1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hier video erover:

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vernietigend artikel. Tering.

    Maar dat zag iedereen wel aankomen. Sinds 2012 in ontwikkeling en dan zo'n game afleveren.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit vond ik ook een aparte:

    "When a BioWare engineer had questions or wanted to report bugs, they’d usually have to talk to EA’s central Frostbite team, a group of support staff that worked with all of the publisher’s studios. Within EA, it was common for studios to battle for resources like the Frostbite team’s time, and BioWare would usually lose those battles. After all, role-playing games brought in a fraction of the revenue of a FIFA or a Battlefront. “The amount of support you’d get at EA on Frostbite is based on how much money your studio’s game is going to make,” said one developer. All of BioWare’s best-laid technological plans could go awry if they weren’t getting the help they expected."

    Vooral dat laatste. Support op de interne Frostbite engine werd dus gekoppeld aan de te verwachten inkomsten… hoe maf is dat? Dan wordt dus de winst m.b.t. je eigen game (Anthem in dit geval) lager ingeschat t.o.v. bijvoorbeeld een Fifa of Battlefield en je moet verplicht met een engine werken die veel bugs heeft en onhandig werkt (dus veel support nodig heeft). Gekkenwerk.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    "Without clear unifying vision and without strong leaders to inspire people towards that vision you're going nowhere fast."


    Inderdaad. En je ziet dit wel meer terug in het gaming landschap tegenwoordig. Maar het valt mij vooral op bij de Bioware/EA combo. Interessant: Bioware had op een bepaald moment het vliegen als feature verwijderd uit Anthem en juist EA heeft ervoor gezorgd dat deze feature weer in de game kwam.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2019
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Heel jammer voor Bioware.
    Ik had echt de hoop dat het een fantastische game ging worden

    Verstuurd via Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb het gevoel dat Bioware weer terug moet naar de basis. Waar was dit team vroeger goed in? Action games met een beetje RPG, looter shooters? Dit zijn vooral de games die ze de laatste jaren hebben gereleased. Maar daarvoor...
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen, ik vermaak me nog steeds prima met Anthem, wel hoop ik dat er snel nieuwe content uitkomt omdat het nu toch wel repetitief begint te worden.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Toch niet dood blijkbaar

    Recent silence and a couple of high-profile departures from BioWare have led fans and pundits to speculate that the studio has abandoned its most recent game, Anthem, but the opposite is true. For the last few months, BioWare and parent company EA have been planning an overhaul of the online shooter, according to three people familiar with those plans. Some call it “Anthem 2.0” or “Anthem Next.”

    The one thing that’s for sure is that BioWare has not abandoned Anthem, despite recent breathless declarations that the game is dead. (There are few better ways to get views on YouTube than declaring Anthem to be dead.) Right now, dozens if not hundreds of developers at both of BioWare’s offices—in Austin, Texas and Edmonton, Alberta, Canada—are quietly working on plans to overhaul the game
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Goed nieuws. Ik weet nog de allereerste aankondiging/trailer, en daar was iedereen toen gigantisch van onder de indruk (grafisch), en vervolgens liep (terecht) het enthousiasme toen er achter al die grafische pracht eigenlijk weinig diepte (characters, story, lokaties, etc etc) zat, dus een vrij grote ambitieuze maar monotone speelwereld die eigenlijk weinig boeiends te bieden had.

    Als ze dat nu, ala No Man's Sky, flink kunnen oppimpen met lore, characters, interessante gameplay, etc etc, en uitbouwen, gratis, dan valt er wellicht nog eer aan te behalen.

    Zou het trouwens ook niet vreemd gevonden hebben als ze het dood hadden verklaard.

    Blijft ook wel grappig natuurlijk dat ze zelf hun eigen grootste concurrent waren in dat genre in die maand, met de F2P topper Apex.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die video waar iedereen van onder de indruk was bleek later ook voor grotendeels fake te zijn geloof ik.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    ANTHEM LIVES
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Misschien toch maar weer eens installeren of nog even wachten op de re-launch ?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2019
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die 2.0 versie? Dan mis je denk ik wel deze "sneeuw" content. Dit is tijdelijk toch?

    Ben benieuwd of 2.0 echt die grote verandering gaat brengen. Hoop van wel. Sommige elementen aan Anthem spraken mij wel aan. Voor mij kwam het alleen niet goed samen.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Inderdaad de 2.0 versie, het moet in ieder geval de game weer nieuw leven in gaan blazen. Kijk er eerlijk gezegd wel naar uit.

    Toen der tijd halverwege het verhaal gestopt, dus problemen met de endgame heb ik nooit ervaren. Vond het eigenlijk wel lekker wegspelen. Maar ik had geen zin meer om verder in de game te investeren met de wetenschap dat het uiteindelijk toch tegen zou gaan vallen.

    Sneeuw content wil ik nog wel even ervaren, dus de game toch maar weer geïnstalleerd. Begin ik bij de 2.0 versie wel weer opnieuw :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Alsof je een vlaggetje in een drol zet.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als de game een overhaul krijgt en nog maanden weg is zie ik het nog wel gebeuren dat Anthem op de nieuwe consoles een re-release krijgt. Hopelijk heeft de game dan wel wat weg van die E3 demo .. want mijn god; wat was het grafisch toch om te janken soms.

    Erg jammer .. maar de "Destiny-Killer" is het nooit geworden.
     

Deel Deze Pagina