en staat dit hier eigenlijk wel goed bij xbw problemen etc? /Mod DarkwingDuck: En zou jij de knop niet eens leren gebruiken?
40€ lijkt me wel erg duur als ik dvd uit america bestel ben ik 10 tot 15€ kwijt dus dat lijkt me wel erg duur voor een shirtje
volgens mij is een t-shirt groter en zwaarder als een dvd'tje dus lijkt me lochish dat het duurder is.
Volgens mij heeft MS gewoon geen zin om kleine zendingen vanuit de VS naar hier te sturen. Dat terwijl mensen willen betalen om reclame voor de Xbox te gaan maken.
Ik vind de marketing van MS in Nederland zowieso vrij slecht. Geen Nederlandse klantenservice( wel een goede service in het engels maar toch ) weinig reclame. En ze doen niks aan overige promotie met shirtjes en dergelijke. Vind dat niet zo slim als ze willen winnen van playstation.
Hehe ik heb er een! bestelde Brute force van www.dvdboxoffice.com en er zat een xbox t-shirt bij met brute force op mn borst en XBOX groot op de acherkant. maar als ik hem aan doe zeggen ze dat ik een nerd ben sukkels
Staat hier een beetje in het verkeerde forum...... ik verplaats hem naar Xbox hardware/accessoires (tja, ik gooi het maar op accessoire ).
Ik wil ook zon T shirt!!! Kun je um dan nergens in Nederland krijgen? Ik wil een zwarte met op mn rechterborst een xboxlogo. Dat lijkt me pas vet!!! Maar ik zou nie weten waar je die kan krijgen. Ik zou hem trouwens echt wel op school aan doen.
Ik heb laatst, voor bewezen diensten aan MS, een T-shirt kado gekregen. Even een plaatje zoeken... Het was een zwarte met op de linkerborst Xbox-live, ik kan nergens een plaatje vinden.
Nee ik kreeg het t-shirt, head-set, controller-s en mijn starterkit voor het beta-testen. Voor de rest kan ik er niks over vertellen, Beta-testers hebben een contract tot geheimhouding moeten tekenen, weet alleen niet of dat nog geldt
Maar kun je die Brute Force nou ook spelen? Volgens mij stuurt dvdboxoffice alleen maar NTSC games op en die werken niet in europese xboxen.