1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door powerslave666, 11 jun 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik wil deze game zeker weten nog hebben, maar ik wacht er toch maar even mee. Er zijn en komen nog zoveel games en heb te weinig tijd om toch alles te spelen.

    Wat ziet deze game er fantastisch uit zeg.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Over 2 weken toch voor 35 euro oid te krijgen :+.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoezo, ik heb er nu al 35 euro voor betaald. Gewoon een beetje op internet rondkijken voor de juiste prijs. :+

    Eerste vier levels al gespeeld. Zeker wanneer je meer abilities unlocked is de actie in deze game BADASS. Echt stoere game jongens!
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    35 voor welk platform? Goedkoopste die ik zie is 45.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zal wel voor de pc zijn.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Komop ageQned, je wilt dit eigenlijk wel... ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij kon dat toch pas later (als je hem uitgespeeld had)

    de helft van deel 4 is zowiezo 1 grote backtrack :D
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje jammer dat er niet echt een goeie 21:9 support in de game zit (zat wel in MH:W en RE:2) maar met een easy fix ziet ie er toch wel fijn uit:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Meerrrr: https://imgur.com/a/iOA3mBa
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    e
    21:9?




    We need less butts covered up... serieus, de preutsheid politie heeft weer flink huisgehouden.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    21 : 9 aspect ratio.

    Ik twijfel een beetje of ik hem moet halen.. Deel 1 is één van mijn favo games all time.
    Deel 2 was echt tering slecht (maar dat vind iedereen), deel 3 weer fantastisch.
    Deel 4 vond ik maar mediocre, veel teveel backtracking ook.
    De emo Dante reboot heb ik maar gelaten voor wat het is (niet gespeeld).

    Hoe schalen jullie deze?
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb met DMC (de ninja theory) versie, mede omdat die kwa leveldesign best wel toffe dingen deed.

    Tsja, hou je van een goeie hack n slash game, dan is deze wel een aanrader. Zo vaak komen dit soort games nu ook alweer niet uit, laat staan dat ze heel goed zijn. De laatste die ik me kan herinneren was Nier.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat moet je nog vragen? Op het niveau van deel 3.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Hack and slash is één van mijn favo genres. Nier is inderdaad de laatste die ik heb gespeeld en is alweer 2 jaar geleden.

    Misschien die reboot een keer proberen eerst, volgens mij zit die in de gamepass :).
    Ninja Theory maakt sowieso goede games over het algemeen. Vond alleen de artstyle zover afwijken van wat de “echte” DMC is.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze titel is beter dan de reboot. Wanneer je van dit genre houdt is er maar één reden om niet aan deze game te beginnen en dat is een tijdgebrek. En geld misschien, maar ik zie dat de console versie ook al voor 45 euro online te bestellen is. Vind ik geen bedrag voor een goede titel.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    1,2,3 nooit gespeeld. 4 wel maar kwam daar vast te zitten en vond die game vrij moeilijk. De reboot was echt goed naar mijn mening. Tof leveldesign, goede muziek, makkelijk ook om echt goede combo's te doen en de game te 'masteren'.

    Nu dus 5 gehaald en ben nu geloof ik bij missie 5, en ben wel positief. Vind zelf de voice acting (Engels) lame voor V en die chick in je busje. Verhaal begint vrij random, en vind het zelf vrij lastig soms om goede combo's uit te voeren met gebruik van de R1 (focus) toets. Daarintegen ziet het er wel mooi uit, speelt het vloeiend, en zijn de cutscenes soms echt gruwelijk tof. Muziek had w.m.b. meer in de stijl van de reboot gemogen.

    En V is trouwens wel een leuke toevoeging qua play-style.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het is zeker geen gemakkelijke game, maar dat is des DMCs. Aan de andere kant hoef je ook geen Sss combo's continue te halen; het replayen van levels en het farmen van souls gaat eenvoudig. En daarmee ligt ook de deur open om door de content heen te ploegen, hoe grof dat ook gaat.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Human is toch wel voor iedereen te doen?
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Absoluut en "demon Hunter" of hoe medium ook heet is ook nog goed te doen. Althans in ieder geval tot level 8 (waar ik nu ben). Je kunt per level de moeilijkheidsgraad instellen.

    Edit: ik vergeet te melden dat je continues kunt kopen met rode souls om on the spot verder te gaan. Daarnaast zijn er nog de Golden globes, die je kunt vinden *en* op dagbasis verdient door simpelweg het spel op te starten. Er zijn nog nooit zoveel vangnetten geweest in een dmc game. Kost je wel je score natuurlijk, maar er zijn genoeg middelen om op z'n minst voorbij een moeilijk gevecht te komen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2019
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik begin gewoon op Human en ga dan steeds een difficulty naar boven.
    Zijn weinig games die ik graag vaker dan 1x uitspeel, maar DMC is er zeker één van.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb nu al meerdere levels opnieuw gespeeld om een hogere score te krijgen. Currency krijg je er sowieso voor. Dus dat zit wel snor.
     

Deel Deze Pagina