1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's The Division 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat komt nog.
     
    San vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    728K... tssss
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben al een tijdje 459 en vind het nog steeds erg leuk. Heb ook al een nieuwe Merciless en die bevalt toch wel erg goed. Ook de recoil is een stuk minder dan de pre-order versie die je gewoon niet kan upgraden.

    Zijn er nog mensen die interesse hebben in een clan? Had er al eentje aangemaakt of een andere clan met ruimte?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb inmiddels alle parts en blueprint voor de Chatterbox. Kun je exotic blueprints blijven gebruiken? Zo nee, dan wacht ik nog even met craften tot ik hoog genoeg ben in T5.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Enkel als je de benodigdheden hebt die op de blueprint staat.
    Ik nig één onderdeel, wil straks afwisselen tussen Merciless en de Chatterbox. Ze dan om en om upgraden.

    Kortom is wel handig om te wachten, aan de andere kant kun je er nu langer plezier van hebben. Omdat hij straks mogelijk weer sneller toe is aan een upgrade.
    Upgrade kost je iig een exotic item. Heb er gelukkig al twee dus voorlopig klaar.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Morgen Tidel Basin update en de 25e Operation Dark Hours raid :)
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
     
    Bidle en X-Junk vinden dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Mocht er iemand over nadenken om zijn Merciless te ‘upgraden’ naar een Ruthless; Niet doen!!

    Ruthless is echt tig keer slechter en zowat onhandelbaar met zijn kickback.
    Gelukkig is er nu ook een blueprint om de Merciless te upgraden.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2019
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb weer even gespeeld.
    Moet zeggen dat de veranderingen erg fijn zijn. Met name de mods erg prettig, nu je bij de meeste niet hoeft na te denken.
    Wel jammer dat ze de Chem bediening hebben aangepast. Heb nu vaak per ongeluk de Chem vast ipv een wapen. Sta je dan te schieten op je vijanden met health canisters; LoL
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Gisterenavond Tidal Basin gespeeld vette missie zeg super
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zoals met bijna iedere online game is ook met deze behoorlijk wat mis.

    De itemisation is totaal niet balanced en vaak zelfs broken.
    Gear en Mods die niet scalen met je gearscore en de 3 nieuwe sets die onbruikbaar zijn doordat se simpelweg niet werken.
    De enige build die je kunt maken is een dps build, skillpower, healer en tank builds zijn onmogelijk door de broken mechanics.

    Kwa end game itemisation heeft Massive nog veel werk te verrichten.
    Ik denk dat ze de aankomende raid beter uit kunnen stellen.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2019
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen idee wat itemisation is,....
    Ik vermaak me echt prima en één van de leukste games die ik gespeeld heb. Merk wel met de gear dat ik vaak hogere algemene scores laat liggen. Zijn dan toch minder goed in mijn ogen.
    Ook idd dat het onmogelijk is om Skill scores te halen van in de tig duizend voor de mods.
    Ach, komt vast goed en stoor me er niet echt aan. Kan me voorstellen dat het anders is als je echt gefoccused bent op het maken van die builds.
    Ben nu 498 met de Merciless en een sub en daarop een beetje alles aangepast. Verder druk met upgraden van de drie wapens, enkel nog de Boog over waar ik alles voor moet unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2019
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    More than 24 hours since it launched, the Division 2’s raid has only been cleared by people playing the game on PC. Players on Xbox One and PS4 have failed repeatedly, leading to discussions that the raid is far too difficult for those playing on console.

    The raid, called Operation Dark Hours, is set in a fictionalized version of Washington DC’s Reagan National Airport and challenges eight players to battle from the entryway to the tarmac, facing four major boss battle encounters along the way.

    The first team to complete the raid did so just over five hours after it launched at 5pm ET on Thursday. They were playing on PC, and, within minutes, other PC players followed. Leaderboards for the raid on PS4 remain empty. When we were last able to check the Xbox One’s leaderboards at 3pm ET today, those were empty, too.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Speel dit ook al een tijdje met een maat. Combat, graphics en geluid zijn erg vet. Verhaal is extreem bagger. Wanneer ik een "echo" vind heb ik zelfs bijna de neiging weg te lopen, zo saai vind ik het. Itemisation.. neutraal. Heb het gevoel dat, in combinatie met de gear menu's, het geheel expres onsamenhangend en ogenschijnlijk diepgaand wordt gepresenteerd. Maar ik heb juist de indruk dat dit gedeelte van het spel heel oppervlakkig lijkt. Ben er niet onder de indruk van. Komt misschien nog.

    Maar nogmaals moment tot moment combat is goed en ik vind de wereld sfeervol. Vermaak me er prima mee. :)
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een PlayStation clan heeft de raid ook kunnen clearen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nogsteeds een toffe titel dit ben sinds vandaag weer terug gaan spelen met 4man coop super!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gratis DLC DC Outskirts is vanaf vandaag verkrijgbaar.

    Patch notes
    https://forums.ubi.com/showthread.p...019-Forums?s=7b7eebae419484e8176efa16c7d938c0
     
    CrazY vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Van het weekend de "outro" gezien, voordat je world rank 1 activeert. Jezus, wat was dat eigenlijk? Is dit uberhaupt een triple-A titel????? >_<




    Ik zou kunnen zeggen SPOILER maar echt spectaculair is het vooral niet. Pretentieloos is een passender woord.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344

Deel Deze Pagina