1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waar is Al Pacino? :mad:
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Tjah let's agree to disagree. Marvel toont al jaren aan dat ook dit soort films een hoge kwaliteit lat kunnen halen. Vond dit echt, op vrijwel elk vlak behalve CGI, zwaar ondermaats.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind het niet anders dan een gemiddelde Marvel film. Muv van Gotg1 en de Russo Brothers films
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Eens dat marvel ook bedenkelijke films heeft, maar daar stoorde ik me er wellicht minder aan omdat die film zichzelf minder serieus leken te nemen.

    Aquaman heeft op onderdelen een flink serieuze insteek, maar in een soort van slapstick setting waardoor het geheel voor mij niet congruent voelt. Ik snap gewoon niet wat die film probeert te zijn.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik kan echt geen enkele Marvel film bedenken die ik niet liever zou kijken dan Aquaman... Wat een troep.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt zo een onzin. Thor the Dark World. Iron Man 2. The Hulk zijn echt super troep

    Hou toch op man

    Iets waar ik mezelf aan stoor is die slapstick humor die ze dus nu in dit soort films gooien omdat DC te donker werd bevonden. Heel new52 was mega donker af. DC is gewoon donker.

    Batman die grappen maakt. Hou toch op. Batman z'n hele wedding is afgelast omdat z'n darkness en somberheid hem Batman maakt en zonder dat is hij niet dé Batman. Heb echt kasten vol DC comics en er zijn echt zelden grappen in die verhalen. Ze zijn meestal erg donker en heel serieus. Humor past echt maar bij een paar characters , Shazam gaat prima, Green Lantern ook. Maar wat je nu krijgt zijn mislukte grappen omdat dat zo werkt bij Marvel. En ook daar vind ik veel grappen erg geforceerd terwijl de hele zaal wel dubbel ligt van elke onzin grap

    Dus ja ik snap je punt. Veel cringe dialogen en slappe humor. Source material bloedserieus, maar de films willen een mix wat blijkbaar minder goed werkt. Maar om de film nou echt slecht te noemen, nah vind ik echt niet
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2019
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @UpInSmoke0611 ... je voorkeur voor DC komt in je laatste post 'n beetje bovendrijven :+ Rustaggggggh!

    Anyway, ik vond Batman vs Superman (Extended Edition) toch beter als degene in de bios. Beter uitgewerkt. Justice League daarentegen was echt pure stront. Bah. Heb je een acteur als Ben Affleck, die (IMO), in BvS een prima Batman neerzet ... kies je voor 'n ander.

    Man of Steel, BvS, Wonder Woman, allemaal prima films om te kijken. Aquaman is leuk, kleurrijk en Mamoa speelt Arthur Curry (lol) prima ... maar een tikkeltje onsamenhangend.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voorkeur voor DC ja. Maar niet qua films, daar doet Marvel het gewoon veel beter. Gelukkig zijn de Titans en Doom Patrol serie erg goed bezig en pakken die wel de essentie van wat DC is
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Is er een mogelijkheid dat je wellicht minder agressief kan redeneren?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    NEE
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hier ben ik 't overigens helemaal mee eens. Denk dat ik er aquaman wat zwaarder op afreken dan jij.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Aaaw yeah.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond John Wick 2 stiekem geen reet aan.
     
    Tim en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Same. Was kut. 3 lijkt interessanter.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Hippe boys met jullie gekke meningen!

    Ik vond hem wel leuk, maar zoiets is altijd lastig omdat je verwachtingen hoog zijn. Het is gewoon een simpele actiefilm met een toffe sfeer. Meer niet.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Us
    Man, what a ride. Van begin tot einde op puntje van stoel gezeten, vooral Lupita was echt magical. Laat meer open voor de kijker dan Get Out dat uiteindelijk alles vertelde, maar vind dat alright. Einde was wel een fuck moment, still not sure wat ik moet geloven. Go checkkkk
     
    Matrix vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jezus fuck dude I so disagree. Die film was zo saai en kut. Man man man.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Begon oke, werd heel tof, maar de derde act... tja.

    Ik vond de uitleg echt heel kut.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Us eerste helft was amazing. Daarna werd het zwakker en veel dingen die gewoon uitleg nodig hebben
     

Deel Deze Pagina