Ga je de difficulty omlaag modden? EDIT: Ondanks alles blijf ik dit interessant vinden. Gewoon een old-school survival/management/exploration RPG. Niet elke game hoeft een Triple-A budget te hebben om goed, leuk, interessant of uitdagend te zijn.
Lol kan sowieso niet hoor. Haalt hele purpose van de game ook weg. Beetje dat je FIFA zonder bal gaat spelen ofzo.
Zanki Zero... wat een naam. Maar ook verrassend interessant. Dungeon Crawling in combinatie met survival dus.
Vraag je je ook af wat de inhoud van deze sale is, samen met lichte wrok richting Yellow waarom hij dat niet eventjes erbij post? Precies, ik ook. https://www.trueachievements.com/n37227/xbox-one-spring-sale-2019
AC Odyssey Gold Edition in de USA: 33 Dollar. AC Odyssey Gold Edition in Nederland/EU: 50 euro. Okay dan ...
Als ik de Amerikaanse prijzen bekijk is de enige conclusie dat Microsoft gewoon een schijthekel aan Europeanen heeft...
Vraagje: Ik wil met PayPal betalen in de Verenigde Staten. Ik heb adreswijziging en alles gedaan, maar nog krijg ik de error dat hij de betalingen niet kan verwerken en dat ik MS moet bellen. Iemand een idee wat er mis gaat?
Gast, dit krijg ik de hele tijd: We’re having trouble processing your payment and we’d like to get it sorted out.