1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's The Division 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zeker niet, zou het wel leuk vinden als mensen de clan joinen.
    Met name om ook samen bounties en side-missions te doen. Of is er een makkelijke manier die ik niet gezien heb?? Nu roep ik telkens om hulp via de map. Enkel nagenoeg niemand die daarop reageert.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nee valt zeker niet tegen precies zoals ik verwacht had eigenlijk !
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Die skill bug moet er echt zo snel mogelijk uit. Soms werken de turrets niet of andere skills zeer jammer en maakt het soms erg lastig.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Na een lang weekendje weg te zijn geweest, de game gisteravond eindelijk aan de tand mogen voelen.

    Heerlijk spel weer! En ben blij dat het gros van de beta-bugs er al uit zijn :) 1x rumble in m'n controller 'kwijt', maar dat kwam met een nieuw wapen weer terug. Verder geen issues gehad, en de game ziet er prachtig uit in 4K. Fijn om te zien dat er toch nog 'finished' games uitgebracht kunnen worden tegenwoordig.
     
    Bidle, JoeBarbaroNL en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420

    Informatief. En opvallend op dat zelfs de Xbox X voor enkele zaken een relatief lage GFX setting hanteert t.o.v. de PC. De framerate is in ieder geval op de meeste consoles consistent.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Serieus? Nu server maintenance ja? Doe dat 's nachts ofzo
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja inderdaad...
    Zaterdagmiddag ook al, de vorige keer toen ik aan het spelen was.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ach ja, 15min toch maar.

    Ben inmiddels lvl 22. Weet enkel niet of ik tot lvl 30 ga. Mede omdat het toch steeds belangrijker gaat worden met loadouts etc. Ik vind het gewoon leuk om rond te banjeren en te knallen. Een nieuw wapen; top. Enkel het zoeken naar de juiste mix van merken etc. Is toch niet helemaal aan mij besteed en begrijp dat verderop steeds belangrijker zal
    worden.

    Dit vind ik nog het vervelendst:
    Juist blij met een fijn wapen en dan eigenlijk weer balen dat je levelt, omdat het ding dan niet zo effectief meer is.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2019
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Dan is een looter shooter echt niks voor jou. Dat is precies waar het genre om draait.

    Je zou hierna Ghost Recon Wildlands nog kunnen proberen. Ook een tactical coop shooter (van Ubisoft) zonder het loot element.
     
    Bidle en X-Junk vinden dit leuk.
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Idd daar draait het om. Juist de zoektocht naar dat wapen dat je zo fijn vind alleen dan een hoger level maakt het zo leuk.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waarom dan niet eerst de beta ofzo proberen vraag ik mij af.

    Of goedkoop een game als Borderlands, Destiny of Diablo uitproberen :+
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Jeetje wat een ‘ophef’. ;)
    Zoals een stukje terug te lezen is, heb ik juist het spel gekocht naar aanleiding van de Beta! Ben inmiddels lvl 23 en tot nu toe vermaak ik me prima. Zit al meer dan 28uur in het spel.
    Denk enkel dat zodra het echte afstemmen van de gear belangrijk gaat worden, dat ik af zal haken. Enfin, ik val in herhaling. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2019
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ophef? Nee hoor. Enkel een vraag die ik had. Weet niet waar jij ophef in ziet..

    Prima dat jij je vermaakt (was jij niet degene die Anthem zo liep te verdedigen? Vermaak je je daar ook nog steeds mee?) met de missies, maar wat ik met mijn post bedoel is dat er meer dan genoeg vergelijkingsmateriaal is over wat voor soort game dit is. Dit is namelijk zelfs een sequel en er zijn twee beta's voor geweest. Na het verhaal is het juist de hele bedoeling van de game om zoveel mogelijk te min/maxen. Daar is de hele wereld en contentloops op gebaseerd.

    Dat is voor mij een kritiekpunt in de categorie "Ik wou dat ik minder moest racen in Forza Horizon".
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij stond er een knipoog bij ‘ophef’ en zelfs aanhangelingstekens.
    Heb nergens aangegeven dat ik minder wil looten of iets soortgelijks. Enkel dat ik er van baal als je eindelijk een ‘perfect’ wapen hebt dat je dan weer aan de gang moet. Hoort bij het spel, maar is wel even vervelend/balen, etc.
    De vergelijking die je maakt gaat voor mij dan ook niet op.

    Anthem heb ik toch niet lopen verdedigen? Begrijp ook niet waarom dit relevant zou zijn.

    Enfin, op naar lvl24 en hopelijk vind ik weer, een voor mij, passend wapen. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2019
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben pas level 14 maar wat een heerlijke game is dit zeg vermaak me er prima mee !!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ligt het aan mij of is de DarkZone een stuk minder spannend dan in het 1ste deel?
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee, ben er nog niet geweest en vorige deel niet gespeeld. Wel van filmpjes begrepen dat het wellicht nog zou veranderen.

    Ben inmiddels lvl 28 en nog tig sidemisies te gaan. Kortom lvl 30 ga ik wel redden, het rondlopen blijf ik toch het leukst vinden. Had wcht verwacht dat na lvl 20 het langzaam zou gaan, maar gaat voor mijn gevoel nog steeds erg snel en makkelijk.
     

Deel Deze Pagina