1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Misschien eind mei dan toch de overstap maken van BF1 naar BFV?? :D
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Lachwekkend dit. Content is om te huilen met deze BF. Had veel liever een premium pass willen aanschaffen als de content ook zoals BF1 uitgerold werdt.
     
    Tim vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Games as a service, dat wilden jullie toch? EEUWIG kunnen genieten van een spel. En op dit tempo gaat het ook eeuwig duren. :+
     
  4. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik wou dat absoluut niet. Heb sinds battlefield 3 premium gehad en geen problemen mee. Vroeger was alles beter, cliche maar in het geval van battlefield zeker waar.

    Edit: battle royale wil ik al helemaal niet in battlefield. Laat dat maar over aan de f2p games zoals fortnite, pubg en apex. Ik speel battlefield voor de objective style gameplay, chaos, gevoel van oorlog, destructie, samenwerking (niet met randos, lol) en "battlefield moments". Dat is niet te behalen met een battle royale naar mijn mening.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    2 potjes gespeeld nu al klaar mee... wat een bullshit joh zonde en echt een waste voor dit spel!! Nieuwe mappen moeten nu echt snel gaan komen....
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vierde keer solo, eerste win :)

    [​IMG]
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als dat goed geimplementeerd wordt, is dat prima. GT Sport doet dat bijvoorbeeld best indrukwekkend de laatste 2 jaar ofzo? Rocket League gaat ook nog goed. Overwatch ook.

    Bij Battlefield 5 lijken de problemen gewoon te liggen in het contrast tussen wat Battlefield fans graag willen, en wat de developers met de game willen.

    Fans van Battlefield willen gewoonweg Battlefield: Grote maps, individuele vrijheid, Conquest mode. Klaar. Simple. That's it. Dat is Battlefield.

    Devs lopen steeds te kutten met extra modes aanbieden (versplintering van de groep spelers). Nu dus Battle Royale, en als dat meteen geweldig is, dan prima, leuke extra, maar nu het minder dan geweldig is, dan is meteen ook alle enthousiastme dood, en trekken veel gamers meteen weer terug naar de geslaagdere BR games.

    Ik heb Battlefield 5 nog niet echt aangeraakt, dus kan daar nog weinig over zeggen, maar destijds de Beta vond ik erg goed.

    Het lijkt me wel hoog tijd dat ze zich straks gewoon lekker op goede mooie Conquest mappen gaan richten, desnoods geef je wat goede klassieke oude maps een dikke Remaster, of ze komen met een Best of Battlefield collectie ofzo.

    Nu wil het teveel dingen zijn, en uiteindelijk is het de vraag of het wel gewoon Battlefield is zoals veel Battlefield fans de game willen hebben.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417

    Is "vanilla" Battlefield niet meer goed genoeg in deze markt vraag ik mij af? Lopen de sales terug? Of gaat het hier gewoon om een drang naar meer geld/groter succes. "Alweer" een battle royale game... instappen nu in die markt lijkt mij ook een beetje laat?
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Volgens mij proberen ze gewoon zoveel mogelijk boxjes aan te tikken op de achterkant: Oh, we hebben Death Match, Of we hebben Team Death Match, Oh, we hebben een co-op zombie-mode, Oh, we hebben Battle Royale, etc etc.

    Mja. Leuk. Ik hoef alleen toffe Conquest maps. That's it.

    Als zij morgen een Battlefield uitbrengen met daarin gewoon, zonder gezeik, 20 maps, goede balans, goede gameplay en graphics, en alleen een MP Conquest mode, en verder helemaal niets; Geen perks, geen loot, geen DLC, whatever. Gewoon 4 klassen, vaste wapens per klasse, goede balans, dan zou dat per direct de beste Battlefield in jaren zijn, want dan is iedereen gewoon 100% gelijk, wat betreft de wapens waartoe ze beschikking hebben, de maps die ze hebben, en dan kun je heerlijk eindeloos potjes Conquest doen, van 15-20 minuten per potje.

    Beetje zoals Battlefield 1943 was. Alleen dan volwaardig.

    "Keep it simple, stupid!"

    Maar goed, dit soort beslissingen wordt dan gemaakt door een hele kamer met mannen die nauwelijks gamen, en die willen dus horen dat er allemaal verschillende modes and loot-boxes etc etc in zit, en dan hoor je woorden als 'verdien-model', en als je daar dan als gamende developer tussen zit, die zegt: "20 maps Conquest, that's fucking IT!" , dan kijkt die hele kamer die dev aan van: Wat doe jij hier, en wat doen wij hier...?

    Dus tja, wij kunnen als gamers wel bepaalde wensen hebben, maar dan heb je mannen in pakken die dat dan beter denken te weten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Desondanks valt er wel wat te zeggen voor focus. "A jack of all trades is a master of none."

    In gaming is het niet anders.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ok, 1 potje Firestorm gespeeld, was 5de, en 1 potje Conquest, in Rotterdam, en daar een positieve K/D ratio, met uiteraard baggerwapens in het begin, dus ging okay...
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vond 1943 al volwaardig genoeg. Drie maps, meer dan zat. :p Wat een game was dat, zo minimalistisch als maar kan, maar zo goed!!
    Zoveel maps die ik vrijwel nooit speel of wil spelen in BF games. Focus vaak op 2 max. 3 maps. Maar goed, als de game dan net komt mety drie maps die mij niet liggen heb ik natuurlijk een probleem.

    In BF1 lange tijd enkel op Monte Grappa gespeeld, zowel op de grond als in de lucht een mega gave map vind ik. En dan die bunkers, dat was vaak zo episch! :lol:
     
    AntraXxX en Yi-Long vinden dit leuk.
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Nieuwe content
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    B Tender en Barbabravo vinden dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Spel al een tijdje niet aangeraakt.. eerste BF waarbij dat is gebeurd. Maar deze trailer ziet er wel erg gelikt uit. Nieuwe map moet sowieso gespeeld worden!
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wederom lachwekkend. 1 mapje na al die tijd. Schandalig.
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Er zijn wel diverse leaks met meer info over andere nieuwe maps & nieuwe factions (USA en Japan).
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hopelijk dat de nieuwe content nu idd een beetje op gang gaat komen. Game was tijdens release gewoon nog niet af dus ze hebben de eerste maanden alleen zaken gefixed ipv zich te richten op de post launch content. Krijgen volgens mij nu sowieso de komende maanden elke maand minimaal 1 map
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb hem al lang van mijn PS4 gegooid. Install hem wel weer als er wel content in zit.
     

Deel Deze Pagina