook, omdat ik nog niet alle wagens heb natuurlijk. En dan ben ik natuurlijk ook nooit heel goed met race games.

    Maar wat maakt het uit als je er maar plezier uit haalt en dat doe ik zeker. Zit alweer op de 27 uur en dat is een heel stuk meer dan het eerste deel. Hoe dat komt geen idee, misschien ook wel dat de game beter speelbaar is met een controller dan het eerste deel.

    Het enigste wat ik jammer vind aan deze game is de variaties aan locaties (gebrek aan). Met dlc komt er wel wat meer variatie natuurlijk, maar dit had bij de release in de game moeten zitten natuurlijk.

    Ik weet ook niet of die 2 dlc packjes het enigste is wat er gaat komen of dat er daarna nog meer komt. Denk het eerste en dat zou wel jammer wezen opzich.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens hoor. Voor mij gaat het enkel om de beleving net zoals bij MK 11. Heerlijk als je in een soort flow zit op een bepaalde stage.

    Bij de auto's heb ik bij enkele klassen al duidelijk een voorkeur.
    - H1 FW Lancia
    - H2 FW Peugeot
    - H2 RW Opel
    - B Peugeot
    - A Lancia
    - R2 Peugeot
    - RX 1600 VW Polo
     
    ageQned vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    R2 Peugeot vind ik ook super rijden in de klasse.
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina