Ik ben in de eerste area ook al vaker doodgegaan dan heel Bloodborne lol . Spoiler: Mini boss Die samurai op het begin en die chained ogre..
Ow indeed! Heb nu net een miniboss weer down. Het combat systeem is parry to the bone. Begin langzaam wat in de speelstijl te komen
Tot nu toe nog niet. Ben nu bij de eerste boss dus hoop hierna. Performance op de X is trouwens best ok vind ik. Wel de typische from drops met vuur enzo maar het heeft mij nog niet geïrriteerd. Wel lijkt er wat input lag te zijn maar het kan ook zijn dat de animaties spring en block een miliseconde later reageert. De rest lijkt wel smooth
Lees wel in meerdere reviews,dat als je het op gegeven moment door begint te krijgen het steeds beter gaat. Ff doorzetten dus Game ook zojuist binnen,vanavond aan beginnen. Game nu installeren. Ben benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen
Het is hier wel "gemakkelijker"... als in dat de animaties beter zijn uitgewerkt, zodat je vanzelf ook beter gaat parryen.
Klinkt als ninja gaiden in het begin.. leek ook niet te doen.. block Dodge block Dodge...counter.. block block.. counter dodge
Word al wat beter. Het is echt super nice als je alles achter eklaar goed doet en je een moeilijke vijand helemaal sloopt. Alleen de prompts die op het scherm verschijnen met daarbij nog kijken wat voor aanval hij doet is nogal verwarrend en soms een beetje veel.