1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sekiro: Shadows Die Twice

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 jun 2018.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Elite controller kapot haha. Kut bumpers op de Xbox One zuigen echt dikke pikken.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Haha dat is klote.. Door "gewoon" te spelen of door een zieke rage?
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee. Speel redelijk rustig altijd. De linker stick misbruik ik het hardst altijd dus als die kapot zou gaan Oke. Maar linker bumper schijnt een dingetje te zijn bij de elite controller. Morgen maar een MS bellen. Hopen dat ze wat voor mij kunnen betekenen. Was een cadeautje van mijn vriendin.

    Heb gelukkig nog een gewoon dus kan wel verder.

    Heb je de eindbaas al neer man?
     
    NuclearGoat en Zifnap vinden dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nope, nog niet.. Wel tot laatste phase gekomen aantal keer.
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik heb hetzelfde gehad, altijd normaal gebruikt maar ook bij mij zijn lb en of rb gesneuveld. Over het algemeen zijn ze bij mij altijd erg meegaand geweest bij MS, ver na aankoop en over max speeltijd geld terug gehad voor een gedownloade game, maar hier heb je waarschijnlijk pech tenzij die binnen de standaaard 2 jaar valt. Ze konden niks kostenloos doen iig. Overigens schijnt de gemiddelde gameshop de reparatie voor een paar tientjes te kunnen uitvoeren. Uitleg staat op YT maar ik durf dat niet zelf aan en nog te lui geweest om mn elite controller weg te brengen en te laten repareren.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elite controller is echt bagger qua kwaliteit. Ik had al gauw dat het rubber los ging laten en de bumpers durfde ik na een krakend geluid niet meer te gebruiken en heb ik maar geremapped op de paddles. Geweldige controller hoor, maar die bumpers is toch ontzettend amateuristisch in elkaar gezet? Ik heb nu een Razer controller en poh, das mien merk. Weliswaar wired only, maar betere plaatsing van "paddles" (zijn knoppen), betere bumpers, zelfde aantal stickjes die je op de controller kan zetten, ook een eigen app om te customizen en betere ABXY knoppen voor dezelfde prijs met een jaarlange warranty periode.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb het bonnetje niet meer kom ik achter. Dus kan het op mijn buik schrijven ben ik bang.

    Ja maatje van mij speelt ook op zo’n pad. Die is er ook erg content mee. De elite is ook heerlijk maar gevoelige bumpers blijkbaar.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Final boss down!!

    Damn heb hier even een aantal uurtjes aan gewerkt lol. Was nog steeds kielekiele maar ik had de langste adem haha.
    Echt 100x R1 spammen om zeker te zijn dat hij dood was hahaha.

    By far de hardste Fromsoft boss imo
     
    BrAsKe, NuclearGoat en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Lekker bezig man!
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Snelst verkopende From titel.

    SANTA MONICA, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Apr. 11, 2019-- Sekiro™: Shadows Die Twice has shinobi-death-blowed its way into fans hearts and the top of the charts! With a “Must-Play” status on Metacritic that only one percent of all games achieve each year1 and 90+ rated review score across all platforms on Metacritic, the highly-anticipated game sold more than 2 million copies worldwide2 across PlayStation, Xbox and PC in less than 10 days.

    Sekiro: Shadows Die Twice has brought something very special and unique to Activision’s portfolio of games. It’s been an honor to work with FromSoftware to help introduce a brand-new franchise to gamers around the world,” said Michelle Fonseca, Vice President of Product Management and Marketing at Activision. “The fans have made Sekiro: Shadows Die Twice one of the most incredible game launches of 2019 thus far. The game has performed well on all platforms including PC and we’re excited by the continued support from gamers and critics alike. It has been gratifying to see the enjoyment from fans when they overcome each challenge.”

    On launch day, Sekiro: Shadows Die Twice was the #1 viewed game on Twitch3. With more than 631 million minutes watched on Twitch3 during launch weekend, players could not get enough of the intense combat and thrilling opportunity to escape death. The game also had 1.1 billion minutes watched on Twitch within one week3.
     
    NuclearGoat, Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dik verdiend!

    Ondanks mijn nickname wil het met die aap nog niet lukken :+ Beetje weinig tijd de laatste tijd maar dit weekend weer eens verder!
     
    Smok3y, NuclearGoat, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Weinig tijd gehad de laatste tijd, dus nog steeds niet meer dan een paar tries gehad op de laatste boss.
    Dit weekend weer verder.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gaat je lukken man. Als ik het kan... ik ben een avarage gamer als het niet minder is
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik vind het gewoon niet meer leuk zo moeilijk die laatste boss....
    Ben al uren dood aan het gaan en heb zijn laatste phase nog niet eens gezien.
    Heb niet echt zin om 10 uur of langer op één stukje game vast te zitten als ik nog een backlog van hier tot Tokyo heb.

    Boek ook niet echt progress. Dan heb ik 1 redelijke try, maar dan ben ik de 20 daarna ongeveer meteen dood bij de eerste phase zelfs nog.
    Kan ook geen "cheese" vinden online, boeit mij niet hoe ik hem versla op dit moment..

    Ik leg Sekiro ff een maand (of 2, 3 ) opzij en ga andere games spelen denk ik..
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2019
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja laatste boss is net even te overdreven idd. Word van je verwacht bijna perfect te spelen en duurt lang... laatste fase moet je goed zijn in
    lightning reversal
    , dan is het een te doen. Die fase ervoor is het hekelpunt imo
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik kap er denk ik ook even mee voor een tijdje. De laatste boss en
    Demon of Hatred
    zijn gewoon niet leuk meer...
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die moet ik ook nog doen btw. Maar neem even pauze
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben ook bij de laatste baas gestopt, fromsoftware heeft het hier echt overdreven, gewoon niet leuk meer. Bij mij blijft Bloodborne de nummer 1 en de dark/demon souls serie de nummer 2, laatste plaats is voor Sekiro..
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Bij mij precies hetzelfde!
    BB en Souls zijn echt 10/10 voor mij en Sekiro meer een 8/8,5.
    Vraag mij af of er hier mensen zijn die Sekiro beter vinden?

    Vind van alle areas ook alleen de laatste Fountainhead Palace echt een FS vibe hebben.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik stop er ook mee jongens. Genoeg gegamed, ga nu eten maken.
     
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina