1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Borderlands 3

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 4 apr 2019.

?

Welke class ga je nemen?

  1. Amara

    27,8%
  2. Fl4k

    27,8%
  3. Zane

    33,3%
  4. Moze

    16,7%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Na jaren wachten en hopen is het dan eindelijk zover! Borderlands 3 is on the horizon. Vanaf 13 september 2019 kunnen fans weer aan de slag met biljoenen wapens in de wereld van Borderlands.



    In een ver verleden zou ik hier alle info neerdumpen, maar er is toch geen hond die hier kijkt. Mocht je toch willen weten met wie je kan spelen, hoe het met het verhaal van borderlands zat of wil je meer info over het insider program? Zie de officiële website hieronder.

    Officiële website: https://borderlands.com/en-US/

    https://borderlands.com/en-US/news/2019-04-03-vault-insider-program-what-is-it/

    Er komen 4 versies van de game.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Elke versie iets duurder en met net wat meer content (waarbij de game vanaf de super deluxe edition met de season pass komt)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
    Daz en Kapitein_Merijn vinden dit leuk.
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat het nog wel een beetje voelt als Borderlands 2.5, na Destiny heb ik de presequel weer eens opgepakt en de game was gewoon te traag. Ik ben erg benieuwd of ze meer gaan doen dan alleen maar alles een likje verf geven en meer van hetzelfde.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Loot is in ieder geval al niet meer geshared.

    Daarnaast krijgen we Atlas, Torgue, Hyperion, Dahl, Vladof, Jakobs, "Cov", Tediore en Maliwan als manufacturers. Als het zoals oude borderlands is, betekent dat veel meer combinaties. Alle wapens doen nu ook wat anders dan voorheen. Die gun with legs bijvoorbeeld is een Tediore exclusive perk.
    [​IMG]

    Verder zie ik maar al te graag de humor, hoeveelheid wapens, vloeiende gameplay en explosies terugkomen! Niks mis mee. Hogere FOV, 4k, minstens 60fps en een vlotte performance is waar ik op hoop. Ik zie het zomaar mijn GOTY van het jaar worden. 13 September kan niet snel genoeg komen

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar ik wel op hoop, is dat hogere moeilijkheidsgraden niet betekenen dat ik WEER de hele game door moet lopen. In Borderlands 2 heb ik de game al 9 keer uitgespeeld daardoor. Een optie om andere poppetjes te kunnen spelen zonder de hele game door te spelen zou ook niet verkeerd zijn.

    Edit: Shift codes voor degene die nog BL2 eens willen spelen. Gevonden op de box art.

    Salvador skin + 5 keys: C35TB-WS6ST-TXBRK-TTTJT-JJH6H
    Zero skin + 5 keys: 53KBB-KXXRC-RZ66Z-WFJBB-WSRZ3

    100 golden keys C3W33-RZ6ZJ-TFJ6C-TTJ33-RFHX5 (lijkt expired te zijn)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
    Graveheart, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fucking YES

     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Totaal niet blij met die verandering eerlijk gezegd. Leuk voor als je met randoms speelt, voor met vrienden lijkt het me gewoon kut. Loot verdelen over de krachten van je squad was één van de leukste onderdelen van de game, nu dat het niet meer geshared is het echt gewoon oppakken en equipen en meer niet. Communicatie verdwijnt compleet. Wat gebeurt er nu ook als er een Legendary dropt? Krijgen alle vier de spelers in je squad dat wapen? Of krijgt één iemand het omdat die meer geluk had met de RNG? Beide opties zijn wat mij betreft ruk.

    Edit:

    Je kan ook dus gewoon met shared loot spelen. Top!
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat vroeg ik mij ook af. Ik speel altijd met dezelfde friends. Hoe gaat het dan werken? Of gaat het om de initiële drop? Dus m.a.w. als ik daarna alsnog vanuit mijn inventory loot drop voor een teammate, kunnen ze het dan wel oppakken? Hoop het wel.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatste zin lijkt aan te geven dat het niet meer 1 loot drop is voor 1 persoon, maar als een item drop een exemplaar voor allen. Of de drop mechanic er nog in zit weten we niet. Zou wel zonde zijn als dat niet het geval was.

    Ben wel benieuwd of de droprate dan ook lager is als 4 man spelen.. We zullen helaas moeten wachten op antwoord.

    Edit: aah meer info!
    Attention Vault Hunters! After years spent developing the game behind closed doors, I am thrilled and relieved to finally say this out loud: Borderlands 3 is real, and it’s coming out later this year. We unveiled the game at PAX East last Thursday, and today I can confirm Borderlands 3 will launch on September 13, 2019. I’m also proud to share our third Borderlands 3 trailer (assuming you count the “Mask of Mayhem” teaser we posted last Wednesday and the footage we debuted at PAX East).

    If you’ve already watched the trailer at the top of this page, you probably noticed four brand new Vault Hunters, all of whom will of course be playable, customizable, and totally badass. Let’s get the ball rolling with some quick introductions: Moze is a nimble soldier who can digistruct and hop into her mech—Iron Bear—anytime she needs some additional firepower. Amara is a Siren who can summon ethereal fists to pound enemies. Zane is a semi-retired hitman who can cause chaos with his Digi-clone and other gadgets. And FL4K is a wandering robot who’s always accompanied by one of their loyal and battle-hardened pets.



