1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik kijk het ook niet. Hoe laat begint die serie eigenlijk?
     
  2. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Nou de serie komt eigenlijk elke maandag ochtend uit, en dan kijk ik hem na werk.

    Maar het was geen verzoek om iets aan te passen, alleen een heads up. Ik kijk hem lekker voor de race, moet genoeg tijd zijn!
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor mij hoeven jullie niets aan te passen. Ik ben er gewoon een aantal weken niet bij.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Mehh. Alleen de 2.0 Integrale mag zo'n livery dragen.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eens!
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  10. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik ben trouwens aankomend weekend bij de 6hr race op Spa. Zijn er nog meer mensen die er naartoe gaan?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De DD2 is binnen, ben benieuwd naar het verschil. Iig weer goed ingepakt zoals gewend van Fanatec! :thumbs:

    Heb er iig veel zin in, heb er lang genoeg op moeten wachten. ;) :)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag kunnen rijden en moet zeggen dat ik dit veel eerder had moeten doen! ;-)
    Merk dat toch wel veel fijner is en ook weer even wennen, maar dat heb ik altijd wel met een nieuw stuur.

    Wel grappig om te zien hoe ze zich indekken m.b.t. Hi-torque. Je moet er een speciaal J12 stekkertje voor in doen.

    Eerst pakketje met waarschuwing:
    [​IMG]

    Dan start je de DD2 op en eerst een waarschuwing:
    [​IMG]

    Dan druk je netjes op OK en een nog duidelijkere waarschuwing.
    [​IMG]

    Na weer OK te drukken mag je beginnen, maar wel duidelijk een gevaren tekentje voor de melding Hi Trq.:
    [​IMG]

    Ook staat de DD2 standaard op 35 FFB, dat gelijk maar even omhoog gedaan. Is toch echt te weinig.
    Nu km’s maken, enkel helaas voorlopig weinig tijd, maar dat komt wel.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2019
    Beltoni en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf man... het is dat ik nog niet zo lang geleden mijn CSW v2.5 heb gekocht anders was ik ook om denk ik.
    Schijnt toch echt een wereld van verschil te zijn. Maar goed mijn CSW is ook heel prettig en daar geniet ik dan maar lekker van..
    Congrats met de mooie set... :thumbs:
     
    Bidle vindt dit leuk.
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Welke games speel je eigenlijk @Bidle?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thanks ben er ook erg blij mee. De 2.5 heb ik hier nog en veel mee gereden echt super basis.
    De DD-serie is idd toch echt weer iets anders. Geen idee of het ook betere tijden gaat opleveren. Qua beleving iig weer een stapje.

    Speel eigenlijk van alles.
    Momenteel het meest PC2, Dirt en F1 2018.

    Binnenkort wil ik een keuze maken tussen iRacing en rFactor 2, omdat beide voor mij niet te doen is.
    Let wel heb nog niet de juiste PC en dat is de grootste stap. Heb namelijk de ballen verstand van PC’s en de werking. Dus eerst maar een keer iemand vinden die me daarmee kan helpen, zodat ik een degelijke iets heb staan.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je Raceroom al eens geprobeerd? Top FFB en Sound.. gfx minder dan Pcars maar voor mij speelt het stukken fijner.

    Ik heb onderstaande specs en dat is een prima setup. Al zou ik nu zelf een 9700k kopen en wachten op de 2080ti GFX card.


    Steam: Olijke Poffer CPU: Intel i7 8700k 6 cores @ 4.9 Ghz | RAM: 16GB G-Skill Trident Z RGB DDR4 @ 3000 Mhz | GPU: MSI GTX 1080 Ti 11 GB Mobo: MSI Z370 Krait Gaming | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | OS: Win 10 x64 | Screen:Triple IIyama PROLITE XUB2792QSU-B1 7680x1440 | Controller:Fanatec CSW v2.5, Fanatec Mclaren GT3 rim, CSL Elite pedals & loadcell brake & TH8A Shifter| Misc: Oculus Rift , Playseat Evolution , Wife for serving Coffee and Beer.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Daar had ik toevallig laatst met iemand anders een gesprek over. RaceRoom moet je IMO laten liggen als je op physics uit bent. FFB en sound is leuk, maar verder wat matig.

    Citaat van gesprek:

     
    Jimmy J. en Bidle vinden dit leuk.
  18. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nee, nog niet gedaan, maar hoor er wel vel goeds over. Moet eigenlijk het allemaal op mijn gemak een gaan testen.

    Eerst maar eens een goed adres vinden die voor mij een mooie PC kunnen opbouwen.

    Je hebt ook een mooie setup! Gebruik zelf ook het meest de mclaren gt3 rim. Blijft toch wel een favoriet. Moet de Formule V2 nog wel goed testen, maar wacht nog op de nieuwe shifter.

    @Flavourlicious Als ik jouw verhaal lees dan kom ik straks waarschijnlijk bij rFactor 2 uit. Ben benieuwd. :)
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks. Zeker een fijne setup.. niet de meest ideale positie voor een foto maar zo heb je iig een idee.. werkt erg lekker door de wijde FOV. Als je naar het middelste screen kijkt zie je uit je ooghoeken het linker en rechter scherm ook en dat maakt het immersive. Dat is toch wel een redelijk “echt” gevoel. Het rechter scherm lijkt wat af te hangen, het beeld!, maar dat is niet als je in de stoel zelf zit.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2019
    Bidle, Kimi NL, Jimmy J. en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina