1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Divinity: Original Sin Enhanced Edition

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 2 nov 2015.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb de game niet, maar dat komt omdat ik totaal niet kon inkomen in de game van dit topic. Misschien dat ik de opvolger toch nog een kans moet geven, maar aangezien Dragonknight Saga uit hetzelfde universum ook op de Xbox One te spelen is, maak ik denk ik die eerst liever af. Die game is minder hardcore, maar meer klassiek als het op RPG elementen aankomt en je wordt meer gedwongen om te verkennen. Met die top down titels weet ik het nooit zo goed, als heb ik met Dungeon Siege III tot de eindbaas wel erg genoten van die game. Op zich ben ik dan ook wel benieuwd naar wat mensen zo goed vinden aan de titel die jij noemt.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het feit dat je *echt* kunt role playing?
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Iemand vraagt of appels lekker zijn en jij vertelt vervolgens nooit appels gegeten te hebben maar dat je mandarijnen en bananen wel lekker vindt. Er is een reden voor de uitspraak appels met peren vergelijken Geel...
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry dat ik hem in dit geval niet snap, dus zou ik graag om je mening en uitleg vragen. Misschien is dit daarna wel de game die ik moet hebben en waarom.
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    divine divinity 2 (360) is echt 1 vd beste rpg's die ik gespeeld heb,... maar original sin (dus topview) kon mij ook niet bekoren o_O
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nice man! Klinkt goed
    Misschien toch maar eens een poging wagen.
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil deze game al een langere tijd eens proberen. Maar inmiddels is deel 2 ook al uit op consoles. Is het nog de moeite waard om eerst deel 1 te spelen? Of raden jullie aan meteen met deel 2 te beginnen?
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Deel 2 is geen directe continuering van het verhaal dacht ik, maar gameplay wise wel weer iets beter. Deel 1 is ook heel goed hoor. Ligt een beetje aan hoeveel vrije tijd je tot je beschikking hebt. ;)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Nieuwe playthrough met Cohh.
     

Deel Deze Pagina