    You may have also noticed a couple villains in the trailer – you know, the ones with the hair? Those are the Calypso Twins, who are uniting the bandit clans and attempting to get their hands on the galaxy’s ultimate power capable of destroying, well… everything. Only you and your Vault Hunter allies will have the unique abilities, uncommonly deep skill trees, and seemingly never-ending arsenal of guns and gadgets to stop them.

    You’ll be capable of tackling the Calypso Twins and their fanatical followers alone, but when you team up with other Vault Hunters, you’ll really feel unstoppable. With that in mind, one of the things that I’m most excited about in Borderlands 3 are the improvements that we’ve made to co-op. Regardless of your respective levels or mission progress, you and your friends can play together online or on the couch, and not only will each of you deal a meaningful amount of damage, you’ll also receive your own discrete loot stream. No more loot ninjas! Of course, if you prefer to play with classic Borderlands 2 co-op rules—where loot is shared—you can choose to do so.


    Regardless of which mode you opt for, every fight in Borderlands 3 will be an opportunity to score new gear. If you’ve adventured in the Borderlands before, you’ll recognize most of the weapons manufacturers, but I think you might be surprised by some of their latest innovations. Atlas now offers guns that fire tracker tags and Smart Bullets; DAHL weapons feature alternate fire modes; and the Maliwan range now incorporates firearms that can toggle between two elements and deal guaranteed elemental damage.

    Looking for something a little crazier? Okay, how about rifles that spawn fire-spewing volcanoes, or guns that grow legs and then chase down enemies while verbally abusing them? We’ve got those too. All of us at Gearbox are excited for you to get your hands on these weapons and bazillions more like them come September, when you’ll get to take the fight to the Calypso Twins not only on Pandora but on other planets throughout the Borderlands as well.



    We’ll be offering an extended look at Borderlands 3 during our worldwide gameplay reveal event on May 1. To catch all that and more, be sure to follow @Borderlands on Twitter. We’re also making pre-orders available today for those who might be interested in picking up some extra loot in addition to the game itself. And hey, if you’re down for an action-packed Borderlands history lesson while you wait, both Borderlands: Game of the Year Edition and Borderlands: The Handsome Collection are available on PS4 and, as of today, playable in 4K on PS4 Pro. Catch you again on May 1!



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Maddmonkey : Hangt er denk ik ook vanaf hoe zeldzaam het wapen is in een co op game met 2 tot 4 man. Misschien is het wel boss specifiek, of zone specifiek. Wat ik ken van MMORPG is dat bepaalde items alleen droppen bij bepaalde bosses en op basis van zeldzaamheid. Soms moet je er zelfs nog een apart ritueel voor uitvoeren om zeker te zijn van een drop. Wel toffer als het dan gebeurt natuurlijk.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat is niet heel anders dan in andere lootspellen. Ik bedoel meer dat ik benieuwd ben of de droprate van een co-op sessie anders kan zijn dan die van een solo sessie als het zo is dat iedereen in de sessie het item krijgt. Ik hoop van niet. Ik deed beide namelijk graag.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2019
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    It's Borderlands alright!
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zelf een filmpje van GR gezien, maar ik kan echt niet naar fps gameplay van game journalisten kijken :+

    Game ziet er fantastisch uit. Zag al een ton van veranderingen en modernisering van de serie, maar nog steeds core elementen die intact zijn. Zo'n zin in!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gothalion had het niet meer haha. Die levelende loot in ieder zijn eigen instance zag er ook goed uit, en nu ook een postmaster :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858

    Volgens mij wordt dit echt een waanzinnig goede game en het ziet er weer zoveel completer uit dan deel 2. Dit lijkt mij absoluut een volwaardige 3 te zijn!

    Alleen, denk ik niet dat de game snel bij mij thuis zal belanden. In de loop der jaren is mijn gamevoorkeur zeker veranderd. Deel 1 en 2 heb ik samen met een vriend op de bank weekenden lang gespeeld. Van a tot z en dat nog 3 keer. Dat soort weekenden gebeuren eigenlijk niet meer. En voor SP alleen vind ik Borderlands net niet de juiste game.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zit er geen online co-op matchmaking in dan?
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Jawel, maar dat is toch heel iets anders dan met een goede vriend thuis op de bank.

    Online co-op met onbekenden spreekt mij niet aan. En met vrienden begint het gamen minder te worden, iedereen kan op andere tijden etc. Waardoor zo een grote game nooit uitgespeeld zal worden.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor mijn gevoel zijn ze het kwijt kwa trailers maken, die van Borderlands 2 was zoveel fijner. (de trailers zijn ruk, de game niet) Anyway, ziet er nice, meer van hetzelfde met veel QoL fixes, dus laat maar komen.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Helemaal kwijt zijn ze het voor mijn gevoel niet. Het is zo maf, dat het haast geniaal gaat worden ;)

     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina